Hakutulokset

  1. Ä

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Onnittelut vauvan saaneille! Mulla vähän haikea fiilis ku tulin lukemaan näitä teidän kirjoituksia... Tää voi ehkä olla meijän viimoinen lapsi, jos en saa miehen päätä käännettyä. Mulla tekis mieli tehdä vielä ainaki se kolmas lapsi, jos ei peräti neljäskin. Vähän on jo ikävä vauvamasua...
  2. Ä

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Paljon onnea vauvan saanneille!!:flower: Tässä ajattelin pikaisesti laittaa synnytyskertomusta: Eli tiistaina 13.3. klo 7.00 pulpahti lapsivettä, soitto synnärille, ja pyysivät tulemaan sitten kun olen rauhassa syönyt aamupalan. Synnärillä oltiin klo 9.30. Paikat 4 cm auki, ja epäilivät...
  3. Ä

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    :heart: Poika syntyi tiistaina 13.3. klo 14.19. Pituutta 49 cm ja painoa 3555 g. :heart: Synnytys oli nopea ja raju, paikat aukesivat 5 cm:stä 10 cm:in 5 minuutissa! Spinaali jäi siinä rytäkässä saamatta. Paikat kuitenkin antoivat nopeasta synnytyksestä huolimatta hyvin periksi, eikä...
  4. Ä

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Onnea Annamariaplussalle pienestä pojasta!:flower: Jouskari: Minä kans monesti ihmettelen noita jenkkiläisiä synnäriohjelmia. Hirveää touhotusta ja ihan hirvittää ku joskus niissä on joku pikkulapsi katsomassa jalkovälissä ku äiti puskee sisarusta tulemaan. Ei oo mitään kaunista...
  5. Ä

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Eilen käväsin synnärillä, kun viikonloppuna vauva liikkui tosi laiskasti. Otettiin sydänkäyrää ja istukan virtaukset. Kaikki oli ok. Vauva kuulemma vaan rauhoittuu usein ennen synnytystä. Painoarviokin tehtiin, ja nyt vauva painaa 3,5 kg, eli hyvän kokoinen on. :) Alaselkäkivut on ollu kyllä...
  6. Ä

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Onpas hurjasti tullut tekstiä... :) Avantasia: Kyselit kivunlievityksistä. Mulle annettiin edellisessä synnytyksessä kohdunkaulan puudute ja se sattu tosi paljon, eikä auttanu mulla ollenkaa.. Sain sitten spinaalin, joka oli aivan huippu. Siinä vaiheessa kun sain sen, niin kivut olivat jo...
  7. Ä

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Annapellu: Minä kans ihmettelin miten moni puhuu sterilisaatiosta. No, itsellä tosin ihan eri elämäntilanne, sillä luulisin että joskus vielä se kolmas tehdään. Mutta sen jälkeenkään en varmaan uskaltaisi sterilisaatiota edes miettiä. Onnittelut Jouskarille täysille viikoille pääsemisestä! :)...
  8. Ä

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Anazu: Mulla kans hirveä jano vaivaa. Varsinkin iltaa kohden janottaa kovasti. Marimi: Joo, kovasti tuntuu välillä että kohta vois syntyäkin, mutta katsellaan. Pomppuli ja Ceali: Juu, nopeasti on loppujen lopuksi aika mennyt kun nyt jo täydet viikot kasassa. Pinna ollu tänään ja eilen...
  9. Ä

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Kiitoksia onnitteluista! :) Paljon onnea Tiijonalle pojan syntymästä! :flower: Meillä on kans tarkotus ostaa esikoiselle joku lahja vauvalta. Annetaan sitten ku tullaan kotiin. Viime yö oli taas vaikea, kauratyynyä piti lämmitellä eikä panadolkaan tuntunut auttavan. Enkä millään ois...
  10. Ä

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Piti tulla ihan vaan sellasta kirjotteleen, että täällä tais irrota äsken limatulppa kun kävin suihkussa. Mielenkiintoisia aikoja elellään... :) Äittä ja Mussukka 36+5
  11. Ä

