Sinulle, joka haluat laihtua ja myös pysyä ihannepainossasi

Unohda pillerit. Unohda dieetit. Ne loppuvat joskus, ja sen myötä päädyt takaisin alkuun.
Kaikki lähtee elämäntapojen muutoksesta. Itse aloitin maaliskuussa, nyt olen yli 10kg laihempi.
Kiinnitä huomiota ruoan terveellisyyteen. Syö joka aterian yhteydessä liioitellusti salaattia, takuuvarma nälän pitäjä. Itse luovuin vaaleasta viljasta - en syö juuri lainkaan perunaa, riisiä, pastaa tai vaaleaa leipää. Syön silti samaa ruokaa muun perheen kanssa, korvaten viljan salaateilla tai kasviksilla, leivän jugurtilla ja marjoilla. En kuitenkaan kiellä itseltäni mitään, ulkona syöminen ja herkuttelu on ihan sallittua kunhan se on satunnaista. :) Syön noin viisi kertaa päivässä, mutta annoskoko on suhteellisen pieni, esim 4 lihapullaa ja salaattia.
Joskus käyn jumpalla, mutta pääosin liikunta koostuu äidillisesti siivoilusta ja vaunulenkeistä :D Tietysti enempi on aina parempi. Syön päivässä noin 1300 kcal ja nälkää en koe. Paino tippuu ilman minkäänlaista liikuntaakin 200g/vrk.

Tsemppiä kaikkille kanssalaihduttajille!
 
Onnea! Toivottavasti painosi pysyy kun nutrilett loppuu (;
Voi minun pitää pudottaa sen jälkeen vielä paljon, hitaammin vain. Minusta on melko omituinen ajattelutapa, että karisseet kilot ikäänkuin tietäisivät miten olen ne tiputtanut! Ikäänkuin ne jäisivät jotenkin oven taakse kytikselle, että kun viimeinen pussi on juotu kurkusta alas, niin tuumaavat että än yy tee nyt ja aamulla herään entisissä mitoissani :D Normaaliälyinen ihminen toki ymmärtää, että kilot pysyvät poissa uusien elämäntapojen voimalla, huolimatta siitä kuinka ne karistaa. Tsemppiä siis sinulle myös, toivottavasti jaksat pitää hyvät elämäntapasi hautaan asti, kuten itse aion!
 

Yhteistyössä