Hakutulokset

  1. T

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 syyskuussa ~*~

    heipsan kaikille! nyt täytyy myöntää etten ole aikaan käynyt edes lukemassa täällä..facebookissa kyllä tulee käytyä,ja välillä ei malttas poistua lainkaan kun juttua piisaa.. ja nyt en jaksa lukeakaan enempiä kuin mitä tällä sivulla oli. olen itse nyt sairaslomalla,ja antibioottikuurilla...
  2. T

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    ihan vaan pikaseen tulin lukemaan ja ajattelin pätkän kirjottaa ettei toiselle sivulle tiputa! :) mulle tuli joskus aikoinaan vauva-lehti,mutta nyt olen jo aikaa sitten pistäny pois... joskus aikaa sitten,nelosen odotusaikoihin ostin muutaman irtonumeron.samoja juttuja aikalailla kuin esin...
  3. T

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    mä en ole syöny koskaan noita maitohappoi... eikä mulle oo sanottukaan niistä mitään... kellään noista neljästä ei ollu vauvana mahavaivoja kuiteskaan,ihan pienissä määrin,mutta aika hyvin tosiaan et 4 lasta ja koliikeilta säästytty! ja kaikilla ollu siisti iho :) ruoka-allergioitakaan ei ole...
  4. T

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Moi, SenSen me kerrottiin kahdesta ed.raskaudesta vasta siinä rakenneultran jälkeen.. ihan pari parasta kaveria tiesi asiasta ennen.sain aika hyvin peiteltyä vaatteilla. jokaisen oma asia koska haluaa kertoa. ja kahesta ekasta ekan ultran jälk. ja nyt ekan ultran jälkeen. en kuitenkaan...
  5. T

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Moikka! eilenpä kirjotin pitkän pätkän,ja sitten sain sen kadotettua jonnekin... :/ ja nytpä en enää muista mitä kaikkea tulikaan kirjoitettua.. joka päivä (tai ainakin joka toinen pvä) käyn lukemassa,mutta jotenkin se kirjottaminen sit vaan itseltä jää..nytkin tytöt häirii mua koko...
  6. T

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    moikka kaikille! ahkeraan olen lukenut viestejänne ja seuraillu kuulumisianne,mutta itse ei ole tullu kirjoitettua...lukenu lähinnä puhelimen kautta niin ei ole jaksanu naputella..olikohan toukokuun lopussa kun kirjoitin... meille siis tulossa viides ylläripylläri-vaavi ja laskettu aika...
  7. T

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    moikka kaikille! olen nyt jonkin aikaa lueskellut näitä ja ajattelin nyt itsekin ilmoittautua :) meille tulossa viides lapsi! pikkuinen ylläri... mutta eiköhän me selvitä! laskettu aika olisi 13.1. tai mahdollisesti jo aiemmin... mun kierto ei ole ihan 28pvää minkä mukaan taisi laskuri...

Yhteistyössä