Hakutulokset

  1. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Pikainen päivitys. Meille syntyi tyttö 2.10. Pääsimme sydämen sivuäänen takia vasta eilen kotiin. Synnytys oli mahtava kokemus, lämmin ja luonnollinen. Uskalsin luottaa kroppaan ja ponnistusvaiheen pituus oli merkattu 1min. Ponnistin kerran, koska vauva tuli ihan itsestään ulos :heart: Tsemppejä...
  2. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Crispy: Sovitaan, että sää oot vuorossa ennen mua! Tää aika tuntuu niin pitkältä.. Mulla päivän mittaan hentoja supistuksia, mut ei ihmeitä. Viime neuvolassa paineet koholla jälleen ja lapsivettäkin saisi olla kuulemma vähän enemmän. Torstaina uusi aika ja yliaikakontrolli sunnuntaina...
  3. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Onnea nyytin saaneille! Ja tosiaan hurjaa menoa on joillakin ollut, tsempit kovasti arkeen ja muille odottajille! Crispy: mikäs on tilanne? Täällä rv 40+3
  4. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Sinadrius: Huh, onneksi ei käynyt pahemmin! Kyllä noita bussikuskeja on moneen lähtöön :( Onnea: Kaikille vauvan saaneille <3 Mulla on niin energinen olo, että ei kyllä uskoisi viikkoja kun katsoo :D Luulen että menee 2 viikolla yli.. Pari tosi kivaa ompelutyötä olisi kiva tehdä loppuun...
  5. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Minnajohanna: Kiitos synnytystarinasta! Onpas ihana kuulla, että luomuna voi selvitä hengissä. ( tosin selvisimpä itsekin edellisellä kerralla) . Onnea nyytistä ja Onnea myös kaikille muillekin! :heart: Mitäs Keltakukalle kuuluu? Omaanapaa sen verran, että ei mitään ihmeitä. Ei tunnu siltä...
  6. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Fyi*: limatulppa on selvästi paksua limaista keltaista ja vähän punaista. Ei selvästi juoksevaa verta, mutta punaista ainakin mulla ollut..
  7. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Tänne on tullut hurjasti tekstiä :) Onnea kaikille nyyttinsä saaneille! :heart: Mei*:lle piti laittaa nopeasti viestiä, että ihokontaktia kovasti vauvan kanssa auttaa maidonnousuun. Tsemppiä!
  8. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Pikapika vastaus.. Velmutar: jääkaapissa säilyy. ajasta en tiedä
  9. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Sisso: :hug: Ja muut joilla vaavi perätilassa. Törmäsin Spinning Babies- tekniikoihin, joilla pyritään saamaan vauva optimaaliseen tarjontaan kohdussa. Onko kukaan kokeillut? Mun pitäs kans perehtyä paremmin ja syvemmin jos tää oma tyyppi jatkaa istumista kauan vielä..
  10. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Heinäkuussa

    Sydäntähti: Voimia muutokseen! Meidän naapurista vapautuu kaupungin rivarineliö, nätti ja omalla pikkupihalla hiekkalaatikko. Sinne vain :)
  11. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Heinäkuussa

    Heippa! Onpas kiva kun täällä on vilkasta keskustelua =) Me palailtiin lomalta ja miehellä alkaa taas arki. Oon siksi ollut vähän hiljaisempi täällä kuin myös koneella noin muutenkin. Ilokarpalo: :hug: Sain vasta nyt aikaiseksi täyttää nuo kelan paperit netissä. Jonkin verran on tullut...
  12. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

    SaaraN: Isot pahoittelut! :'( Toivotaan että teille suodaan uusi raskaus pian ja saatte nyytin syliin. velmutar: Tervetuloa! :wave:
  13. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

    Kaikille unettomille tsempit! :hug: Mulla ensi viikolla sok.rasitus ja jo nyt mietin päivän ruokalistaa. Mitään makeaa en syö silloin, mutta mietin sitä iltapalaa että jaksaisi mahdollisimman pitkälle sitten seuraavana päivänä. Mulla jäi edellisestä rasituksesta iso ja laaja mustelma kolmeksi...
  14. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

    ^ just kun oon yrittänyt tälle perheelle sanoa että se vesirokko kyllä tarttuu ennen kuin viimeisellä lapsella siinä perheessä ilmenee näppyjä :ashamed: mut kun ei mee perille.. Noh, jos se nyt meille tulee (ekasta tartunnasta tulee ensi viikolla 2viikkoa) ei auta kuin mennä sisulla läpi ;)
  15. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

    Höh, olen niin pahoillani kaikille joilla on ikävät muistot imettämisestä. :hug: Mulla on pelkkiä hyviä kokemuksia. Luulen että olisi katastrofi jos nyt ei kolmannen kanssa sujuisi, mutta olen kyllä tosi luottavainen, koska lopetin kuopuksen imettämisen tuossa n kk sitten rv 20. Ilokarpalo...
  16. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    Muoks* Keltakukka: Ihana ensi kosketus vuorovaikutukseen <3 Suloista! Mulla on mennyt nää viileet kelit tässä sisällä neuloessa. Sain ihka ekat vaippapöksyt neulottua ja hurjasti olisi muillekin meidän perheen muksuille sukkia ja lapasia tehtävänä ennen syksyä. Saa nähdä jääkö vain haaveeksi..
  17. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    Syyslauma: Tiedän tuon tunteen! Mulla on nyt ja oli edellisessä raskaudessa sama vaiva. Mulla on ajatus kokeilla vähän viileätä suihkutusta tai viileää kestosidettä, mutta en tiedä auttaako. Mua jännitti edellisessä loppuvaiheessa ponnistus kun paikat oli muutenkin tosi arat, kipeät ja herkät...
  18. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    Fyi: Enpä ole ennen kuullut että sok.rasitukseen laitetaan jos äidin paino nousee paljon. :| Itse jännään tosi paljon mitähän mun painosta sanotaan. Painoa kertyy kyllä tosi helposti ihan arkiruoasta. Toisaalta taas kun odotan kolmatta niin osaa ottaa jo vähän rennommin puheet kuin puheet..
  19. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    Meen ehkä pelkopolille, mutta luulen että kun tutun neuvolatädin kanssa juttelee synnytksestä niin saattaapi riittää. Meillä on ihan super ihana neukkutäti :) Hyviä ultrakuulumisia täältäkin! Kaikki näytti hyvältä. jännitin ihan hirveesti. istukka on etuseinässä minullakin siksi nuo...
  20. katariine

    Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

    ^ voi nöpö, enpä tiennyt tuosta lakkautumisuhasta. Oon ennen asunut juuri siellä päin ja ajatuskin tuntuu kirpaisevan. Pitää käydä allekirjoittamassa.

Yhteistyössä