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Eipäs mun häätöyritykset saaneet mitään aikaseksi. Eilisen päivän olin tosiaan liikenteessä, niin yö oli parempi ku aikoihin. Muistaakseni esikoistakin odottaessa mikään liikkuminen ei auttanut, vaan synnytys käynnistyi yöllä, sellaisen päivän jälkeen kun olin vaan kotona öllötellyt. Eli eiköhän...
  12. Ä

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Neiti80: Onpas hurja kuva. :) Unista: Mulla kans aivan hirveästi unia, ja kaikki tosi outoja. Täällä on aloteltu pikku hiljaa vauvelin häätäminen. Kävin tänään kävelyllä huomattavasti pidemmällä ku aikoihin... Oli niin ihana ilma! Sitte innostuin vielä lähtemään kaupungille. Ostin...
  13. Ä

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Kiitos Vauvikselle uudesta pinosta! :) Toivon mukaan tämä mamma ois poksahtanut ennen seuraavaa pinoa. Meillä on kans 1-vuotishääpäivä laskettuna aikana, eli 26.3. Seuraavana päivänä onkin sitte mun synttärit. :) Mulla edelleen jatkuu nuo alamaha- ja selkäkivut. Toivottavasti saavat jotain...
  14. Ä

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Minä oon onneksi pärjänny närästyksen kans ihan vaan Renniellä. Sitä on pitänyt ottaa 3-4 kertaa viikossa, eli suht vähällä närästyksellä oon päässy. :) Felina: Onneksi selvisit säikähdyksellä kaatumisesta ja pääsit vielä kotiin kasvattamaan masua. Samoin Jozzulla ollut jännät paikat kovien...
  15. Ä

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Mukava kun porukka alkaa pikkuhiljaa siirtyä äitiyslomalle. Sieltä se la lähestyy. Huomenna mulla on tasan kk laskettuun aikaan. :) Meillä mies poltti tupakkaa jotain 6 vuotta. Loppuajan multa salassa (vaikka aina kyllä haistoin millon oli polttanu), kun en tykänny siitä ollenkaa. Sitte...
  16. Ä

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Vierailu sairaalassa: Voi ei! Kyllähän mulla itku tulee jos oma rakas poika ei saa tulla meitä sairaalaan katsomaan! Poika on ollu korkeintaan yhden yön kerrallaan kotoa yökyläilemässä ja sillonkin oon itkua tihrustanu illalla, ku on ollu ikävä. Voi voi... No, jospa siitäki sitte kuitenki...
  17. Ä

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Felina: Meillä esikoisen syntymän jälkeen ainakin oli rauhallista. Luulisin että nytkin käy niin. Eli synnärillä kävi vauvan isovanhemmat katsomassa (tosin nykyään ei vissiin enää saa käydä) + mun sisko joka oli juuri sopivasti Suomessa käymässä. Kotona sitten kävi ihan kivasti porukkaa. Ei...
  18. Ä

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Onpas tänne tullut taas kovasti viestiä. Ihanan aktiivista porukkaa! :) Olipa mukava kuulla Tiijonan hyvistä uutisista. :) Syysmyrsky: Kyllähän niiden pitäisi antaa sinulle lääkäriaika, jos sen haluat. Meidän kunnassa tuo viimeinen lääkärineuvola on kokonaan jätetty pois, mutta terkkari...
  19. Ä

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Täällä on ollut kans eilen ja tänään mahtava ilma. Eilen olinkin pojan kanssa pihalla ja käytiin kävelemällä vanhempieni luona (200 m matkaa). Innostuttiin vielä iltasella pojan kans leipomaan keksejä, joten eipä se sitten muuta tarvinnutkaan: Viime yö oli tosi huono! Olin niin kipeänä, hirveää...
  20. Ä

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Jaksamisia Kettelle ja sairasteleville! Kiitos Vappuvaavi vinkistä. Nuo rattaat vaikuttavat hyviltä. Katseskelin pikaisesti netistä, että niitä ei täällä päin ole luultavasti myynnissä. Pitänee käydä lastentarvikeliikkeissä katselemassa valikoimaa. Neiti80: Auts, enpäs ole ennen kuullut...

Yhteistyössä