Hakutulokset

  1. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    heippa vaan kaikille! Täälläkin on jo vauva ollut kotona kaksi viikkoa =) Tyttö syntyi 29.5. 3380 g 50 cm viikolla 38. Jouduin jo aikasemmin sairaalaan kovan kuumeen vuoksi, jota luultiin eka munuianaltaan tulehdukseksi ja joka sitten olikin kohtutulehdus ja sen seurauksena jouduin...
  2. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Ultrassa käyty jo ja meijän tyllerö on pulska poskinen =) Siis nyt rupesi kyllä ihan huolettaa tuo vauvan paino, nyt siis 33+0 paino arvio on jo 2200g!! Siis apuva..kasvaa tosiaan huimaa vauhtia ja on nyt siis paljon isompi kun pojat noilla viikoilla. Niin ja sanoi että ei ole merkkejä...
  3. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Heippa! Varasin sitten yksityiselle ultra ajan, mietin kyllä pitkään että varaanko vai en, mutta päätin sitten että ihan sama, kerran haluun käydä niin käyn=) 50 egua maksaa ja kun on oma tikku mukana saa todella hyvät kuvat mukaan kotiinki, niin ja tarkan painoarvion! Mulla taas rupesi...
  4. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    helou! Mie oon tänne yrittänyt aina välillä raapustaa mutta jotenkin tää kone ei hyväksy mun kirjoituksia, ne siis häviää aina. Joten olen sitten enempi lukenut =) Täällä kanssa välillä on kipeempi olo, eilen särki selkää niin että itku meinasi tulla ja maha oli koko ajan ihan kovana siis...
  5. E

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Heippa! Olen seurannut teijän pinoa aktiivisesti,mutta tuntuu että ei ole ollut aikaa kirjoitella=) Nyt päätin kuitenkin kirjottaa, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Itsellä alkoi nyt 31+0 eli viikko 32. Kävin tänään neuvolassa ja kohdunpohjankorkeus oli jo 28, mikä minusta oli kyllä aika...
  6. E

    Oulun seudun kuumeilijat!

    heippa vaan kaikille! Ihanaa ja onnittelut Mesikämmenelle plussasta ja kaikille muillekin jotka ovat plussanneet <3 Nöhvelille paljon paljon plussatuulia ja samalla kyselen että miten et ole jo testannut?Sun hermot on rautaa =) Mie oisin jo monesti monesti katsonut! Niitä...
  7. E

    <3 Oululaiset odottajat <3

    Heippa vaan kaikille! Kiva lueskella miten muilla menee ja huomata että ei ole yksin kaikkien ajatuksien ja ongelmien kanssa..niinkuin tuo ummetus. Onko kellään hyviä vinkkejä siihen ja mitä oli turvallista käyttää siis jos apteekista hakee? Meillä oli eilen eka neuvola, mulla meni siellä 2...
  8. E

    <3 Oululaiset odottajat <3

    Heippa! Ja ihanaa kun tänne tulee koko ajan lisää porukkaa <3 Tervetuloa vaan kaikille! Ihana ajatus Adalmiksella tuo vertaistuki ryhmä, itsellä vaan tekee tiukkaa töiden, kahden pojan ja koti hommien kanssa, meillä lisäksi vielä remontti. Mutta kyllä varmaan jos aika passaisi niin onnistuisi=)...
  9. E

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Heippa! Nyt viikkoja siis 7. Kävin eilen varhaisultrassa ja kaikki oli hienosti! Täti jopa näki mahan sisältä että voin kovin pahoin. Vellovaa pahanoloa ja oksentelu siis täällä. Kävin sitten ultraus tädin kehotuksesta ostamassa postafen tabletteja ja ihanaa pahaolo on poissa! Ihanaa täällä...
  10. E

    <3 Oululaiset odottajat <3

    Tervetuloa uusille tulokkaille=) En ole päässyt pitkään aikaan koneelle, koska olen voinut niin pahoin! Vellova pahaolo ja oksentelu ja päälle poskiontelon tulehdus niin makasin kolme päivää vuoteessa liikkumatta. Eilen sitten kävin varhaisultrassa viikkoja 7, kaikki oli hyvin. Ultraaja näki jo...
  11. E

