Hakutulokset

  1. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    kuumeilija Saa kysellä :D En oikeastaan edes missään vaiheessa harkinnut epiduraalia. Pärjäsin kuitenkin niin hyvin ilman siihen 8 cm:n asti kunnes lapsivedet meni, ja siinä vaiheessa aattelin kun ollaan niin lähellä loppua niin kyllä tän kestää :) Mutta jos vedet olis mennyt aiemmin ja...
  2. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Terveisiä vauvalandiasta :wave: Jäänyt koneella olo vähän vähemmälle, tuntuu että vuorokaudet on nykyään puolet lyhyempiä :p Mutta ihan hyvin täällä menee, nyt on tosin pientä masuvaivaa tullut ja meidän tyytyväinen tyttö on oppinut kitisemään. Vihdoin sain aikaiseksi naputella...
  3. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Oih ihanaa, tiuhtille suuresti onnea pojasta! :heart: Jännittävää kun viidalla ja eskapismilla on kanssa h-hetki ihan käsillä :) Lisää vauvoja tulossa! :)
  4. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Emby Multa löytyy listaa noista kääntämiskikoista, tosin munhan kohdalla ne ei toimineet :D Mutta oon aatellut että meidän vauvalla oli joku perustavaa laatua oleva syy olla kääntymättä, sulla varmasti on vielä toivoa :) Mutta juurikin nuo asennot josta oli jo mainintaa, konttausasento ja siinä...
  5. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Kiitos onnitteluista :heart: Me kotiuduttiin eilen, yksi "ekstrapäivä" jouduttin olemaan Taysissa keltaisuuden ja valohoidon takia. Lisäksi sairaalassa asennettiin vauvalle lonkkavaljaat, koska hänellä on löysä lonkka (luksaatio). Niitä joudutaan pitämään 1-2 kk. Ensin valjaiden asennus tuntui...
  6. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Onnea syysmyrskylle ja pääsenpä raportoimaan heti perään että meille syntyi tyttö 17.4. klo 1.08 :)
  7. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Hurjasti onnea omasta pikku prinssistä Epa :heart:
  8. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    lemonade Miten jaksoit töissä? Noista liitoskivuista, mulla niitä alko tulemaan aluks kävellessä ja ensin tuntu vaan nivusissa ja siitä ne on raskauden edetessä vähän muuttanut paikkaa ja välillä tuntuu koko alavatsalla. Eli kävellessä, ylösnoustessa ja makuulla kyljeä kääntäessä tuntuu. Niin...
  9. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Söpöt massut lemonadella ja panskulla :) Höttis Voi kurjuus jos vauva ei ymmärrä omin avuin tulla ulos. Ymmärrän hyvin tunteesi sektiota kohtaan, mutta kai se on vaan ajateltava että pääasia että saa vaavin turvallisesti ulos. Kohta on sullakin oma pikku tuhisija kainalossa :heart: viida...
  10. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Äitipolikuulumisia... tarjonnaksi varmistui ultrassa perätila ja lääkäri teki samantien ulkokäännösyrityksen, poikkitilaan asti sai käännettyä mutta siihen vaavi aina tökkäs. Kuulemma edellytykset on hyvät alatiesynnytykselle vaikka pt:ssä onkin (lantio vaikuttaa isolta, vauva on sirokokoinen ja...
  11. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    syysmyrsky Ihana tuo pöllökuosi :heart: Aika hurjaa, että sulla on jo käynnistysaika tiedossa, taidat saada nyytin syliin ennen mua :) (.) Kävin perjantaina viimeisessä lääkärineuvolassa, paikat vielä täysin kiinni ja kaulaa reilusti jäljellä eli ei ole Papulla kiirusta ulos ;) Lääkäri ei...
  12. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Vaaleanpunaiset onnittelut Larelle :heart: Sanja Meillä näkyi syke varhaisultrassa, joka tehtiin juurikin 7+0 :) mynttis & papu 35+0 (POKS!) flunssaisena sohvanpohjalta
  13. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Huii kun jännittää Laren puolesta :heart: Onnea Chiba hyvistä ultrakuulumisista ja viidalle tsempit huomiseen ultraan :) Kävin tänään neuvolassa, muuten kaikki hyvin, mutta alapaine oli koholla (93 ja toisella mittauksella 97, normaalisti n. 80). Muita raskausmyrkytyksen oireita ei...
  14. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    syysmyrsky voimia vuodelepoon ja toivotaan että pikkuinen saisi vielä tovin kasvaa massussa :hug: Iiisot onnittelut kuumeilijalle omasta pikku prinssistä! :heart: Sanjalle paljon onnea plussasta ja ihanaa massunkasvatteluaikaa :heart: lemonade Mä kyselin siitä raudasta :) Ajattelin kun...
  15. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    eskapismi Harmin paikka ettet pääse sinne iltaan, mutta eiköhän se doula s-postilistan kautta ja tapaamisia järjestämälläkin löydy! Kerro sitten miten kävi :) Meillä mies kyllä kovasti haluaa yrittää selvitä synnytyksestä, ja luulen että se pärjääkin ihan hyvin jos vain voi käydä tarvittaessa...
  16. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Kovasti tsemppiä loppuvaiheen odottajille :hug: Kohta se odotus palkitaan :heart: tiuhtille parempia vointeja masuvaivojen kanssa :hug: Kiva kuulla että lemonadella alkaa pahoinvointi hellittämään, toivotaan että väsymyskin helpottaa. Saitko ohjeistuksen aloittaa rautalääkettä? Chiballa...
  17. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    kuumeilija Kiitos, on tää varaslähtö vaan ihana :) Vauvalle pitäis vielä jotain pieniä hankintoja tehdä ja olen myös suunnitellut kaikennäköisiä ompelujuttuja tekeväni. Mietin että jos joka päivä jotain pientä hyödyllistä puuhastelis niin sitten vois hyvällä omallatunnolla löhötä loppupäivän :D...
  18. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Onnittelut Chiballe täältäkin, ihanaa että pääsit tälle puolelle :heart: tiuhtille mukavaa ja rentouttavaa lomaviikkoa :) syysmyrskylle on sattunut ja tapahtunut :O Toivotaan että saatte hajut karkotettua! eskapismi kurjaa, että jouduit saikulle. Toivottavasti saat sieltä ryhmästä...
  19. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Emby Täällä on kanssa ollut saman tyyppisiä ongelmia ja mulla auttaa kun pöntöllä vedän jalat ihan haralleen. Tälläsii pieniä kikkoja voi koittaa :)
  20. M

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Lare oot aika urhea kun oot jumppapallon saanut puhallettua :D Mä ostin sellasen pari kuukautta sitten ihan raskauden ajan istumista ajatellen ja se on kyllä ihan paras istuma-asento ainakin mun selälle. Siinä on kiva sitten synnytyksen alkaessakin keikutella, tai ainakin niin kuvittelisin :)

Yhteistyössä