Hakutulokset

1. M

Ennenaikainen synnytys

Oon aina ollu huono kuuntelemaan kroppaani. Nyt on viikkoja 31+2 ja täällä taas yövuoroja painaessa, nyt vielä 3yötä perätysten ja yhdellä vapaalla. No eipä sitä ikinä tiedä koska vauva tulee, vaikkei töissä olisikaan. Tai että mistä johtuu. Mä jään äitiyslomallekkin vasta 36viikolla...
  2. M

Ennenaikainen synnytys

Moiks. Onko kellään kokemuksia.? Oon lukenu jostain netistä, että yötyöt lisää ennenaikaisen synnytyksen riskiä. Onko kellään käynyt näin? Mulla kaks aikasempaa lasta syntynyt viikoilla 38. Ja nyt oon alannu miettiin jos tämä taapero tulee vielä aikasemmin. Olen siis hoitoalalla ja...
  3. M

3-vuorotyö

Meillä kyllä kans mahdollisuus jättää yötyöt pois. Mut toisaalta tuntuu, et aamuvuorot on niin raskaita, et yöt menee paremmin. Täällä ainakin, kun on vanhainkoti, todella huonokuntoisia vanhuksia ja niitä sitten pestä ja viedä vessaan, ja ite kyykkiä vessassa puettamassa ym. En kyl tiedä kumpi...
  4. M

Sisustaminen

Onkohan tämä oikia paikka laittaa sisustuksesta? Tekis kovasti mieli muuttaa nuiden meidän lapsosien huoneita siistiksi ja viihtyisäksi. Kuitenkin tuntuu, että kuinka päin vain laittaa, ni aina sekavan näköstä. Onko jollakin hyviä vinkkejä miten sais huoneista järjestellyn näköiset. Esim...
  5. M

Vauvakuumetta(ko) vaikka ei uusi raskaus vielä piitkään aikaan järkevää/mahdollista??

Onkos vauvakuume jo hellittänyt, vai onko käynyt parhain päin? :) . Meille ainakin nyt sitten tulossa kolmas. Kesäkuussa vast tulossa, mutta kuitenkin :)
  6. M

3-vuorotyö

Onkohan muita kohtalon tovereita, ketkä osaisivat neuvoa :) . Kuinkahan sais yhdistettyä 3-vuorotyön+2 pienen lapsen ja tulevan vauvan. Tahtoo välistä väsyttää tämä vuorotyö ja turhaa lepoaikaa ei ole. Lapset (4 ja 3 vuotiaat) on mulla aina kotona, kun itsekkin olen. Koskee myös aamuja, kun...
  7. M

Montako kertaa viikossa käytätte lapset suihkussa?

Mä en oo jotenkin aikasemmin niin edes ajatellu suihkutuksia. Aikasemmin lapset käyny 1-2krt viikos suihkus. Nyt sitten toivon mukaan käyvät suihkussa päivittäin. Onhan se paljon mukavampi mennä puhtaana nukkumaan. Mut hiuksiahan ei kai ainakaan oo hyvä shampoolla päivittäin pestä, mut...
  8. M

*Kesäkuun Keventäjät* Uudet tervetuloa mukaan!

Kyl on mukava, ku ei oo yksin sortunu tähän syömisen paheeseen. Varmaan paino nousu 5kiloo :o .. Kyllä sitä taas saa tsempattua myöhemmin. Mä kans tota juoksua yritän. Harrastanu kyl vähän satunnaisesti. Mut kyllä se on vaan raskasta. Ei taho millään jaksaa, vaiks juoksukouluis sanotaan, et...
  9. M

Kattoinkin tos vähän jälkikäteen, et siel tosiaan oli suositus energiavaje. Katotaan kuinka sais noudatettua. Ois se mahtavaa, ku joku suunnittelis viikom ruokasuunnitelman ja sais siitä sit vaa katottua :) . Jos netistä koittaa kattoo, ni yhdes reseptis jo niin vaikeet ainesosat, et sais ottaa...
  10. M

