Hakutulokset

1. P

Anna lembibändisi arvosteltavaksi

Velvet Underground En tiedä oliko jo. Kuuntelen toki muutakin, mutta osa niistä olleet täällä. Tätä tuskin...
  2. P

Mitä puoluetta äänestit?

Vihreitä. Aina äänestänyt, nuoruuden kokoomussekoilun jälkeen. Kannatan silti ydinvoimaa, mutta vain pahemman edessä
  3. P

Foorumin eetos, aatos vai paatos

Vittu eikö täällä voi puhua kuin mamma-asioista perkele. Ja onko tämä vain mammapalsta ? Eikös nykyisenä tasa-arvoa äärettömästi tavoittelevana yhteiskuntana pitäisi pyrkiä siihen, että ihan kaikki keskustelee koko ajan ihan kaikkien kanssa.
  4. P

Mua naurattaa ihmiset, jotka keskustelevat syvällisiä koiriensa tai muiden lemmikkieläintensä kanssa

Osa tämän palstan mammoista omannee sellaisen älykkyysosamäärän, että koira varmaan kärsii kun joutuu niin epä-älyllisiä jorinoita kuuntelemaan päivät pääksytysten.
  5. P

Miksei nyt kukaan kommentoi? No ilmeisesti siksi, että tämä ei sisältänyt mitään pervoa. Tyypillistä.
  6. P

ihme nimimerkkijä tullu tänä iltana tänne ja todella lapsellisia.

Opettele ensin itse kirjoittamaan ja puhu sitten vasta lapsellisuudesta.
  7. P

Tuli tosta ton yhden pedofiilin ketjusta mieleen...

Kuulehan, minä en ole pedofiili. Minä olen provokatorinen dilemma. Ja toiseksi, ne sun tyttäres tunkee niitä kuvia kohta nettiin ite kun olet tommonen tekopyhäilijä.
  8. P

Minä avasin keskustelun, jossa kieltämättä hieman provokatiiviseen tyyliin otin aiheeksi nuorten tyttöjen äärimmäisen provosoivan pukeutumisen. Ja ihmettelin sitä, että miten vanhemmat antavat tämän tapahtua vai ummistavatko silmänsä. Aihe sivusi myös tietynlaisen teatraalisen...
  9. P

Minkä ikäisenä menetitte neitsyytenne ja miten ?

Nyt tääl ollaan jo 12v paneskeluissa ja se on ihan ok vai ? On se perkele, mitä urpoilua. Vittu asioista pitää keskustella tai muuten salailu jatkuu!

Yhteistyössä