Hakutulokset

1. T

Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

6.11/ tytsy85/ 27/ 2./ LS Nyt minäkin uskallan liittyä tähän ryhmään ku perjantaina oli ultra. Eli oon todellakin raskaana, jee :)
  2. T

Joulukuun pikkutontut

Moi :) meilläki on kiussannu poikaa ilmavaivat :( ollaan käyty vyöhyketerapiassa 3 kertaa ja huomenna ois 4 (viimenen kerta) kerta, täytyy sanoo että se on kyl auttanu. viel kyl kiertää ilma mahassa mutta enään ei itketä läheskään niin paljon ku aikasemmin :) on ollu aivan ihanaa ku poika on...
  3. T

***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

Rakas poikani syntyi 9.1.2012, paino 3635g ja pituus 52cm
  4. T

Kävin sitte eilen siellä neuvolassa. Neuvolatäti tutki mun vehkeen tarkotuksella vähän rajummin jos se antais vaaville vauhtia ja sain sitä vyöhyketerapiaa. Kävin illalla saunassaki mutta vielä vaavi viihtyy masussa :( Vyöhyketerapian jälkeen tuli heti samantien kivuton supistus, että kait siitä...
  5. T

Huomenta!=) Tänään ois mulla taas neuvola, neuvolatäti aiko antaa mulle vyöhyketerapiaa (vai olikohan se oikee sana) vauhdittamaan synnytyksen käynnistystä, toivottavasti auttaa, en jaksais enään tätä jännityksen määrää et millo alkaa tapahtumaan. Aikasemmin mua pelotti toi synnytys, mut ei...
  6. T

Moi:) Ajattelin nyt kerranki kirjottaa tänne jotaki, en oo aikasemmin jaksanu, oon kuitenki käyny päivittäin lukemas pikasesti teidän juttuja (eli oon tainnu jäädä koukkuun tähän palstaan;D). Laskettuaika lähestyy uhkaavasti, jee;D. Ainut asia mikä mua pelottaa on se että jos mä en osaakkaan...
  7. T

**Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

Moi!:heart: Mulla on laskettuaika 28.12, tytsy85, LS ja esikoista odottelen:)
  8. T

Läheinen ystäväni on kertonut erään henkilökohtaisen asiani eteenpäin ja nyt luottamus meni. Mitä tekisitte?

Mulle kävi kerran samalla tavalla. Annoin sit kuitenki anteex, toista kertaa en ja laitoin välit kokonaan poikki:mad::(
  9. T

kuollutko?

Huomenna ois eka neuvolakäynti, täytyy kysästä siitä alkuraskauden ultrasta. Hirvee pelko koko ajan et onko kaikki kunnossa:| Sinullekkin onnea raskaudesta!:hug:
  10. T

kuollutko?

Olemme poikaystäväni kanssa yrittäneet lasta jo lähes kaksi vuotta, olin menettänyt jo toivoni lapsen saamisesta, mutta viikko sitten kun tein raskaustestin tuli kaksi viivaa. Tein sitten seuraavana päivänä toisenkin testin varmuuden vuoksi ja plussaahan se näytti, olin onnesta soikee, samoin...

Yhteistyössä