Hakutulokset

  1. E

    Käytetyt vaunut Ruotsista?!

    Me oltiin tilaamassa ruotsalaisesta "huutonetistä" vaunuja ja selvitettiin, että helpoin vaihtoehto olisi lähettää ne suomeen bussirahdilla Bussgods Sverige Ekonomisk förening sillä silloin ne tulisi matkahuollon kautta Suomeen. Eli jos ette viitsi lähteä käymään Ruotsissa, niin tuolla tavalla...
  2. E

    Vinkkejä 1v:n kanssa matkustamiseen!!!

    Minäkin suosittelen ottamaan mukaan kantorepun (esim. Tuli, Ergo, Manduca) ja reilusti aikaa ja kärsivällisyyttä. Me ollaan matkusteltu tosi paljon naperon kanssa, välillä yksin ja välillä koko perheenä. Kunhan vaan muistaa ettei stressaa joutavia ja aikataulujen kanssa saa olla joustava...
  3. E

    Ison vauvan imetys

    Meilläkin oli iso vauva ja alkuun koviakin raivareita. En itse edes osannut imettää kun esikoisesta oli kyse, mutta olin vain päättänyt siinä onnistua. Kyllä se alun muutaman päivän (tai viikon) taistelut kestää, imetys on sitten tosi helppo tapa ruokkia lapsi kun se lähtee sujumaan. Sulla lapsi...
  4. E

    Maitoallergian tutkimisesta

    Me käytiin yksityiseltä lääkäriltä lähete sairaalaan allergiatesteihin kun lapsi oli n. 7 kk ikäinen. Ensin otettiin verikokeet, joissa lapsella todettiin vilja, maito ja muna-allergiat. Olin sitten viljattomalla vegaanidietillä itsekin ennen altistusta. Ei se alun järkytyksen jälkeen ollut...
  5. E

    Mistä lapselle hauska hattu?

    Ei oo mikään hassun hauska hattu, mutta tosi kiva, tyylikäs ja katu-uskottava: www.oikukas.fi -
  6. E

    Minkä verran teidän 1,5-vuotiaat juttelevat?

    Meidän 1v 8 kk ei kyllä vielä juttele ollenkaan! Ainoa tunnistettava sana on "Äiti" ja sekin aina vähän huolimattomasti lausuttu : / Ei meillä ole puheen kanssa mikään kiire. Tulee ymmärretyksi vinkumallakin ja kun kuitenkin juttuja riittää, eli puhuu omalla kielellään ja höpöttelee, mutta...
  7. E

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    Meilläkin alkaa olla hieman kuumetta ilmassa. Esikoinen on 1 v 8 kk joten ehkäpä tässä piakkoin aletaan seuraavaa tekemään... Mutta ei varsinaisesti ole mikään kuume eikä yritys, koska tavoittelen pientä ylennystä töissä ja sitä varten ei kyllä tarvitse olla raskaana :saint:
  8. E

    Brio Sing??!!

    Mekin mietittiin singejä aikanaan kun rattaita oltiin hankkimassa, mutta päädyttiin pienten etupyörien takia toiseen malliin. Singit ovat tosiaan ihan älyttömän kauniit ja menevät pieneen tilaan, mutta sen lisäksi, että siitä puuttuu kaikki jousitukset, niin myös se kopan "suuaukko" on tosi iso...
  9. E

    Äitiysvaatteita, mistä???

    Mun kaveri löysi tosi kivoja ja edullisia äitiysvaatteita täältä: Ipanainen.fi Hän sanoi, että kysymyksiin vastattiin nopeasti ja sai tuotteetkin tosi nopsaan kun kertoi, että niillä olisi hiukan kiire...

Yhteistyössä