Yli dramatiikkaa mulla keskellä yötä :) .. Onhan sekin jo tsemppi, ku näkee kuinka muut on saanu niin hyvin pudotettua. Oon kyllä liittyny tohon kiloklubiin, mut unohdan sitä aina käyttää :( . Mikähän sit ois suositeltu energia vaje.? Mulla kun se tipahtaa kiloklubin mukaan heti n. -1600kcal...
  11. M

Voi itku ja kyynel. Kukaan ei ainakaan mua tsemppaa yhtään mihinkään. Mun tekstien yli vaan hypätään, ehkä mulla tylsät jutut tai jotain siihen suuntaan. Tiedä häntä. No taas on tätä yövalvomista ja syömiset on niinku on. Kerrataan viel, mikä täs hommas oikein mättää. Olen siis lähihoitaja...
  12. M

No nii.. Mä oon kyllä niin jäljessä täs kevennykses, mut eiköhän sitä viel kerkee alottaan :) .. No meil ois lauantaina jo hääjuhlat tiedossa, ni sinne en varmaan paljon saa pudotettua. Nyt istutaan yövuorossa ja pohditaan eri dieetti vaihtoehtoja. Ajattelin repäistä aloitukseksi...
  13. M

Nyt mukaan Toukokuun tiputukseen!!

Joo.. Täällä on menny tää laihduttaminen niin penkin alle, ku ikinä. No tosin on naistenpäivien aikakin kohta, ni en voi vastustaa kiusausta kaikkeen hyvään. Jos alottais vaikka ihan uudestaan ja alusta kesäkuussa. Oon kyllä joka päivä treenannu lihaskuntoa, mut tuo juoksuliikuunta on viel...
  14. M

Yök.. Nyt ärsyttää.. On menny kuntokuuri aivan pilalle. On tullut sen verran herkuteltua tänään tai siis eilen. No jos nyt sitten tästä eteen päin taas jatkais. Ei kai yks päivä pahaa tee. Hirveesti :O . No nyt vielä kaks yötä töitä, ni se sekottaa mun diettiä kans. Kun pitää yöllä syödä. Ja...
  15. M

lauantaipussi : mukavaa matkaa teille jo näin etukäteen :) . No niistä mitoista. Mulla itellä on lantio 91, vyötärö 72 ja rinnanympärys 92.. Lantiolta pitäis saada viel senttejä pois. Paino oli taas kivasto pudonnu, tänään aamulla 69,7kg eli -3,4kg vain 9päivässä. Ja oli toi lantiokin jo...
  16. M

Aamun saldoksi siis tuli tulokseksi -3,7kg .. Eikö oikeen laskettuna.. Eli paino oli tänään 70,1kg. Kovasti jo odotan lukemia alle 70. Eiköhän joku semmonen lukema jo huomenna heti tuu :P .. Heh. Saako teiltä kysyä, et miten teidän noi mitat menee..? Niinku lantion, vyötärön ja...
  17. M

Eilen aloitinkin ohjelman nimeltä kuntokuuri 8minuuttia päivässä. Aamulla siis 8minsan jumppatreeni ja päivällä vähän lenkkiä ja ruuan suhteen on käytössä ruokakortti missä laitetaan aina päivän syönnit ylös ja semmosta kivaa kaikkea.Ostin siis tohon aiheeseen kirjan.TOSI HYV KIRJA btw. On...
  18. M

Wihii.. Kiitos vatsataudin paino putosi 69,4 .. No eiköhän se tosta taas nouse, ku saattaa taas jotaki syödä. Huomen ois taas kyl kakku ja muuta hyvää tiedos (synttärijuhlat).. No kuitenkin tulos on ny 73,1 --> 69,4
  19. M

71,8kg tän aamun saldo. Illemmalla taas juoksulenkille ja päivällä vatsalihas treeniä ainakin. Jossei muutakin lihaskuntoa.

Yhteistyössä