Hakutulokset

  1. N

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Olisin mielelläni mukana fb:n puolella... siellä käyn paljon aktiivisemmin kuin täällä... Pari päivää supistellut ja kiristellyt oikein urakalla.. meni ihan makoiluksi, mutta onneksi eilinen oli jo huomattavasti helpompi päivä. Ja maha tosiaan kiristää ihan koko ajan jos enemmän touhuaa...
  2. N

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Hei! Empä ole pitkään aikaan taaskaan kirjoitellut. Sairaslomalla olen ollut kolmisen viikkoa, enkä töihin enää mene kun maanantaista alkaa kesäloma ja sen jälkeen varhennettu äitiysloma. Saikkua tuli sitten kohonneista verenpaineista, istumatyö teki sen, etten enää nukkunut öisin juuri...
  3. N

    ~ Lokakuun lapsoset heinäkuussa ~

    Kenzie: Täällä ainakin mulla mitattu jo kaksi kertaa... toisesta neuvolasta lähtien vissiin... vai oliskos ollut viikosta 15 eteenpäin.
  4. N

    ~ Lokakuun lapsoset heinäkuussa ~

    Tervehdys pitkästä aikaa... Mukava lukea kaikkien kuulumisia, mutta harvoin ehdin itse mitään kirjoittelemaan. Kolmen viikon loman jälkeen hurja palata istumatyöhän kun liitokset kipuilee, lonkat juilii ja häntäluu oikeasti napsuu...:headwall: neuvolalääkäri olisi reilun viikon päästä ja...
  5. N

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Muksimus maanantaita! Rakenneultrassa kävin aamulla. Siellä tyyppi liikkui hurjasti ja mittojakin oli vaikea saada. Kaikki kohdallaan eikä supistuksetkaan ole saaneet mitään aikaan. Napanuora meni suoraan jalkojenvälistä alas, että sukupuolta ei varmaksi näkynyt, mutta poikaveikkauksen sain...
  6. N

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Keskiviikkoa kaikille! Mahakas ja persoona: Eka oli tosi vilkas, ja on aika meneväinen edelleen, mutta toisaalta ei temperamenttinen, toka poika oli mahassa tosi laiska ja on kyllä yksi elohiiri ollut synytmästään auki ja omaa varsin räjähtävän persoonan, että ei sen puoleen ihan nappiin...
  7. N

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Maanantaita kaikille! Ihania ultrakuulumisia niin monella:heart: Meillä ultra vasta viikonpäästä 30.5 ja todella liimaan itseni siihen penkkiin kiinni elleivät suostu sukupuolta edes arvailemaan :rolleyes: Väsymys |O on tosi lamaannuttavaa välillä. Eilenkin menin nukkumaan kahdeksalta! ja...
  8. N

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Neuvolasta kotiuduin sokerirasituslähete mukana... vasta viikolle 24 saan varailla aikaa. Painoa tulee hurjaa vauhtia (+700gr/vk) ja sf-mittakin oli yläkäyrällä.. plääh... edellisistä raskauksista ei ole ollut moista ja nytkin alkupainoa kuitenkin oli vain 3 kiloa enemmän. No hyvä, että tutkivat...
  9. N

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Hei! Ilmottautun joukkoon mukaan =) Laskettu aika 23.10, olen 31-vuotias ja kolmatta odotellaan. Pojat -04 ja -06 syntyneitä. Tyttö olisi toivelistalla, mutta saapa nähdä miten käy. Jotenkin en usko siihen mahdollisuuteen, vaikak tämä raskaus onkin ollut aika erilainen kuin pojista. mm...

Yhteistyössä