Kesävauvat 2011

Ajattelin nyt aloittaa tämmöisenkin ketjun koska en tuolta mistään aiempaa löytänyt, enkä usko olevani ainut jolle olisi laskettu aika tuossa kesäkuun puolella =)

Meille on tulossa ensimmäinen ja enää neljä viikkoa h-hetkeen, can't wait!

Millä mielin muut odottajat on? Monesko vaaveli on matkalla maailmaan? Miten on odotusaika mennyt?
 
Ensimmäinen lapsi tulossa, laskettuaika 17.6 ja hyvillä mielin mennään :)
Odotusaika on mennyt ihmeen hyvin ja kivuttomasti; ei supistuksia, ei selkäkipuja eikä mitään muutakaan, mutta maha-asukki on kyllä liikkeillään tehnyt selväksi, että on olemassa! :)
 
Täällä myös esikoista odotellaan ja pääsenpä hyvin tähän ketjuun, sillä la on 1.6 :)... eli ei pitäisi enään hirveitä aikoja olla h-hetkeen..sitä täällä malttamattomina odotellaan ja maanitellaan masukkia ulos joka ilta :) Olen voinut koko raskausajan hyvin, pientä menkkamaista alavatsakipua on välillä, vatsan kovettumista useasti, muuten ei mitään synnytykseen viittaavaa vielä ilmassa.. nopeastikkos se sitten alkaa kun on alkaakseen :) Hyvillä mielin siis odotellaan pikkuprinssin näkemistä <3

Oletteko odottajat miltä suunnalta?
 
Onneksi olkoon odottelijat! Meillä LA on 8.6., eli ei kovin kaukana =)

Ja raskaus mennyt hyvin, ongelmitta, mitä nyt nämä tavalliset vaivat on kehissä, alkuraskauden pahoinvoinnit, turvotukset, selkäkivut yms. Mutta ei onneksi mitään vakavaa.

Ja JKL suunnalta ollaan =)
 
Kiva, että joku viitsi tehdä myös kesävauvoille oman keskustelun. Meillä laskettu aika juhannuksen tienoilla. Vielä ei tunnu edes todelliselta, että sieltä se kaveri kohta saapuu. Oletteko hankkineet jo kaikkea tavaraa vauvalle? Meillä jo yhdistelmävaunut ja käytetty pinnasänky haetaan huomenna. Olen miettinyt myös matkarattaiden hankkimista, koska vaunut aika isokokoiset autossa mukaan otettaviksi. Miehen mielestä ei tarttisi vielä hankkia, koska vauvakaan ei ole vielä syntynyt... en vaan lomalla keksi muutakaan puuhaa... =)

Itse oleskelen pk-seudulla Espoossa. Onko täältä suunnalta muita kesävauvan odottajia?
 
Meillä myös esikoinen( tai siis minulle, miehellä kaksi entuudestaan) tulossa. Laskettuaika on 20.6 mutta sektio edessä joten syntyy luultavasti 2 viikkoa aikasemmin. Nyt lopumalla puolen rakautta on ruennut supistelemaan melko hyvästi. Jalat turvoksissa ja selkä kipeä, mutta muuten kaikki ihan hyvin :)

Kaikki tavarat alkaa olla hankittuna, pitäis vaan saada laitettua paikkalleen kun makuuhuoneen remontti vain valmistuis :) Alkaa hieman jänskättää kun on enää niin vähän aikaa ja miten sektiosta sitten toipuu...

Ja pohjois-savossa asustellaan
 
Hei. minulla ensimmäinen lapsi tulossa ja laskettu aika on nyt 13.6 eli aivan pian! On ainaki nyt varoitellu, että olisi pian tulossa maailmaan!:) kyllähän tuota on tullut jännitettyä hirmuisesti:) oletteko mistä päin kotoisin? Itse asun Oulussa ja olisi kiva saada uusia ystäviä, perheellisiä ystäviä:)
 

Yhteistyössä