Hakutulokset

  1. K

    Vähän aikaa paikalla:)

    Tuleeko lisää lapsia? Onko mitään mullistavaa tulossa?
  2. K

    Miten Matkaoppaiden Terhin sukunimi voi olla ALANYA? Vai onko vain joku peitenimi?

    Ja mun suvussa on Suomalaisia (Suomalainen) :)
  3. K

    285€ tuli lasten synttäreiden hinnaksi ilman lahjoja!!

    Ei ne Picassonkaan maalit ja kankaat ilmaisia ollut :)
  4. K

    285€ tuli lasten synttäreiden hinnaksi ilman lahjoja!!

    Haettiin meille kortteihin tarvikkeita askartelukaupasta ja kyllä sinnekin sai meneen n. 40 € mutta ostettiin vähän isompia eriäkin että saatiin tytön askartelutarvikkeisiin muutenkin täydennystä. Mutta ei mitään ihmeellistä ostettu. Kyllä ne tarrat, kimalleliimat, kunnon paperit, koristeet...
  5. K

    285€ tuli lasten synttäreiden hinnaksi ilman lahjoja!!

    Kyllä meillä meni kauppaan reilu 300 € tarjoiluihin, koristeisiin ja pikkuisiin vastalahjoihin. Kakut ja kutsukortit tehtiin itse. Kyllä mäkin järkytyin tota loppusummaa, mutta kaikki oikeesti on nykyään tosi kallista. En mä näe mitään ongelmaa siinä mitä lapsi tulee sit tulevaisuudessa...
  6. K

    Lounareista tietävät!

    Eikös noi lounarit mene niin että maksat veroa lounasedun arvosta?
  7. K

    Onko mitään konstia saada?

    Yhtälailla ja enemmänkin yksityiset niitä kyselee.
  8. K

    Onko mitään konstia saada?

    Miksei kunnan vuokra-asunto käy?
  9. K

    Mies se vaan kiskoo kaljaa

    Yök :)
  10. K

    Mies se vaan kiskoo kaljaa

    Tai täytät sen vesilasin aamulla kossulla :)
  11. K

    Tässä kerrankin järkevä mielipide - oikeasti.

    Käsittämätöntä potaskaa ton Nallen jutut. Ei kai kukaan näitä ihan tosissaan ota?
  12. K

    Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää ettei rappukäytävissä saa niitä vaunuja säilyttää?

    Älä nyt jaksa. Edes isännöitsijällä ei ole valtuuksia luvata tälläista. Linkki --> Neuvontapalvelu Korjaan, jos teillä on paloviranomaisen hyväksymä lupa niin sitten varmasti ok.
  13. K

    Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää ettei rappukäytävissä saa niitä vaunuja säilyttää?

    Olen todellakin iloinen että tämän järjettömän pitkän ketjun seuraksena edes yksi ihminen heräsi ajattelemaan asiaa. :heart:
  14. K

    Mitä mun kannattas ens viikolla syödä jotta saisin pari kiloa painoa pois, urheilun lisäksi siis....

    Muuten voi olla ok tollain pika-apuna, mutta ei yhtä tehokas kuin oikeanlainen ruokavalio ja lisäksi näet luultavammin nälkää, ellet ole tottunut olemaan ruuatta.
  15. K

    Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää ettei rappukäytävissä saa niitä vaunuja säilyttää?

    Niiden ainoat argumentit liittyy siihen kun polvi on kipeä tai muuten vaan ei jaksa kantaa. Tai ei ole kotona tilaa. Muutenkin vain niin kovin mahdotonta. Että meidän "nipottajien" pitäis ymmärtää oikeeta elämän menoo ja että aina ei vain pysty niitä vaunuja muualle viemään. Pelkkää...
  16. K

    Mitä mun kannattas ens viikolla syödä jotta saisin pari kiloa painoa pois, urheilun lisäksi siis....

    Kyllä viikossa saat pahimmat turvotukset pois. Syö aamupalaksi kaurapuuroa, sitten lounas, päivällinen, välipala ja iltapala. Lounaalla ja päivällisellä paljon kasviksia, vähän vähärasvaista lihaa. Välipalaksi rasvatonta maitorahkaa ja iltapalaksi samaten. Ei leipää, rasvaa, sokereita...
  17. K

    Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää ettei rappukäytävissä saa niitä vaunuja säilyttää?

    Kyllä vaan ne yhdetkin rattaat riittävät. Turvatietoa
  18. K

    Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää ettei rappukäytävissä saa niitä vaunuja säilyttää?

    Juu ei ne itsekseen sytykään. Pelastuslaissa momentin 32 mukaan on kiellettyä säilyttää rappukäytävässä mitään. Sekö on susta kohtuutonta?
  19. K

    Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää ettei rappukäytävissä saa niitä vaunuja säilyttää?

    Mä en ainakaan ole toivonut kenenkään taloon tulipaloa. Lue ihan oikeesti tekstit kunnolla. Totesin vain, että "voi mieli muuttua jos omalle kohdalle napsahtaa", ja lisäsin vielä "toivottavasti ei".

Yhteistyössä