Hakutulokset

  1. M

    Raskaus ja kuukautiset

    Aloin epäillä raskautta kun rinnat kipeytyivät, mitä ei ikinä tapahdu mulle ennen kuukautisia. Tein testin ja hailu viivahan siihen tuli; nyt olisin vasta 3+6. iltapäivällä alkoi kuitenkin verinen vuoto, ajoittain on kuukautiskivun tyylistä jomotteluakin. Mitä luulette, voiko tämä olla jotain...
  2. M

    Need some help with my english!

    Mikä on 'paheeton' tai 'paheettomuus' englanniksi?
  3. M

    Ristiäislahja!

    Kaipaisin ideoita kummipojan ristiäislahjaa varten? On ensimmäinen ja tahtoisin ostaa jotakin erityistä.(:
  4. M

    25v...

    ... ja mahtava ikäkriisi :D Edestäni sulkeutuvat ovet ahdistaa, tähän asti elänyt sellaisessa omassa 'kaikki on mahdollista'-kuplassa. Lisäksi joka vuotinen kevätvilliintyminen painaa päälle, tarve juosta villinä ja vapaana vaikkakin se juna meni jo. Hyrrrrrr!
  5. M

    Missä asioissa koet tarpeelliseksi valehdella lapsille?

    Siinäpä se tuli. :)
  6. M

    Miten toimit..

    **
  7. M

    Synttärijuhlat

    Eli meillä on pian edessä esikoistytön 1v syntymäpäivä, ja nyt kaipaisin kaikenlaisia vinkkejä niiden suhteen. Mitä tarjottavaa? Onko olemassa jokin hyvä nettisivu, jossa olisi esim joitain hyviä kakunteko-ohjeita? Olisiko kenties jokin teema paikallaan? 1v ei paljon vaadi mutta muille...
  8. M

    Kotihoidontukelaiset plus muut idearikkaat!

    ......
  9. M

    Sinulle, joka haluat laihtua ja myös pysyä ihannepainossasi

    Unohda pillerit. Unohda dieetit. Ne loppuvat joskus, ja sen myötä päädyt takaisin alkuun. Kaikki lähtee elämäntapojen muutoksesta. Itse aloitin maaliskuussa, nyt olen yli 10kg laihempi. Kiinnitä huomiota ruoan terveellisyyteen. Syö joka aterian yhteydessä liioitellusti salaattia, takuuvarma...

Yhteistyössä