Hakutulokset

1. M

**Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

Nimistä vielä: tällä sivustolla on mun mielestä kivasti ja selkeästi jaoteltu erilaisia nimiä (mm. luontonimet ja harvinaiset nimet erikseen.) Miten ois vaikka Caarina? :D Etunimet.net • Rakkaudesta etunimiin jo vuodesta 2004
  2. M

Hihkaisen vain nopeasti Vienalle (ja tietty muillekin) ultraäänestä: youtubesta löytää videoita ultraäänitutkimuksista eri viikoilla, myös niistä pippeleistä yms. sukupuolimääreistä, jos niiden bongaaminen kiinnostaa. Kirjoittaa vain hakukenttään esim. 17 weeks pregnant ultrasound, niin alkaa...
  3. M

Tirppa82, kiitos housuvinkistä! Kävinkin heti tilaamassa farkut, siellä näkyi olevan kaikenlaista äitiyskamaa alennuksessa. Minkälaisia vaunuja teillä muuten on käytössä? Me ostettiin esikoiselle saksasta Knorr Bebidoo -merkkiset tosi kivan näköiset vaunut, jotka kestivätkin sitten käytössä...
  4. M

Moi kaikki! Mä olen taas pitänyt pidempää palstahiljaisuutta, mutta nyt olis tarkoitus aktivoitua pikkuhiljaa... Tervetuloa vain kaikille uusille minunkin puolestani. Monilla oli ollut epämääräisiä vuotoja, toivottavasti ne nyt loppuisivat tähän eikä tarvitsisi enää niistä stressata! Mun...
  5. M

Voi Adel, kuinka surullisia uutisia! Paljon, paljon voimia sinulle ja perheellesi.
  6. M

Tatomiralle tsemppiä, toivottavasti kaikki menee parhain päin! Dopplerista: mulla on kaverilta lainassa kotidoppleri, jolla olen muutaman kerran kuunnellut sydänääniä. Mulla ne ovat ainakin tähän asti löytyneet helposti ja tosi alhaalta, ihan siitä häpyluun reunalta. Ihan joka ilta en viitsi...
  7. M

Sandra87: Alle 3 mm:n niskaturvotus lasketaan normaaliksi, ei alle 0,3 mm. 0,9 mm niskaturvotus on siis täysin normaali. Me saatiin tänään kirjeitse tieto siitä, että kohonnutta riskiä downin syndroomalle ei ole. Niskaturvotusta oli meidän vauvalla 1 mm.
  8. M

**Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

Meilläkin lapsi ehkä jatkaisi parina päivänä viikossa pph:lla käymistä, ellei kyseinen pph lopettaisi töitä samaan aikaan kun lapsi jää kotihoitoon. Ihan uuteen hoitopaikkaan en halua esikoista vielä viedä, etenkään niin ison mullistuksen kuin pikkusisaruksen syntymän kynnyksellä. Täytyy seurata...
  9. M

Moikka! Susimielelle voimia odotteluun! ÄLLÖVAROITUS: Onko teillä kenelläkään kokemusta superlimaisesta valkovuodosta raskausaikana? Meikäläisellä nimittäin tulee ihan reilusti kirkasta, limaista valkovuotoa (vähän niinkuin kananmunan valkuaista muistuttavaa) jossa on hyytymiäkin...
  10. M

Pikaiset ultrakuulumiset ennen töihin lähtöä: siellä pieni tyyppi heilutteli jalkojaan ja pötkötti itsepäisesti kohdun pohjalla, vaikka kätilö kuinka heilutteli mahaa (ja tökki mua sillä anturilla...) Mahan päältä näkyi selvemmin kuin alakautta, ja saatiin niskaturvotuskin mitattua. Se oli 1 mm...
  11. M

Iltaa! Hankinnoista on ollut puhetta. Meillä on esikoisen jäljiltä melkein kaikki valmiina. Hoitopöytä ajateltiin antaa pois, koska sille ei ekassakaan ollut suurta tarvetta. Toppahaalarin huusin jo huuto.netistä, vaikka torstaisen uä:n uutiset jännittävätkin tosi paljon. Vaunuina meillä on...
  12. M

Voi Innuli, paljon voimia sinulle. Toivottavasti saat pian selvyyttä tilanteeseesi! Neuvolakäynneistä: Mä kävin ekassa neuvolassa joskus rv 8, seuraava on rv 18. Mun mielestä tuossa välissä on toosi pitkä aika. Esikoista odotin Espoossa, jossa oli eka neuvolalääkäri viikolla 12 ja toka...
  13. M

Lohduttavaa kuulla, että muutkin painivat opiskeluasioiden kanssa. Mä olen näiden opintojen aikana ollut jo äitiyslomalla 1,5 v. joten nyt on tavoitteena hoitaa koulu loppuun ennen laskettua aikaa. Kiire tulee, mutta oon mä kyllä viime syksyn jälkeen jo suorittanutkin jotain 80 op. Lisäksi mulle...
  14. M

Vieläkö mahtuu uusi odottaja mukaan? Olen seuraillut juttujanne taustalta jo jonkin aikaa, mutta sain vasta nyt aikaiseksi rekisteröityä ja kirjoittaa. Mä olen 24-vuotias ja asun perheineni Helsingissä. Esikon ja tämän jouluvauvan ikäeroksi tulee meillä 2 v 8 kk, mielestäni ihan sopivasti...

Yhteistyössä