Hakutulokset

  1. Hassel

    Narsisti vai psyko

    Narsismi on yksi psykopatian muoto, joita on myös sosiopatia jne. Psykopatia tai psykopaatti on yleisnimitys persoonallisuushäiriöille. Se jakautuu erilaisiin häiriöihin, joissa näkyy erityyppinen oireisto. Muiden ihmisten hyväksi käyttö on tosiaan ihan normaalia, koska sitä tekee jokainen...
  2. Hassel

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Heidiih: Mä kävin 10+viikolla vartavasten kuunteluttamassa näiden omien ongelmieni takia sydänääniä, kun ei siihen mennessä edelleenkään ollut tietoa, että onko kaikki hyvin vai ei, mutta mitään ääniä ei saatu kuulumaan edes yhdeltä. Ja moni on sanonu, että varsinkaan alle 12+ on turha edes...
  3. Hassel

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    EX4 :hug: Todella epäreilua. Voimia eteenpäin. Omanapa...on tänään todella huonotuulinen. Yritän välttää sanomasta yhtään mitään, koska suusta tuskin tulee sammakoita kauniinpaa. Mun pitänee sit kuitenki kans liittyä naamakirja-ryhmään, kun täällä keskustelu on aika hiljasta ja tän...
  4. Hassel

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Edelleen sanon, että homeopaattisetlääkkeet parhaita pahoinvointiin ja ilman sivu- ja haittavaikutuksia. Inhottavia surullisia uutisia :( . Voimaa tulevaan jeisi ja muut :hug: . Ompi, mulla ollu välillä yövuoroja ja teen myöhäseen iltavuoroja, kun pääsen yheltä vasta nukkumaan niiden...
  5. Hassel

    Leppävirta + 50km?

    Joko AP on muuttanut? Tuohon on vähän vaikea vastata, koska kaikilla on niin eri kriteerit asuinpaikan suhteen. Itse en jaksaisi asua Leppävirralla lasten kanssa, koska on kuitenkin niin pieni paikka. Ei riittäis pelkkä Vesileppis ja urkkakenttä...Nätti paikkahan se, siitä ei pääse mihinkään...
  6. Hassel

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Huomenta päivää, saankin ilmeisesti kunnian kertoa ensimmäisenä tämän päivän ultrasaldon, joita pitäis tulla vielä mooooonta lisää :heart: . Ja toivottavasti yhtä hyviä kuin täällä! Ultrakuulumiset: Siellä se pöpö köllii ja kasvaa. Nukkui kun alettiin katsoa ja vähän ajan päästä heräsikin...
  7. Hassel

    Valkovuoto 8 -vuotiaalla ??

    Mä myös epäilisin, että olisko hiivaa? Onko lapsi pyöreä vartaloltaan? Yleensä silloin myös rinnat "kasvavat", mutta se on samaa rasvakudosta kuin muualla kehoa eikä niinkään murrosikää. Ja kyllä myös silloin jos painoa on enemmän niin hikoiluttaa ja kyllä se hiki haisee tuonkin ikäiselle, jos...
  8. Hassel

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    Pullero, vastaanpa tässä joutessani, vaikka tänne enää kuulukkaan...Kyllä sitä jo parissa viikossakin paikat on "ajokunnossa", jos ei tule repeämiä tai jouduta epparia tekemään. Ja itsellä epparinkin jälkeen taisi olla noin kuukausi kun jo kesti varovasti touhuilla. Vähänhän sitä on loose...
  9. Hassel

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Haha Margaretha91 :D toinenkin joka laskee tunteja :laugh: . Mä oon laskenu koko päivän. "Enää" 10h6min...phuuh...alkaa jännittää! Liekö saa untakaan! Hassel ja pöpö 12+3
  10. Hassel

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Heinäkuussa*

    Heissan kaikille! Tuli yhtäkkiä teitä kauhee ikävä ja päätin tulla kurkkimaan mitä teille kuuluu :wave: . Minähän kyllä jo alkumetreillä putosin kyydistä ja jäi harmittamaan, kun täällä oli heti jotenkin mukava viilis ja mikä parasta, niin monta suurperheen odottajaa. Olisi kiva olla...
  11. Hassel

