Hakutulokset

  1. J

    Sähköposti-ilmoitus saapuneesta yksityisviestistä

    Heips Tuleeko muilla ilmoitus uudesta yksityisviestistä sähköpostilla? Mulla tuli ennen ja en ole asetuksista mitään muuttanut, mutta nyt ei enää ilmoitusta tule :( Sähköpostiosoite on asetuksissa niinkuin ennenkin ja täpät oikein...
  2. J

    Mitä tylsän työpäivän ratoksi

    Heips Siinäpä pulmaa kerrakseen. Ei mitään tekemistä töissä tällaisena välipäivänä. M31
  3. J

    Aamuvirkkua mammaa meseen ;)

    Heips Haluisko joku aamuvirkku mamma jutella messengerissä :) ? Voipi vaikka vastailla yv:llä
  4. J

    Hiljaista töissä

    Heips Ei just nyt mitään kiireellistä töissä. Ehtis vaikka privassa nakkelemaan viestejä M31
  5. J

    Palstamammoja Lapista?

    Onko täällä palstamammoja Nuorgamista, Utsjoelta tai Karigasniemeltä? Tai jostakin pieneltä paikkakunnalta noilta korkeuksilta? Kainuun korkeudella porukka muuttaa etelään kun täällä ei ole tarpeeksi palveluita. Olisi kiva keskustella jonkun Suomen latvoilla asuvan kanssa miten elämä siellä...
  6. J

    Mesettelijöitä

    Rauhallinen ilta kotosalla, meseen juttelijoita :) ?
  7. J

    Biisiarvoitus

    Biisin sanoissa tulee useasti sana anteeksi. Kyseessä siis suomalainen biisi ja mulla tuli mieleen Pelle Miljoona, mutta en löydä. Yhden kerran olen Suomipopilla kuullut ja siitä jäi vain mieleen tuo useasti toistuva anteeksi.
  8. J

    Kainuulaisia äitejä/isiä

    Otsikkopa kertoo kaiken, elikkä onkos täällä porukkaa täältäpäin Suomea, vai onko kaikki kehäkolmosen sisäpuolelta :D
  9. J

    Messengeriin juttuseuraa

    Naisista siis kaipailen kaikenlaista juttuseuraa messengeriin. Aihe vapaa. Silloin tällöin kun ehtii koneella istuskelemaan, olisi kiva rupatella kaikenlaista. Laittelin tän tonne toiseenkin osioon kun mun puolesta jutunaihe on vapaa ;) 30v miäs..
  10. J

    Messengeriin juttuseuraa

    Naisista siis kaipailen kaikenlaista juttuseuraa messengeriin. Aihe vapaa. Silloin tällöin kun ehtii koneella istuskelemaan, olisi kiva rupatella kaikenlaista. Laitan tämän tänne seksi-osioon kun sekin aihe on sallittu mun puolelta, ja jopa toivottava keskustelun aihe ;) 30v miäs..

Yhteistyössä