Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    No hiukset lähtee, mutta en imetä. Sehän johtuu hormonituotannosta synnytyksen jälkeen imetti tai ei. Mulla lähtee kauheesti, mutta onhan ne ollukki ettei raskausaikana lähekkää nii paljo hiuksia. Nyt sitte oikeen urakalla. Mula on yks ongelma... aloitin Yasmin pillerien oton ku alko viimes...
  2. M

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    ainiin minullakin blogi, jonk olen ihan vasta aloittanut Arkea ja elämää lasten parissa
  3. M

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    voi kun monella on isokokoisia vauvoja. Meillä3kk nla poika oli 62,5cm muistaakseni ja päälle7kg. 3kk rokoruksista nousi lämpö 38,1 mutta en antanu mitää lääkettä. meni ilta kitinöillä ihan ja nukkumalla. pyllyn ylöosassa olevaa syntymästä asti ollutta täplää nla täti ihmetteli. huomasin siellä...
  4. M

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    mulla on jälkitarkastus tän viikon torstaina... lääkärin tod pitäis olla pe kelassa tai katkaisevat tuen :/ no jospa se sinne jotenki kerkeis. Menkatki alko että sattuu nyt sitte jälkitarkastukselle just. Vieläki paino samasa ku mitä aijemmin kirjotin. iha peestä... mua nii harmittaa ku oon...
  5. M

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    täällä menee edelleen hyvin :) vauva kasvaa kovaa vauhtia ja ristiäisetkin on viimein takana.. eli saa olla huoletta niistä. Vauvan 2kk mitat: 5490g 58,5cm täälläkin hymyillään naureskellaan ja eilen löyty jo oma käsikin ja sitä piti urakalla ihmetellä :) niin ja reippaasti osaa pitää...
  6. M

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Alma78 yleensä syö kerralla 120ml. illalla tankkaa yötä vasten180 mutta ei juo kerralla tätä vaan pitää n. tunnin välin ja sit toiset puolet miten teillä vauvat nukkuu yöt? osa olikin jo kirjoittanut tästä. meillä tosi hyvin. viime yönäki poika nukahti siinä 23 aikoihin ja aamulla heräs 7.15...
  7. M

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Täällä vauva arki sujuu tosi hyvin :) vauva siis 5vk pullo ruokinnalla ollut alusta asti, mitä nyt synnärillä imetin, mutta sai sielläkin myös pulloa. Itse en vaan tykkää antaa rintaa. Tuntuu pahalle, kun olen muutenkin herkkä ollut aina rinnoista. Mutta nyt siis jotain...
  8. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    onko meille vielä muualla pinoa kuin täällä? jännä lukea kun osalla lapset putkahtelee vielä maailmaan kun oma on jo 1kk :)
  9. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    devisol d-vitamiini tipoissa ainaki lukee että 2vk iästä alkaen, ja taitaa lukia muidenkin. Meillä ainaki ekan pullon tuo nla täti kotikäynnin yhteydessä ihon kesimisestä. ihan normaalia, vauvalla lähteee ihokerros pois... eli vähä niinku luo nahkansa.. eli iha normaalia, vaikkaki voi...
  10. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    meillekkin syntyi poika 5.6. sairaalasta pääsin lauantaina vasta pois :( pitivät siellä kun ei maitoa tullu tisseistä ulos.. sen takia piti hermostua ja sanua etä määhän lähen kotia varmasti. Olisivat pitäny vieläki siellä ja lapsi raukalla paino vaan laski ku eivät antaneet korviketta...
  11. M

    Miksi enää ei löydy eka luokkalaiselle tytölleverkkapukuja?

    minä ainaki aattelin ostaa netanttilasta pojalle verkkapuvun. näytti siellä olevan tytöillekki 120cm asti
  12. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    ainiin onko moni jo uskaltanut suunnitella ristiäisiä/nimiäisiä? Minä hokasin just että meille on tulossa vieraita vähintään 35 kääks! Esikon ristiäisissä oli puolet tuosta vaan ja seki tuntu jo monelta. Tässä oon miettiny että mitä suolanpuolta voisin tehdä. oon kahden vaiheilla. joko...
  13. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    täällä viimeyönä oli pientä alamaha kipuilua ja alaselkäkipua mutta ku aamu tuli ni loppu neki. Huomenna NLA vaihteeksi. viimeviikolla oli puhetta tosian että laitetaa äippäpolille lähete jos vielä huomena oon kasassa, eli toivottavasti laittavat sitte kans. Tylsiä päiviä kun ukko on töissä...
  14. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    selällään nukuttamisessa ainakin tukehtumisvaara, jos sattuu puklaamaan. Meillä esikoinen puklasi tosi usein öisin nukkuessaan ja siis ihan jopa oksenki mahan tyhjäksi kaarella, joten olis varmaan tukehtunu jos en olisi tukenut kyljelleen nukkumaan
  15. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Jaahas se olis 40+3 Mitähän sitä tänään. Eilen siivosin eikä tullu ees suppareita. Hm.. eikai se auta ku alkaa esikoiselle antaan aamupalaa ja itellekki. Sade päivä ja mulla on silti iha kauheen kuuma :p Mulla esikoinen syntyny syksymmällä ja hänellä oli ohut puuvilla viltti tyynyliinan...
  16. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Täällä rv 40 Eikä mitään tuntemuksia että lähtö tulis. Eilen tosiaan oli yhen kerran vatta sekasin ja ripulikakka mutta se meni sillä. Nla oli tänään. paino ja paineet ihan ok. sf 35 Synnytykseen lähdöstä vielä puhuttiin ja nyt oikeastaan turvallisempi olo et tietää millon lähtee. Nla täti...
  17. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Jaahas se olis huomenna nla. Nii ja koko illan maha murissu isoon ääneen ja ollu semmonen mahatauti fiilis ja äsken sit pitiki käyä vessasa ja iha löysät tuli... eli saas nähä onko piakkoin tulossa rv tänään siis 39+6. Jos vaikka sattus huomenna syntyyn ni kotiin ei pääse sairaalasta ku...
  18. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    meiltä on semmonen 40 kilsaa sairaalan, eli puolituntia menee ajaessa jos ei kaahaile.
  19. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Mun mielestä Mupelon masukuvat näyttää ihan samanlaisilta :P Ja samankokosilta masuilta. Vaatteet vaan saattaa hämätä ja ku kuva vähä erikohalta otettu. Täällä rv 39+4 ja jännään koska se lähtö tulee. Teillä joillaki ollu jo noita supistuksia säännöllisinä, mutta ei oo tartenu laitokselleasti...
  20. M

    Onko palkanlaskijoita paikalla????

    luulisin että maanantaina tai sitte viimeisenä pankkipäivänä eli 31pv

Yhteistyössä