Hakutulokset

  1. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Moi Ihania ultrakuulumisia ja rakenneultraankin aikoja saatu=) Mulla np-ultra 17.10. Huomenna sokerirasitukseen ..yäks ja yäks. Illat menee pahoinvoinnin kourissa.Uni tulee 8-9 aikaan illalla ongelmitta. Matka meni hyvin ja uutta jo suunnitellaan. Ostin pienen mekon ja puseron.Tyttö...
  2. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Täällä eka neuvola takana.Matkan jälkeen sok.ras.kokeelle mars.. Seuraava neuvola TODELLAKIN vasta viikolla 16:O. Np -ultra viikolla 12. Eipä kummempia. Todella moni pinosta pudonnut,ihan liian moni:'( . Surkea olo sen puolesta. Nimiä olen tarkasti miettinyt.Tytöllä harvinainen nimi...
  3. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Moi Meillä oltu nettipimennossa.Modeemi hajosi.. Kuinka surullista olikaan lukea keskenmenneistä:'( Se pelko ,että pysyykö pikkuinen matkassa ja sitten menee kesken.. Ihania masukuvia:heart: Mun masu on niin pömppö,että eräs asukas töissä kysyi raskaudesta.. unettomuudesta...
  4. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    jassåå: :hug: toivottavasti harmitonta vuotelua vain. mymosa : Voi ei...ilmoitahan mikä vointi:hug: kökkö fiilis nyt luosto rv 6+5
  5. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Huomenia! Aamut on mun juttu.Pahoinvointi alkaa vasta iltäpäivää kohden.Väsymys on vallitseva.Päiväunet auttaa hetken ja sitten 9 illalla nukkumaan. lääkkeistä: Pääkipuun Paracetamolia,mutta en kyllä kärsi migreenistä,niin sitten otettava vaikka Buranaa.Tuskin 1-2 tabl. on vaaraksi.Kipu...
  6. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    puppa: Todellakin,toiset jo np-ulrailee ja me täällä alkutohinoissa vielä.:D Kyse muutamista viikoista ,huomaa taas sen miten hirveätä vauhtia nää pienet masuasukit kehittyy .Jotenkin niin ihanaa:heart: Ainutlaatuista aikaa. Toivottavasti huomenna saat puhelimella ajan siihen ultraan. Mä...
  7. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Huomenta Satks/Vas : 3 synnytystä Satks:ssä menneet hyvin .Samoin äippäpolikäynnit.Musta siellä oli joka kerta mukavat ,ammattitaitoiset kätilöt.Osastolla kanssa ihan ok. henkilökunta. kotidoppleri: Mä saan vasemmalta ,häpyluunrajalta noi sykkeet näkyville.Ihan alhaalta pitää etsiä papusen...
  8. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Heips Syyskuisissa vauvan menetys on jotain ihan hirvittävää.Se pahin, mitä aina pelkää raskauden aikana:'( kotidopplerilla: Sain sykkeen näkyville.Eilen ja nyt aamulla.Syke ei kuulu,mutta näytössä näkyy.Ihme laite. Pahoinvointi on nyt aikasmoista ja väsymys.Työvuoro täyttä tuskaa. Mun...
  9. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Jestas muijat! Oottepas olleet ahkeria..:D Sandemar : Me ollaan oltu yhdessä vuodesta 1992=) Eli reippaat 19 vuotta.Myrskyt ja tasaiset ajat menneet jatulleet.Muksut on hankittu yhdessä. Tietty turvallisuus on taattua.Keskimmäisellä lapsista ,todettiin tuo Toureten...
  10. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    moi! Iltavuoro takana.Etonut koko päivän ja noi tissit poksuu kohta.Taitaa viikotkin poksua huomenna:heart: Mä luulen,että meille tulee toinentyttö Aioin myös ottaa tuon äippäpakkauksen.Mulla ei ole mitään juurikaan jäljellä tyttösen vauvavaatteista. puppa: Toivottavasti vuodot...
  11. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    samirja:Oli tosi mukava ,reilu lääkäri.Törkeän kallista muutenkin ,että reilua olisi antaa "ale". kertomisesta: Ystävät ja työpaikalla tietävät.Mies ei ole vanhemmilleen vielä kertonut,kerrotaan heille,kun tuo 13.9 ultraus on tehty. alkuraskauden ultraan:Mennään tyhjällä rakolla...
  12. L

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Moi:wave: Uusi pinomme alkaa hienolla tekstillä!! Varhaisultrassa käyty ja pieni pavu siellä kasvaa:heart: Sykettä ei vielä osattu katsoa,mutta viittaa siihen,että kaikki ok.Hankala katsoa,kun kohtu kovasti taaksepäin. Lääkäri lupasi ultrata 13.9. uusiksi,koska kuulemma tulin pikkasen...
  13. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Bela kaikkea hyvää teille ja koita jaksaa.:hug: voi surkeus
  14. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    bela88 : Voi :(,siis niin olen pahoillani.Mutta jos edes vähän saisit toivoa ajatuksesta,että siltikin kaikki voi olla hyvin. Nimittäin,itse vuosin klimppejä alkuraskaudessa viimeksi.Multa tuli toinen masuasukas ulos.Eli odotin kaksosia.Vuoto oli runsasta,ilman kipua. Sitten meni muutaman...
  15. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    moi! chamonOllaan lähdössä Turkkiin,Bodrumin niemimaalle.:)Turkissa ei olla koskaan käyty.. nellikaramelliEt pääse kyllä helpolla.: / paljon jaksamista sinulle.Hyvä,että on apujoukkoja lähelläsi. mymosaOnnea 3+ :sta.Mä muuten ostin noi jogapantsit kanssa:DIhanat päällä...
  16. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Huamenta:) Te oottekin ahkerasti palstailleet! sokerirasituksesta: Mulla oli raskaudenaikainen diab. Sitä kirkasta sokerilitkua joutui juomaan.Jouduin pistämään insuliinia iltaisin loppuraskauden.Hyvä seuranta oli koko raskauden ajan,kun ultrassa /äippäpolilla tuli käytyä ahkerasti.Tyttö...
  17. L

    Clearbluen viikkonäyttö

    mur-mur:Sä oot niin OIKEASSA.:heart: minkäs teet..kun tosiaan ei voi itselleen mitään. Jaksat aina kannustaa ja olet hirmu positiivisen oloinen ihminen.Kiitos:)
  18. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Huomenta:D Olen taas klo 5 asti ollut hereillä..Mä en tajua|O.Esikoinen tuli kotiin riennoista niin meikä keittelee aamukahveita. Päivällä sitten nukuttais,mutta työpaikalla voisivat katsoa vinoon,jos päiväunet ottaisi..Iltavuoroon menossa. Seksistä näin aamuvarhaisella.Mulla on kyllä...
  19. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Puppa :hug: luulisin että normia alkuraskauden tuhrua. Josefia Ok. Hienoa et tutkitaan ja tuleepa komia nuorimies hänestä. Meillä tyttö ollut aina isokokoinen,normaalia kotisapuskaa,päiväkotipöperöitä syö.Karkkeja vois karsia,mutta on syönyt aina hyvin. Itse olen isokoinen 171cm ja pyöreä...
  20. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    JosefiaPakko palata vastaamaan.Meillä tyttö 4,5v. vaatekoko 134/140cm.painaa 25kg ja pituutta noin 116cm/120cm...eli aika jötikkä meilläkin.Mitä siellä polilla tutkitaan lapsesta?

Yhteistyössä