Hakutulokset

  1. S

    Laitetaanko taas kuvia miehistämme?

    Onhan tolla mun ukolla ollut yks aika kiva työpaikka, se on niin monitaitoinen ja tulee ihmisten kanssa niin hyvin toimeen :heart: Mun isäkin oikein rakastaa tota hanipuppelia, tossa se on kertonut isälle jonkun hauskan jutun
  2. S

    Laitetaanko taas kuvia miehistämme?

    Tässä on mun ihana kulta :heart::heart: Se on tosi ahkera... Mutta välillä sitä pitää patistaa takas hommiin, kun meinaa karata kavereidensa tykö Mua on kyllä alkanut vähän epäilyttään onko ne vaan pelkkiä kavereita :O Ton kuvan lähetti mulle yks kaveri, joka oli...
  3. S

    Hauskoja kuvia lapsistanne

    Mä taas odotin saavani kaljun vauvan ja tulikin tosi pörröpää :D Seuraava voi olla sulla sit oikea kunnon peikko, äläs sano :D
  4. S

    Hauskoja kuvia lapsistanne

    Ja ihan suomalainen on :D
  5. S

    Hautajaislauluja

    vanha virsi taalainmaan karjamajoilta , aivan ihana melodia.
  6. S

    Kohdunsuu auki 3 sormelle ja erittäin pehmeä... paljonko on "kolme sormea" senteissä?

    mulla oli rv 37 kohdunkaula hävinnyt ja 2 senttiä auki, rv 38 jo 3 senttiä auki mut poika syntyi vasta rv 39+1 . Eli en luottaisi mihinkään merkkeihin ellei pää näy.onnea loppukoitokseen! :)
  7. S

    Viikonlopun kuvapino! Saa laittaa vanhoja ja tuoreita kuvia ittestä, perheestä, luonnosta, lemmikeistä jne.

    Meni aiempi kuva spämmifiltteriin, kokeillaas nyt, eli: Juuri 3 kk täyttänyt Suomi-poika ja kohta 9-v koiruli :heart: [/URL][/IMG]

Yhteistyössä