Hakutulokset

  1. K

    Apua kondomien kanssa..

    Positiivinen ongelma? :D Löytyisköhän jostain erotiikka-liikkeistä/-nettikaupoista...
  2. K

    Mirena-hormonikierrukka ja oudot oireet??

    Jos vielä 3kk jälkeen on tuollaisia oireita niin suosittelen menemään gynekologille. Mulla oli ensimmäisen kuukauden jälkeen hyvin runsas kuukautis-vuoto ja alavatsa ihan turvoksissa koko ajan. Sen jälkeen ei ole ollut mitään oireita ja kuukautiset on lähestulkoon kokonaan loppuneet. Kaikillehan...
  3. K

    miten lapsen kanssa pyöräillään

    Meidän poika on ollu 1-vuotiaasta lähtien ihan innoissaan pyöräretkistä. Kannattaa ihan ensiksi kyyditä vaikka kaveria pyörän tarakalla jos sellaista ei ole ennen kokeillut. Sitten onnistuu sen taaperonkin kyyditys :) Ihana yhteinen kesäharrastus! Kypärä päähän ja menoksi :)
  4. K

    1v alkanut äkkiä purra rintaa, vieroittaako itseään vai miksi?

    Meilläkin poika alkoi purra vajaa 1-vuotiaana ja melkein heti sen jälkeen loppui imeminen. Myös minä suosittelen noita pilli-maitojuomia, niillä poika pääsi kokonaan eroon rinnasta :)
  5. K

    Missä iässä siirryitte yksiin päiväuniin? Entä minkä ikäiseksi lapsenne nukkui ulkona?

    Meillä myös 1-vuotiaasta lähtien on nukuttu vain yhdet päikkärit. Vaunuissa suostui nukkumaan vain alle 1-vuotiaana, joten ulkona nukkumiset jäi jo silloin pois.
  6. K

    Venymäarpiin

    Olen Hopottajat.fi:n kautta päässyt testaamaan Bepancare-voidetta ja niin skeptinen kuin olenkin kaikkien rasvojen suhteen niin tämä näyttäisi toimivan. Olen käyttänyt voidetta noin viikon, jo syntyneisiin venymäarpiin ja iho on selvästi kiinteytynyt. Venymäarvet eivät ole kadonneet, eivätkä...
  7. K

    Selviänköhän tästä paineesta?

    Olen Reiskan kanssa samaa mieltä siitä, että jos kaksi seksuaaliselta aktiivisuudeltaan täysin erilaista ihmistä on päätynyt yhteen, ei asialle voi oikeastaan tehdä mitään. Masentavaa, mutta totta. Jos yhteinen arki sujuu kuitenkin hyvin ja kummatkin osapuolet ovat valmiita miellyttämään...
  8. K

    Raasepori + lähiseutulaiset äipät :)

    Tervehdys! Täällä pienen poikavauvan äiti Raaseporista jutusteluseuraa vailla. Perheeseemme kuuluu myös mieheni tytöt (6w ja 9w), jotka kaipaavat lisää leikkikavereita (: S.postia saa laittaa : meri_tuuli.k@luukku.com
  9. K

    Loppuraskaus ja uiminen

    Mulla nyt viikot tasan 40 ja hyvin on pystynyt uimaan tänäänkin vielä meressä. Kalvot täytyy kuitenkin olla ehjät, kuten tuossa edellä jo mainittiin. Kylmää vettä en minäkään sinulle suosittele(itsellänikin aiheutti pieniä supistuksia). Ja kuten terve järkikin varmasti sanoo niin, älä ui...
  10. K

    amme vuokralle?

    Mistä saisi vuokrattua/lainattua/ostettua synnytystä varten ammeen järkevään hintaan?
  11. K

    paikkakunta gallup

    Pohjasta (:
  12. K

    Kesävauvat 2011

    Ensimmäinen lapsi tulossa, laskettuaika 17.6 ja hyvillä mielin mennään (: Odotusaika on mennyt ihmeen hyvin ja kivuttomasti; ei supistuksia, ei selkäkipuja eikä mitään muutakaan, mutta maha-asukki on kyllä liikkeillään tehnyt selväksi, että on olemassa! (:

Yhteistyössä