Hakutulokset

  1. Kuunainen

    Onko yleistä?

    Salaliitto!!:O
  2. Kuunainen

    Onko yleistä?

    Ei varmaan yleistä?:popcorn: Jos tapauskohtaista...
  3. Kuunainen

    Naapurin nakuilut

    Reps, aika koomista.... sori. Voi ei. Siis onko sillä ne sälekaihtimet kiinni kuitenkin ja silti näkyy xD
  4. Kuunainen

    Mieheni ystävä tunnusti minulle tunteitaan ja puran omia tuntojani nyt tänne palstalle

    Mulla kävi niin, että aikanaan elin hyvin onnettomassa avioliitossa ja todellakin ihastuin erittäin vahvasti silloisen mieheni hyväkäytöksiseen, huomaavaiseen ja lapsirakkaaseen veljeen. Hän edusti kaikkea sitä mitä kaipasin, ja oli myös seksuaalisesti erittäin puoleensa vetävä. Ei kuitenkaan...
  5. Kuunainen

    Mieheni ystävä tunnusti minulle tunteitaan ja puran omia tuntojani nyt tänne palstalle

    No näitä nyt riittää ihmiskunnassa. Toiset ilmoittaa kiinnostuksensa, toiset ei. Itse oli erittäin vahvasti ja eroottisesti ihastunut/rakastunut ekan aviomieheni veljeen reilun parin vuoden ajan. Ei hän tiennyt asiasta (todennäköisesti/toivottavasti!). Jouduin yksinkertaisesti tappamaan...
  6. Kuunainen

    Isoveli omistaa laulun pikkusiskolleen <3

    Kuunteliko kukkaan? Siis kannattaa katsoa, aivan ihana <3
  7. Kuunainen

    Isoveli omistaa laulun pikkusiskolleen <3

    &#x202a;Bruno Mars - Just the Way You Are (Cover by MattyBRaps ft. Tyler Ward)&#x202c;&rlm; - YouTube
  8. Kuunainen

    Äkkiä!! Voiko tuorekelmua käyttää kortsuna??

    Ihania perjantai-illan juttuja. :D
  9. Kuunainen

    Jos saisit nyt valita kenet tahansa JULKKIKSEN sänkyysi sinua viettelemään niin kenet ottaisit?

    Onko tämä tsoukki, tai uusi 7-lehden juoru?:popcorn:
  10. Kuunainen

    Jos saisit nyt valita kenet tahansa JULKKIKSEN sänkyysi sinua viettelemään niin kenet ottaisit?

    Jooh, taidan olla (tähän mennessä) ainoa joka menis sänkyyn Bruce Willisin kanssa. Tai Tom Cruisen tai Mel Gibsonin kanssa. Mutta näistä ykkönen on ehdottomasti Bruce. Sen silmissä, katseessa ja äänessä vaan on sitä jotain:whistle: P.s. Kävin kuumana häneen jo teininä, kun katselin...
  11. Kuunainen

    Ihastuin lestaatiolaiseen

    Taidat olla aika nuori vielä. Tai ylipäänsä jos et ole, niin melkoisen lapsenmielinen :heart: Ja se taasen kertoo usein siitä, että provoja on pikkusievässä mukava laitella.
  12. Kuunainen

    Jos saisit nyt valita kenet tahansa JULKKIKSEN sänkyysi sinua viettelemään niin kenet ottaisit?

    Mä en edes tiedä keitä noi aiemmin mainitut ovat.:ashamed: Mutta siis ehdottomasti Bruce Willis.:p
  13. Kuunainen

    Mitenhän tuo Charlene ja Albert?

    Hah, hauskat nimimerkit vastanneet tähän ketjuun "Hiivatin kenkkua" ja "Ihanaa mahtavaa" Tulipa mieleen, että häiden tarkoitus oli varmaan olla ihanan mahtavat, mutta niistä muodostui hiivatin kenkkua. Surettaa kyllä Charlenen puolesta. Albert on täysi pässi.
  14. Kuunainen

    miltä alaston mies näyttää?

    Teki hyvän aamupalan?:whistle: :p
  15. Kuunainen

    Kellot sekaisin

    Keittiön kello on 02:03 Tietokoneen kello näyttää 01:03 (tuossa oikeassa alakulmassa) Joidenkin vastanneiden viimeisimmät viestit näyttää tällä "Mitäs nyt" palstalla aikaa 03:03 Kyllä on perkeleestä:mad: :laugh:
  16. Kuunainen

    Miksi modet

    =( Ok....
  17. Kuunainen

    Miksi modet

    Köh. Minä en edes lukenut? Mistä siinä puhuttiin? :saint: Tiivistelmä?? Tai onko liian häijyä kysyä jälkikäteen?: /
  18. Kuunainen

    Millainen olet alkoholin vaikutuksen alaisena?

    Sauna oli ennen muinoin paikka synnyttää. Nykyäänkin sanotaan, että saunan takana on tilaa. Mitä lienee tarkoittaa, oma johtopäätökseni on, että siellä listitään niiden uusmiehien pystyt nenät jotka eivät syntyvälle lapselle kykene olemaan isänä. Sellainen minä olen.(Kännissä)
  19. Kuunainen

    MIEHEN TOTUUS SEKSISTÄ jonka hän haluaisi sinun tietävän!!

    Hmm- Mielenkiintoista. Jatkakaa:popcorn:
  20. Kuunainen

    MIEHEN TOTUUS SEKSISTÄ jonka hän haluaisi sinun tietävän!!

    Ensimmäinen mieheni pihtasi. Hänelle olisi riittänyt kerran kuukaudessa, minä tarvitsin 2 kertaa viikossa. Olinhan itsekäs, vaikka en edes itsetyydytystä ymmärtänyt/osannut harrastaa. Lopulta opettelin senkin taidon, pakon edestä, että en pettämään lähtenyt. Niin ja nykyään. Yritän ajatella...

Yhteistyössä