Hakutulokset

  1. U

    Pärjääkö kissa...

    Juuri näin. Kissa on mulla hoidossa 3 kuukautta omistajan ulkomaankomennuksen vvuoksi. En tosiaan pysty olemaan täällä 24/7 kotona hoitamassa kissaa, joskus tulee tilanteita, että on pakko tehdä yövuoro vaikka en niitä yleensä teekään. Kissa pärjäsi ihan hyvin ja omistajalla ei ollut mitään...
  2. U

    Pärjääkö kissa...

    Ulkona joo... NIIN VARMAAN!! Siis ihan rehellisesti!! Voinko jättää? Kissa on mulla hoidossa, joten enpä tällaista ajatellut yhtään :(
  3. U

    Pärjääkö kissa...

    ...yön yli yksin? Jos lähden illalla 20 maissa ja tulen aamulle VIIMEISTÄÄN 11 maissa. Ruokaa ym tietenkin jätän tarjolle :)
  4. U

    Ruskea toppahaalari - minkä väriset asusteet?

    Eiköhän ruskean kanssa sovi mikä vaan väri ;)
  5. U

    äkkiä apuja, pitääkö syödä jotain vielä vai ei?

    Laihdutus, kalorilaskuri, ravintoainelaskuri, ruokapäiväkirja, laihduta netissä
  6. U

    Cupcake 2011-malliston talvihaalarista kysyttävää..

    Lasten Juulia ja Joonatan - Cupcake girl snowsuit, pilkullinen tämäkö??
  7. U

    Miten suklaamakeiset irroitetaan makeisvuoasta?

    Ensinnäkin kun laitat suklaan vuokaan niin laita pienenpieni suihkaus öljyä vuokaan (sellasita spay-mallista). Kun haluat suklaat irti tuosta vuuasta niin laita pakkaseen joksikin aikaa niin irtoaa varmasti.
  8. U

    Voinko jättää lapset nukkumaan...

    Se on vähän eri asia jutella illalla kahdestaan rauhassa kun päivällä 5 lapsen läsnäollessa. On mm. palovaroitin (toimii) ja näin...
  9. U

    Voinko jättää lapset nukkumaan...

    Siis en mä NYT ole menossa vaan noin yleisesti :) ilmaisin itseäni huonosti, anteeksi...
  10. U

    Voinko jättää lapset nukkumaan...

    Ihan ystäviä ollaan... Hänen lapset nukkuu huonosti, joten toisinpäin ei oikein homma toimi :)
  11. U

    Voinko jättää lapset nukkumaan...

    Rivari missä on yksi asunto välissä, häläri testattu ja toimii :) Niin ja aion kyllä ennen nukkumaanmenoa sanoa missä olen, kahdella isoimmalle... ja ne tietää kyllä paikan :)
  12. U

    Voinko jättää lapset nukkumaan...

    Joo siis en missää nimessä menis, jos lapset ei nukkuis kunnolla :) Ei kai siinä ole mitään väärää, mutta silti epäilyttää... :/
  13. U

    Voinko jättää lapset nukkumaan...

    ...ja mennä naapuriin näin illalla? Lapset 1,5, 6 ja 8 vuotta. Itkuhälytin mukana ja 8 veellä kännykkä. Eivät yleensä heräile, kun nukahtavat... Isompi tietää mistä hakea, jos jotain tapahtuu (tosin kuulen sen ennen itkuhäläristä)... olen kotona alle puolen minuutin, jos on tarve...
  14. U

    Miksi mä en löydä ketään miestä :(

    Tuskin kuule. Mä olen niin monta kertaa kuullut sen lauseen, että "sä olet ihana, mutta noi lapset - ei tää kuitenkaan toimis". Ei se ole mikään asenne vaan se mitä mä tunnen. Minkä helvettiä mä sille voin :(
  15. U

    Miksi mä en löydä ketään miestä :(

    No, ehkä se on vaikea käsittää, että kaikki ei nauti elämisestä yksin. Olen kuitenkin ollut yksin ihan tarpeeksi. Ystävät jää yks kerrallaan, ei tästä niin vaan enää mihinkään edes pääse :( kun yksin ei paljon baariin TMS tee mieli lähtä!! Se on hyvä neuvo, että nauti yksinolemisesta...
  16. U

    Miksi mä en löydä ketään miestä :(

    Ei se ole hakuperuste, se on tosiasioihin perustuva juttu. Parin miehen kanssa ollut niin, että kummallakin lapsia ja juuri siihen - ja vain siihen loppui ne "suhteet", omaan mahdottomuuteensa. Vapaat meni ristiin, yhteistä aikaa ei ollut juuri ollenkaan (kerran 2 viikossa...) jne. Ei toimi...
  17. U

    Miksi mä en löydä ketään miestä :(

    Se on ihan tuhoontuomittu juttu, jos miehelläkin on lapsia. Siitä ei tule mitään, KOKEILTU ON!! Vapaat vkonloput menee ristiin jne. Ihan tuhoontuomittu ajatus. Ja mikä tässä on hauskinta niin en ole vielä tähän asti yhdellekään miehelle sanonut, että mä haluaisin edes noita lapsia mihinkään...
  18. U

    Miksi mä en löydä ketään miestä :(

    Mä en HAE epätoivoisesti mitään. Ikävä kyllä. Sehän se just on, kun on noi lapset. Mä tiedän sen. Ja niiden takiahan tämä tässä tilanteessa on!!! Tämä viimeisinkin on vanha tuttu, jonka kanssa olen tuntenut jo vuosia. Oltiin la ulkona ym. Sitten yht'äkkiä vaan sanoo, että en mä pysty. Mä...
  19. U

    Miksi mä en löydä ketään miestä :(

    Taas meni juttu puihin, varmaan 30. kerta. Aina vaikuttaa hyvältä, mutta sitten - PAM!! "En mä pysty", "Ku asut niin kaukana", "en ehdi" jne. Paskat!! Pelkkiä tekosyitä kaikki. Ainut syy on lapset. Niitä on 3 ja varmaan juuri niiden takia olen ilmeisesti yksin loppuelämäni :'( Loputtomiin en...

Yhteistyössä