Hakutulokset

1. L

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Happy Feet meillä rytmi kanssa ihan samanlainen kun teilläkin. Taitaa olla aika yleinen rytmi tämän ikäisillä vauvoilla. ;) Hiikka meillä kyllä nukutaan vielä selvästi enenmmän kuin ollaan hereillä, mutta hereillä ollessaan naureskelee ja seurustelee jo kovasti! Kohta lähdetään neuvolaan...
  2. L

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Tinttuliina "kiva" kuulla että joku muukin pelaa letkujen kanssa, oon kyllä ollu imetysapulaitteeseen tosi tyytyväinen. Jotenkin tuntuu, että se on helpottanu mulle enemmän henkisesti kun oikeesti maidon määrän lisäykseen, mutta kai sitä rintamaitoa menee sieltä jonkinverran korvikkeen mukana...
  3. L

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Täälläkin taas neuvolassa tänään käyty, tosin ollaan käyty joka viikko syntymästä lähtien kun tuota tytön painoa seuraillaan. Pituutta nyt kuukauden ikäisenä 57cm :O ja painoa 4,5kg. Alakäyrällä mennään kun tuota pituutta on tullut noin paljon. Taitaa tulla tytöstä koripalloilija...;)...
  4. L

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Neuvolassa taas tänään käyty ja painoa tullut viikossa 300g!! Pituutta myös jo 55 cm, joten kova on tytöllä kasvuvauhti. Ikää siis 3 vko 2pv. Saas nähdä miten käy serkkupojan lakkiaisiin ostetuille vaatteille, jotka on kokoa 56, mahtuuko tyttö niihin enää kahden viikon päästä?! :D Meillä myös...
  5. L

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Viiva Kiva että jumppapallovinkistä oli apua, itse siis tosiaan siihen todella kiintynyt! Yöllä syötön jälkeen hetkeksi hiljalleen pompottelen, sitten kävelen hetken ja jos inahduksia ei enää kuulu lasken vaavin takaisin nukkumaan. Toimii! :) Ja siis päivällä myös pompottelen kun neiti kitisee...
  6. L

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Syyslaulu Täälläkin neiti tuntuu olevan melko vaativaa sorttia ja siis meilläkään ei tyytyväistä ihmetteleyä päivään paljoakaan mahdu. Meillä myös kannellaan, pompotellaan jumppapallon päällä ja syötetään vuoron perään. Sitten on rauhallista kun tyttö nukkuu. Rintaa ei huolita meillä muutamaa...
  7. L

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Elikkäs se oli mulle kun neuvolantäti oli ihmetellyt korvikkeen määrää (40 ml kerralla), mutta olen täällä itse päätellyt että kyllä vauva kertoo paljonko se haluaa ja siis enemmänkin on meillä välillä mennyt! Harmittaa kyllä kun tuntuu, että tänäänkin on pikkuinen ottanut vain muutamat...
  8. L

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Hilkka kiva kuulla että ainakin sulla maito-ongelmista on päästy. Täällä tuntuu nyt siltä ettei ilman korviketta tästä selvitä, mutta siihen nyt vaan on tyydyttävä. Juon kotikaljaa, imetysteetä, yritän tissitellä joka välissä... Ja siis kyllähän sieltä välillä ihan hyvin tulee (valuu suupielestä...
  9. L

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Olenkin jo muutamia kuukausia seurannut huhtikuun odotuspinoa, mutten ole sitten jostain syystä saanut aikaiseksi liityttyä porukkaanne, mutta nyt ajattelin lähteä tähän pinoon mukaan, mikäli vaan mahtuu. Eli esikoistyttö syntyi 25.4 klo 23.59 NKL:lla, paino 3634 ja pituus 51 viikoilla 40+2...

Yhteistyössä