Hakutulokset

  1. Sahram

    paras sipsi???

    Mä oon tykästynyt jostain syystä Pringleseihin.. :p
  2. Sahram

    Tapahtui tänään ja häpeän varmaan pitkään :(

    Ai niin.. Jos haluat saada elämäsi miehen niin laita mahdollisimman kamalat vaatteet päälle ja lähde.. Olin katsellut erään baarin portsaria piiiitkään ( nuorena likkana tämäkin ) ja aina oli pientä kipinää kun nähtiin. Ikinä välit ei lämmennyt tarpeeksi että olisi päästy lähempään...
  3. Sahram

    Lapsella välillä kakassa verta?

    Jos on kirkkaanpunaista, ei tarvii huolestua ihan hetkessä. Silloin on jossain haavauma. Jos taas on "mustaa" niin veri tulee syvempää ja silloin on tutkimukset paikallaan.
  4. Sahram

    Minua oksettaa tuo bussiraiskaus ja tekijänä jälleen tumma mies

    Ihan sama minkä värinen/kokoinen/ikäinen mies menee ja tunkee vehkeensä väkisin toiseen.... samanlaisia saastoja ne on kaikki joilta saisi vetästä jalkovälin sileäksi palleineen kaikkineen!!!! :kieh: Lisäksi voisi pistää oppiin jonnekkin gay-opistoon.. mieluummin koko vuosikurssi ja vielä...
  5. Sahram

    Oletko joskus elämäsi aikana ollut jossain mediassa (esim paikallislehdessä ala-asteella)?

    Mä en mutta lapsi on ollut Seiskan "viikon kuvassa" - kuva voitti pääpalkinnon. :D Ja muksut on olleet kaikki yhdessä paikallislehdessä kun tehtii haastattelua Hoplopissa.
  6. Sahram

    Tapahtui tänään ja häpeän varmaan pitkään :(

    Jotain.... Oli aamu ja mies lähti töihin. Itse jäin vielä makoilemaan sänkyyn; päälläni rintaliivit ja alushousut. Hetken päästä ovikello soi ja kuvittelin että miehellä jäi avaimet. Läväytin oven auki ja edessäni seisoi keski-ikäinen putkimies. ( olin unohtanut että suihkua tullaan...
  7. Sahram

    HuOmenta !!!

    Huomenta.. Uusi viikko, toivottavasti hyvä sellainen. Kohta pitäisi suihkuun jaksaa mennä, pari kuppia kaffetta jo juotuna. Ulkona pikkupakkanen - peiton alla olis paaaaljon lämpimämpi.. :) Mukavaa viikonalkua.. :flower:
  8. Sahram

    Puolison (Ex) mykkäkoulu =(

    Ja lehmät lentää.. :D
  9. Sahram

    Vain ne, joilla ei ole varaa ostaa esim. Ticketiä luulee,

    :D ..mmhhhmm.. en muista milloin olisin ostanut lapsilleni talveksi ulkooilupuvut muualta kuin kirppikseltä..eikä merkkiäkään ole tullut katsottua. Silti ne on ihan hengissä ja vailla hypotermiaa.. *kivittäkää*
  10. Sahram

    Jokkeri paikalla, mitäs kuuluu?

    Hieman jo väsyttää, huomenna jännä päivä joten pitäisi ehkä mennä jo nukkumaan. Mitäs sinulle?
  11. Sahram

    En tekisi tätä ellen olisi epätoivoinen...

    Nyt kun olen lukenut enemmänkin tätä ketjua niin taidat olla tunnettukin hlö palstalla?? Meni ehkä ohi mutta minkä ikäinen olitkaan?
  12. Sahram

    Mitä teidän muksut (1-3v) syö iltapalaa?

    Meillä myös päivällinen välillä 17-19, riippuen työvuoroista.... joten iltapalalla yleensä muroa, leipää, jogurttia, hedelmää.. toisinaan jos päivällinen ollut aiemmin toivovat puuroa, lämppäreitä, täytettyjä patonkeja, tmv..
  13. Sahram

    En tekisi tätä ellen olisi epätoivoinen...

    Okei. Sinä olet päättänyt tehdä noin ja se on sinun oma päätös. Minä en voisi kuvitellakaan antavani tissiäni vajaa 4-vuotiaani suuhun - en vaikka miten se perusteltaisiin hyvänä ja terveellisenä vaihtoehtona. Meidän tuon ikäinen pikkumies juo maitoa ( purkista ), mehua ja vettä ihan jo mukista...
  14. Sahram

    En tekisi tätä ellen olisi epätoivoinen...

    Juu, en kovin kauaa täällä ole pyörinyt. :) Tuota tuota.. onko sinulla joku tietty periaate että tuon ikäistä vielä imetät? Eikö lapsi jo kyseenalaista?
  15. Sahram

    *Kymmenen todella tärkeää kysymystä*

    Jos vastais itsekin.. 1. Mikä kanava tv:ssä päällä? Mitä sieltä tulee? Yle tv1 - kuninkaallisten häiden kulisseissa :D ( ei sieltä muutakaan tule.. ) 2. Mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt? Juuri nyt ei mtn; kohta nrj nettiradio 3. Mitä syötävää/juotavaa olet viimeksi suuhusi laittanut...
  16. Sahram

    En tekisi tätä ellen olisi epätoivoinen...

    Ymmärsinköhän nyt hieman väärin? Imetätkö 3,5-vuotiasta lastasi?

Yhteistyössä