Hakutulokset

1. Ap.Sintti

Hauskoin tänä päivänä (su 3.7.) lukemasi fb-ystäväsi statuspäivitys?

no ei hauskoin, mutta ehkä ärsyttävin (joka kolmas tunti suunnilleen samantapainen ruokaan liittyvä päivitys): "Karkkia, sipsiä, petz-karkkeja, popcornia+leffa. Niin ja mexicana-pizza uunissa, OMNOMNOMNOM!!!" Niin ja muutama tunti aiemmin: "Possun ulkofileetä uunissa, perunat...
  2. Ap.Sintti

Mitä ihmettä teen minuun ihastuneen ystäväni kanssa? Alan olla väsynyt

Katkaiset välit kokonaan. Kyllä tuo on varmasti sen verran kuluttavaa ja raskasta, että helpompi sun on olla ilman tuollaista ystävää...
  3. Ap.Sintti

Paranormal Activity -elokuva !

Kyllä se on ihan tekemällä tehty elokuva :D
  4. Ap.Sintti

Yök. *turhis*

Tuttu tunne! Sitä palaa sitte pyörittelee suussaan ja koittaa saada nielastua sen...hyi :x
  5. Ap.Sintti

Yök. *turhis*

Kauhee nälkäki ois ja mies paistaa jotain broileripihvejä, yöök. Taitaa olla vielä sellasia jotka on jauhetusta broiskusta tehtyjä, saa kyllä syyä ihan yksinään...
  6. Ap.Sintti

Yök. *turhis*

Hampaissa ei oo mitään vikaa :D Jospa sitä suosiolla jättäis lihan kokonaan ruokavaliosta niin ei tarvis valittaa :ashamed:
  7. Ap.Sintti

Yök. *turhis*

En ole raskaana, tiedän sen.
  8. Ap.Sintti

Yök. *turhis*

Mulle on ihan yhtäkkiä tullut lihaa kohtaan kauhee ällötys ja kammo... En pysty syömään ku jauhelihaa tai kalaa, muut ällöttää ku niissä on jänteitä tai läskiä tai jotain kovaa joka ei ees puremalla pehmene. Ihan sama onko kallista lihaa tai halpaa lihaa, mikään ei oo hyvää...Leikkeleetkään ei...
  9. Ap.Sintti

Mikä pakkomielle jollain "ehkä raskaanaolevalla" on kommentoida kaikkea raskauteen liittyvää?

Tulee mieleen että tyypillä ei oo ihan kaikki muumit laaksossa...
  10. Ap.Sintti

paniikki.. vedet meni

Oijoi, onnea matkaan! :)
  11. Ap.Sintti

Miksi kukaan pussaa lastaan suulle??

Sitten kun joskus saisin pitkän yrittämisen jälkeen oman pienen, nii minähän pussaan suulle jos huvittaa. vaikka koko pään pussaan täyteen, niin rakas se olisi! :)
  12. Ap.Sintti

SITEIDEN KÄYTTÄJÄT, miten teillä osuu vuoto SITEESEEN

Hyvin osuu ja pysyy. No problems.
  13. Ap.Sintti

Törmäsin perjantaina aikas hauskaan nimeen...

Hmm...Hauska. Mut jos lapselle tulee ärrävika niin olis sit "Tilliina". Mä näin tänään lehdessä pojan jonka nimi on Jeeli.
  14. Ap.Sintti

Mä en ymmärrä niitä jotka yhdistää hameen ja legginsit, pakko olla kintuissa jotain vikaa

Mä pidän sellasia capri-pituisia, kangas on sellasta "sukkahousukangasta" 60den. Ja pidän siksi, koska mun jalat on niin rumat,eikä niihin oo ikinä tarttunu aurinko...Ja näyttäsin idiootilta ilman ku oon läski ja persjalkanen. Saan kyllä oudoksuvia katseita osakseni, mutta ei oo muutakaa mitä...
  15. Ap.Sintti

Taksilla matkustamisen maksuista tietävät...

Mun mielestä maksaa saman verran, jos kerran samaan paikkaan menossa.
  16. Ap.Sintti

mitä tarkoittaa

Heheh, kattelin noita googlen kuvahaun white trasheja, tuli mieleen emmerdalen dinglet :D
  17. Ap.Sintti

Kolmosella toi siamilaisten kaksosten erotusleikkaus-ohjelma

Ihanaa kun kaikki meni hyvin :heart: Lopuksi tulikin sitten onnenkyyneleet :D
  18. Ap.Sintti

Kolmosella toi siamilaisten kaksosten erotusleikkaus-ohjelma

Minä katon myös...Mä itkeskelen kans :( Rankkaa.
  19. Ap.Sintti

Huomenna kiva päivä :) *turhis*

Oijoi, onnea huomiselle! :)

Yhteistyössä