Hakutulokset

  1. J

    Kainuulaisia äitejä/isiä

    Uppailiskohan tätä pitkästä aikaa :D
  2. J

    Kainuulaisia äitejä/isiä

    UP :)
  3. J

    Tietokoneesta ymmärtävät apuja!

    Win+Alt+N
  4. J

    Miehet, onko tämä kaunista?

    Eipä ainakaan meikäläisen makuun. Luomua sen olla pittää ja persoonallisuus ulkonäössä sytyttää, ei mikään kiiltokuvatyttö :)
  5. J

    Oletko nyt ihan into pinkeenä ku Jaajo aloitti aamuratiossa taasen?

    Vaihtoehtoista linkkiä: Kuuntele Radio SuomiPOP | nettiradio.fi Mulla ei töissä nämä nettiradioit oikein toimi, joten en tiedä tuon toimivuudesta, mutta ainakin sivu on "pystyssä"
  6. J

    Miehet ilmoittautukaa!

    :)
  7. J

    Miten läppäri nettiin?

    Juurikin näin ja tässä taitaa olla nyrkkisääntönä se, että jos kännykällä pystyy liittymään wlan-verkkoon niin silloin tuo hot spotin tekeminenkin on mahdollista.
  8. J

    Miten läppäri nettiin?

    Millaisen puhelimen omaat, onko siinä nettipakettia? Itselläni on kotona kiinteä nettiliittymä, mutta sitten reissun päällä riittää ihan helposti puhelimen datapaketti. Eikä maksa kuin 4 tai 5 euroa kuussa, jos hitaimmalla yhteydellä pärjää.. Ja kun työkäytössä on ja kuljeksit nopeimpien...
  9. J

    Seksinpuute parisuhteessa

    Onko mies suostunut mitenkään kommentoimaan miksi asiat ei johda seksiin? Mies ainakin lämpenee sinulle, jos mittarina tuota kohonnutta viisaria käytetään ;) Mutta ovela, ettei se sitten sen enempään johda, harmi.
  10. J

    Sähköposti-ilmoitus saapuneesta yksityisviestistä

    Niin tekee.. alkaisivat nyt äkkiä senkin pistää kuntoon. Tahtoo olla heti paikalla kun saan yv:n ;)
  11. J

    Sähköposti-ilmoitus saapuneesta yksityisviestistä

    Tänäänhän tämä sivusto jo toimii.. Eilen takkusi niin julmetusti.. Kiitos yv:stä.. mutta mitään sähköposti-ilmoitusta ei tullut.. Mutta jospa alkaisi pian toimimaan, kun sivustokin jo toimii sujuvammin :)
  12. J

    Sähköposti-ilmoitus saapuneesta yksityisviestistä

    Mulla on jo monta päivää tässä mennyt ja ei ole vieläkään tullut mitään :/
  13. J

    Sähköposti-ilmoitus saapuneesta yksityisviestistä

    Heips Tuleeko muilla ilmoitus uudesta yksityisviestistä sähköpostilla? Mulla tuli ennen ja en ole asetuksista mitään muuttanut, mutta nyt ei enää ilmoitusta tule :( Sähköpostiosoite on asetuksissa niinkuin ennenkin ja täpät oikein...
  14. J

    Kainuulaisia äitejä/isiä

    UP Ja saa YV:lläkin tulla juttelemmaan jos tuntee sille tarvetta :)
  15. J

    Mainaan hommata itselleni rakastajan

    Varmaan helpottaisi ihmisiä vähän ehdottelemaan jos kerrot missäpäin Suomea apua kaipailet ;)
  16. J

    Milloin viimeksi olette harrasteneet yhdyntää.

    :D En sentään. Lähinnä itteeni kiinnostaa seksiin liittyvät asiat.. miksi se on toisille intohimo, miksi joillekin ei. Ehkä takana on myös tahto kehittää omaa toimintaa, ettei koskaan puoliso joutuisi elämään puutteessa minun toimintojen aiheuttamien seurausten johdosta.
  17. J

    Milloin viimeksi olette harrasteneet yhdyntää.

    Kaiken. Vaikea tiivistää lyhyeen muotoon, mutta onko aina asia ollut niin? Mitkä ovat mahdolliset syyt siihen? Kerskuuko mies silti seksistä esim. kavereilleen? Onko paineita töistä? jnejne..
  18. J

    Milloin viimeksi olette harrasteneet yhdyntää.

    Ite kun miehenä sattuu olemaan viriili ja siitä olen sitten ehkä muidenkin huhujen myötä ajatellut, että miehet on aina viriilejä ja vaativat enemmän seksiä. Nyt näitä juttuja lukiessa tullut mieleen, että tahtoisin kyllä päästä tarinoimaan naisen kanssa jonka mies ei tarjoakaan sitä seksiä...
  19. J

    Milloin viimeksi olette harrasteneet yhdyntää.

    10 minuuttia sitten :D
  20. J

    Milloin viimeksi olette harrasteneet yhdyntää.

    Keskiviikkona. Voisihan tuota useamminkin.

Yhteistyössä