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Heippa vaan kaikille! Kiva huomata että uusia kuumeilijoita on sapunut=) Satilla ihania suunnitelmia siis sijaisvanhemmuus. Pakko kysyä että minkälaista korvausta siitä saa..siis jos jää töistä pois ja saisi vaikka 2-vuotiaan, jonka kanssa jää kotia? Tietenkään raha ei ole etusijalla mutta...
  12. E

    <3 Oululaiset odottajat <3

    Heippa taas! Anneli80: Nuo kohtukuolemat ovat kyllä niin surullisia, minulla on vain yksi kokemus niistä siis kun serkun vauva kuoli. Mutta ymmärään kyllä miksi sinuakin pelottaa. Eihän sille mitään voi jos jotain tapahtuu tai menee kesken! Millainen nyt olo? Taitaa esikoinen pitää...
  13. E

    <3 Oululaiset odottajat <3

    Heippa! Mitäs tänne kuuluu?=) Mulla välillä ihme huoli tuosta maha asukista, siis ei oo ollut kahden ed lapsen kanssa tälläistä huolta..siis jos siellä ei ookkaan mitään. Välillä tuntuu että ei oo oireita ja missä se hervoton pahan olontunne on mikä on ollut kummallakin edellisellä kerralla?Vai...
  14. E

    <3 Oululaiset odottajat <3

    Mima86: Ihanaa reissua ikeaan huomenna. =) Itekkin sinne suunnistan sitten sängyn hakuun kun aika koittaa! Ihanaa aikaa ruveta vaatteita pesemään ja paikkoja laittamaan..mulla se vasta sitten lähempänä kesää..=) Mutta aika menee nopeasti. Hallaneito: Vaunujen hankinta on aina pulmallista...
  15. E

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Heippa! Ja kiitos kaikille, olo on uskomaton ja jos totta puhutaan niin en vieläkään usko testiä ja oireitakin löytyy jo. Siis vähiten oisin uskonut tästä viime kierrosta että raskaudun. Muistakaa että se on mahdollista joka kierrosta ja se voi tulla juuri silloin kun vähiten odottaa! Tein...
  16. E

    <3 Oululaiset odottajat <3

    Heippa ja tervetuola myös hallaneidolle! Mä oon Vaalan kunnasta=) Täältä siis tuonne Ouluun n.80 km. Nyt pitää kyllä ihan tarkentaa, ku mulle Oulu vielä vähän vieras paikka, että mikä se meri-oulu on? Onko se yleinen neuvola vai yksityinen missä voi käydä ultrassa?? Ei mitään tietoa, olen...
  17. E

    <3 Oululaiset odottajat <3

    Ei tarvitse ollakaan Oulusta vaan voi olla myös lähikunnista ja miksei vähän kaempaakin. Itsekään en asu Oulussa =) Vauvahaaveita: Minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Meillä nyt 3 ja 4 vuotiaat=) Kesäkuussa sitten toivottavasti myös vauva! MiMa 86: Sulla jo kivasti viikkoja kasassa, ihanaa...
  18. E

    <3 Oululaiset odottajat <3

    Heippa! Vauvakuume sivulla niin hyvin viihdyin Oululaisten kuumeilussa, että päätin tehdä odottajille oman pinon. Tervetuloa kaikille tälle ihanalle odotusmatkalle, jaetaan ilot ja surut! Minulla nyt viikot vasta alussa 4+1, ja kovasti toivotaan ja odotetaan jo pikkuista. Kotoa löytyy kaksi...
  19. E

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Mamitsi, Mesikämmen: pahoittelut tätistä! Sati, Nöhveli ja Onnenmuru nyt vaan peitot heilumaan ja pidän peukut ja varpaat pystyssä että plussat saatte <3 On: täällä on testejä tehty, onneksi on töihin meno niin ei voi kokonaan seota! Apteekin testilläkin tulee viiva ja väriä, mutta odotin...
  20. E

    Oulun seudun kuumeilijat!

    ..outoja tuntemuksia tänään..siiis rinnat ovat oudon tuntoiset ja väsymystä välillä..ja gravid testiin haamu päiväpissasta..kyllä siitä näkee jotain..mutta vähän epäilyttää että onko tuo varma testi??Voiko se olla vaan viivan paikka, vaikka mielestäni siinä on hiukan väriä..no ajattelin illalla...

Yhteistyössä