Hakutulokset

  1. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    :xmas: juu moi vaan..Himotestaaja täällä.Oli pakko Diggailla ja eilen näytti 2-3 ja tänään 3+:heart:viikoiksi.Mulla on niin korvienvälissä pelot ja en taida osata nauttia raskaudestani ennen ultraa ollenkaan.Olen jo tämän hysterian tartuttanut ukkoonkin. Raskaudesta olen kertonut ystäville...
  2. L

    Clearbluen viikkonäyttö

    Pakkohan sitä oli hakea vielä yksi digi ja 3+lävähti miltein heti tauluun.NYT loppui testaamiset.
  3. L

    Clearbluen viikkonäyttö

    Chamon Onnea digiviikoista!! Kuulun itsekin himotestaajiin. Digin tehnyt nyt tällä viikolla x2 ja vieläkin näyttää viikoiksi2-3.. Olin eilen niin varma ,että 3+ pärähtää.. Olisi hyvä saada muilta kokemuksia noista digiviikoista . Mulla rv 5+ :heart: eli kohtapuoliin kait pitäisi olla...
  4. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    puppa meillä sama laskettuaika:heart: Mulla on ollut noita vuotoja edellisistä raskauksista enemmän ja vähemmän.Kaikki mennyt hyvin kuitenkin.:hug: Mulla ei oikein muita oireita ole,kuin alaselkäkipu ja rinnat pikkasen arat. Turvotusta on vatsankohdalla aikas paljon .Niin ja V###TTAA...
  5. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Huomenta Aamuvuoroon lähtöä.Ihania näät ilta aamu vuorot|O mymosa mulla myöskin hitonmoinen pelko ,et tuulimuna tai ulkoinen.Ei voi vain itselleen mitään.. Varhaisultraa odotan NIIN satana:| Uhmaikäinen löytyy meiltä,prinsessa,joka vahvalla tahdollaan,saa vanhempansa hermoromahduksen...
  6. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Luulen kanssa ,että lämmöt yksilöllisiä juttuja.. Turhaa murhetta vain taas.. Isäntä haki apteekista vielä,sen sadannen digi testin viikoilla.Torstaina oli viikot 1-2 ja tänään 2-3 . Jotain masussa tapahtuu :heart::heart: Pelko vain ottaa ylivaltaa,kun tuota ikääkin alkaa olemaan.. Mulla on...
  7. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Moi uusille!:wave: tervetuloa=) Miten teillä noi lämmöt menee? Mulla hippasen koholla ovulaatiosta lähtien,mutta nyt mittasin normit lukemat:( heti huoli nostaa päätään:(
  8. L

    Prisman Pregnent stic?

    Molempia käytin minäkin.Molemmat antoivat haamut ,vaikka digi oli nega ensiksi.=)
  9. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Moikat! Täällä ensimmäinen iltapäivä ja ilta pahoinvoinnin kourissa.. Väsyttää myöskin. Työstä sen verran,että vaikeaa tulee olemaan valvominen.. Onneksi ei ole fyysistä rasitusta . Asukkaat pärjäilevät melko itsenäisesti.:) Me asutaan paritalossa.90neliötä. Ostettiin asunto 6...
  10. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Moikat! Surullisia uutisia nämä keskeytyneet:'( Mulla oli myöskin tuosta nuorimmaisesta kaksoisraskaus ja toinen jätti matkan 7 ja jotain viikoilla. Meille ostettiin tänään uusi auto,isäntä on ihan sekaisin vauvauutisesta=):heart: Varasin varhaisultraan ajan 31.8 ja neuvola olisi 15.8...
  11. L

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    :wave: Tänään varmistui ,että raskaana ollaan.Tämä pikkuinen on 4.lapsi. Satks olisi sairaala .LA 27.4.12 Viikkoja 4 ja jotain=) Ikää kyllä alkaa olemaan jo meikäläisellä.Olen 38v.sitten kun vauva syntyy.. Nuorin lapsista 4,5v.(tyttö) Keskimmäinen 14v.(poika) Esikoinen 18v.(poika)...
  12. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sepäs se ..huoli siitä,että pikkuinen tarraa tarpeeksi lujaa kiinni. Ajattelin kanssa ,ihan mielenrauhan vuoksi,että UÄ-loppukuulle . Oon kahdesta viimeisestä raskaudesta käynyt heti pian. Molemmissa näissä,myös runsasta vuotoa ajoittain viikoille 14-16 asti ollut.Katsotaan.. Kiitos...
  13. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Mä taidan olla raskaana 1-2 viikkoa Digitestin mukaan:heart:
  14. L

    Prisman Pregnent stic?

    Tee ihmeessä uusiksi.Päiväkin voi muuttaa tulosta:hug:
  15. L

    Prisman Pregnent stic?

    =) tänään Digi CB JA APTEEKIN OMA .+++++++ raskaana 1-2 viikkoa:heart: Eli Prisman sikahalvat surkeanpienet ,tiesi ENNEN hienoja digejä.....:heart:
  16. L

    Prisman Pregnent stic?

    Himotestaaja täällä.. No tein CB digin päiväpissasta NEGA.Ostinhan tietenkin 2 testiä,joten seuraavana vuorossa oli First Singnal ,kait herkempi,kuin digi.Tämä selkeä plussa!!! Joskin vaaleampi,kuin kontrolliviiva. Menkat myöhässä päivän nyt vasta... =)
  17. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    kaikille VAHVAT PLUSSATUULET=)
  18. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Itsekkäästi ,en huomannut onnitella pikkuprinsessasta! Tervetuloa myös Ail Tein apteekin First singnal testin,kait aika herkkä.Siihen kyllä ilmestyi kaksi viivaa.Plussaviiva kuitenkin paljon vaaleampi,kuin kontrolli..:eek: Nyt pitäisi pitää pää kylmänä ja odotella ihan rauhassa muutamia...
  19. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Nyt oviksesta asti rinnat kipeät,niin että tunne sama kuin maito nousisi ,lämmöt hippasen ylhäällä ja vatsaa nippaillut.Heikottavaa oloa ja vilua/hikoilua. Oon ajatellut,että menkat on tulolla,vieläkin sellainen olo Mutta ,mutta..tein tosiaan haamullisia halppistestejä ja illalla sain...
  20. L

    Prisman Pregnent stic?

    Testiajalla tulivat,miltein välittömästi. Nyt odottelen muutaman päivän ja testailen uusiksi.Kumpa vain malttaisi odottaa:ashamed:

Yhteistyössä