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Jaziemily ja Heiiidih kun makaatte selällänne ja kokeilette kohtua niin kuinka korkealle se yltää verrattuna napaan? Mulla on tässä reilu 16h aikaa spekuloida omaa kohdun kokoani, joka on mielestäni aika iso tai sitten vain kuvittelen, mutta voisko sittenkin.....? Entäs muut...
  12. Hassel

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Huih, tääll kans jo jännitetään! En muista milloin olisin näin paljon jännittäny ultraa! Kaikista muista olen aina käyny alkuraskauden ultrassa, mutta vaikka nyt on ollut mutkia ja murheita matkassa niin kunnalliseen ei huolittu, kun ei kuitenkaan vuotoa tullut ja täällä yksityinen olisi...
  13. Hassel

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Töissä kertomisesta: Mä haluaisin vielä ainakin kuukauden tai parikin odottaa ennekuin kerron. Mua hirvittää, että kuinka työkaverit ottaa tän, koska siellä ei oo oikeestaan kellään muulla lapsia ja teen töitä pääsääntöisesti miesten kanssa :| . Mietityttää, että kuinka ne suhtautuu, jos...
  14. Hassel

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    MissBiggy, eiku mun mielestä näköjään viikossa on vaan 6päivää :-D . En mä tiedä mitä ajattelin eilen. Tänään siis kuitenkin 12vk täys. Rade iskeny jo näköjään. Valitettavasti ulottuu muihinkin elämän osa-alueisiin eikä vaan päivämääriin...No ehkä tää tästä. Hassel ja pöpö POKSPOKS...
  15. Hassel

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Voi mitä vuoristorataa täällä on menty! Kaksosia ja keskenmenoja :O . Täällä oltiin pari päivää kuopuksen kanssa reissussa ja yhtään ei ollu pahaolo. Vähän oli, jos ateriaväli pääs pitkäks, mut iltaoloja ei tullu ollenkaan. On se jännä vaan...pitäs koko alkuraskaus viettää reissussa...
  16. Hassel

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Mieliteot: en syö maitotuotteita normaalisti "ollenkaan". Syön kyllä juustoa ja jos jossain ruoassa on niin ok, mutta mitään raakamaitoa, jugurttia tms. en ole syönyt vuosiin. Mutta nyt on sama kuin viime raskaudessa, että kauhee himo syödä rahkaa :P ).(: voisko tää pahoinvointi jo loppua...
  17. Hassel

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Heissan vaan kaikille, täällä kuumeet on haihtunu kuin tuhka tuuleen. Osa syy lienee siinä, että tällä hetkellä täällä mennään rv10+4 ja olot on myös sen mukaiset. 7+ mulla hävis viikoks kaikki oireet aivan totaalisesti, joten murheilta ei oo vältytty. Ärsyttävintä on se, että sama...
  18. Hassel

    Mä en kierrätä tai lajittele mitään, ainoastaan pullot. Tunnustaako kukaan muu?

    Vai että viherpiipertäjät...Te ketkä ette kierrätä pitäis laittaa kaatopaikalle vähäks aikaa kattomaan sitä touhua. Kouluttautuminenkaan asian suhteen ei tekis yhtään pahaa. Juuri tuollaisten oman edun ja -navan tuijottajien takia me hukutaan pas*aan! Yli 90% jätteestä on kierrätettävää, mutta...
  19. Hassel

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    margareta91, pieni riskihän sitä on ylipäätään mihinkään häiriöihin, mutta juurikin näillä viikoilla ja np-ultrassa on ne suurimmat riskit ja synnytyksessä riski on häviävän pieni, ei suinkaan toisin päin. Kemikaalit/hiusvärit, pakko vielä tähän sanoa, kun joku oli sitä mieltä ettei iho...
  20. Hassel

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Hiusten värjäämisestä: Siis todellakin on järkyttävää myrkkyä värjäysaineet! Miksi muuten silmiäkin kirvelis pelkkä haju kun väri on päässä? Ja ihosta läpi menee niin että heilahtaa ja kyllä myös verenkiertoon menee. Kehonpuhdistusta kun on tehty pitkään kampaajana olleille niin vaikka he...

Yhteistyössä