Hakutulokset

  1. L

    Inseminaatio 2011

    Täälläkin pp 9 menossa ja nyt on ollut jotenkin aivan erilainen kierto, kuin kaksi aiempaa. Mulla on ollut huono ja etova olo muutaman päivän ja menkkakipuja siinä pp 5-6. Tänään ei kertakaikkiaan mitään mainittavaa, huono olo hävinnyt ja on jotenkin luovuttajafiilis. Oispa jo testipäivä, niin...
  2. L

    Inseminaatio 2011

    Tänään oli kolmas inssi ja kaksi rakkulaa oli vielä paikoillaan. Pistin eilen pregnylin, josko ne pian irtoaisivat :) Mitenköhän sitä taas jaksaa tämän pari viikkoa piinailla... täytyy keksiä paljon muuta ohjelmaa, jotta sais ajatukset välillä muualle. Toiveet on taas korkealla, mutta jotenkin...
  3. L

    Clomittaret vuonna 2011!

    Ollaan ihan alussa hoitojen ja etenkin lääkityksen suhteen, joten kysymykseni voi olla tyhmä, mutta olen nyt syönyt clomeja 1 tabletin/päivä (kp3-7) ja eilen alkoi fostimon-pistokset. Clomeista ei tullut mitään sivuvaikutuksia, mutta eilen illalla vatsa turposi todella suureksi ja oli kovin...
  4. L

    Inseminaatio 2011

    Hienoa, että löysin tämän ketjun, vertaistuki on todellakin tarpeen. Mulla alkaa huomenna elämäni ensimmäinen clomi-kuuri (kp3-7) ja sen jälkeen pitäis pistellä fostimonia (kp 8-10) sekä ennen inssiä pregnyl. Takana kaksi tuloksetonta inssiä ilman lääkkeitä ja seuraavaan inssiin otetaan koko...

Yhteistyössä