Hakutulokset

  1. HattiVatti

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    ymmärsinkö väärin???? mutta eikös idea ollut arvostella edellisen kirjoittajan kertomaa nimeä??? Musta Aapo on kiva nimi!!!!! Myös eevi on kiva nimi! Musta nimet on kiva antaa suvusta ja sitten keksi mukaan oma lisä... Melva on kiva nimi mutta en sitä antaisi omalle lapselleni (ihan...
  2. HattiVatti

    Mitä maksaa lasten Jokapoika-paita?

    ostin huuto.netistä käytetyn ja se maksoi 14? uudesta en tiedä
  3. HattiVatti

    puuttuuko tästä listasta jotain? sairaalakassia ajattelin pakata..

    Mulla syntyi kanssa rv 35 poikani ja hänen imutarvetta tehostettiin tutilla ja pullolla mutta koskaan ei oppinut rinnalle! Mutta tää ei nyt ollu varmaankaan alkuperäisen kirjoittajan kysymys että me riidellään onko tutti tarpeellinen vai ei!! Päätäköön hän itse siitä jookosta??? Onnea...
  4. HattiVatti

    Turvaistuin

    Määpä laitoin ja hyvin on mennyt!!
  5. HattiVatti

    puuttuuko tästä listasta jotain? sairaalakassia ajattelin pakata..

    Ota tutti mukaan vaan. ja olikohan siinä listassa joku kirja, juotavaa ja syötävää. Siteet, särkylääkkeet jne. saat kyllä sairaalasta! Mutta älä ota itellesi niin "normaalikokoisia" vaatteita vaan lähde pois äitiysvaatteissa kun et välttämättä mahdu vielä normaaleihin kokoihin!
  6. HattiVatti

    Loukkaantuisitko jos sinua sanoisi joku muu kuin oma mies seksikkään näköiseksi?

    en ole vielä tähän päivään mennessä loukkaantunut.....
  7. HattiVatti

    .

    Annan sen mennä juttelemaan rauhassa..yleensä tupakalle mutta niin mäkin teen.. en mä sen edessä juttele
  8. HattiVatti

    No loukkaantuisitko, jos joku muu kuin oma mies, sanoisi sinua misuksi?

    kyl riippuu ihmisestä joka sen sanoo !
  9. HattiVatti

    Turvaistuin

    Meillä on käytössä Venus Comfort - turvaistuin joka on naama menosuuntaan. Olen ollut todella tyytyväinen! Meillä poika siirtyi siihen 7kk:n iässä. Itseasiassa molemmissa autoissa on tuollaiset. http://www.vaunula.fi/venuscomfort.htm
  10. HattiVatti

    Heräileekö teidän 1,5vuotiaat yöllä?

    Meillä loppui yöheräämiset 6kk:n iässä. Poika on nyt 1,5v.
  11. HattiVatti

    Vauvan ja vaunujen kanssa hienoon ravintolaan?

    Lapsi kulkee meidän mukana melkeinpä kaikkialla joten hän on myös käynyt "paremmissakin" ravintoloissa. Poika on 1,5v. ja käyttäytyy jokseekin aina hyvin. Meillä käydään myös iltaisin ravintolassa syömässä.
  12. HattiVatti

    PINOON: näppäriä "kotikonsteja" kaappien, laatikoiden, wc-pönttöjen yms. "lukitsijoihin"

    Meillä pidetään kaikki tarvittavat ovat kiinni ja kaikki kaapin ovet teipattu kiinni. Vetolaatikoissa on sellaiset kiinalaiset selänraapimistikut :laugh: liedessä on liesisuoja sellainen joka ulottuu myös nappuloihin. Astiakaapin ovi on narulla kiinni. Tuolit on käännetty seinään päin jne.
  13. HattiVatti

    1,5 v neuvola, pituus, paino jne.

    Poika Pituus 80cm Paino 11300g pipo 49,5 cm Tos just laskin et poika on kasvanut 1,5v.:ssa 34 cm hui...siis syntymästään tähän päivään.
  14. HattiVatti

    Lapsi päiväkotiin vai perhepäivähoitoon????

    Mutta mielestäni n.2v lapsi on vasta sopivan ikäinen päiväkotiin. (Jennan äiti) Hieno ajatus mutta suurissa kaupungeissa ja kaveripiirissä jossa ei ole toisia lapsia on parempi laittaa päiväkotiin kuin perhepäiväkotiin kun kenelläkään ei ole kokemusta tai tietoa kuka on luotettava ja hyvä...
  15. HattiVatti

    Lapsi päiväkotiin vai perhepäivähoitoon????

    Moi! Kyllä lapsesi hyvin pärjää!! Itse laitoin poikani samanikäisenä (9kk) tarhaan ja pienien alku vaikeuksien jälkeen kaikki on sujunut kuin tanssi. Poikani on toiseksi nuorin ryhmässä ja on saanut paljon huomiota niin toiselta lapsilta kuin myös hoitajilta. Esim. poikani tulee tarhaan...
  16. HattiVatti

    Mitä ruoaksi 1-vuotiaalle?

    Jos lapsi on hoidossa tarhassa on ruoka yleensä niin sanottua " kotiruokaa" mutta onko hän jo syönyt kun haet hänet kotiin ? mutta ruuasta meillä uppoaa hyvin jauheliha/sipuliperunapaistos ja ainahan voit kaupasta ostaa esim. lihaperunasoselaatikkoa ja sitä antaa sitten. Mutta purkkiruuat ovat...
  17. HattiVatti

    Mitä jogurttia 1 vuotiaalle?

    Meillä syödään normaalia laktoositonta jugurttia kun meillä on laktoositon ruokavalio pojalla!
  18. HattiVatti

    Kevät/syyshaalari 1v.

    Mä ostin pojalle 86 cm puvun halpahallista "chill" merkkisen joka on kosteussuojattu 2 os. puku ja on jo osoittanut laatunsa on hyvä! En mä ola ostaan kalliita pukuja kun edullisiakin saa ja yhtä hyviä. voikin sitten ostaa vaikka muutoman puvun jos kyllästyy samalla rahalla kuin reimatec:n puvun...
  19. HattiVatti

    G:Minkä ikäisenä lapsenne oppi

    1v. 2kk poika
  20. HattiVatti

    Erilainen välikausihaalari 2 vuotiaalle?? Mistä?

    Mutta onko sillä oikeesti noin paljon merkitystä jos tarhassa on monta sammanlaista puku....En keksi muuta syytä kuin ettei mene sekaisin!!! :o

Yhteistyössä