Hakutulokset

  1. lespiri

    Huorittelu

    Ei tuo minusta nyt kovin kamala nimitys ole. Kaikenlainen haukkuminen on mänttiä. Mielummin itse ainakin huora olisin kuin lehmä. Lehmä on minusta ehdottomasti kauhein naisten haukkumanimi.
  2. lespiri

    Saa olla vielä paremmat perustelut, jos ei pidä tätä kroppaa täydellisenä!

    Ei tuo minusta täydellinen ole, vaikkakin oikein kiva kroppa onkin. "Täydellinen" on siitä vaikea käsite, että sitä parempaahan ei ole olemassakaan. Minulle täydellinen kroppa tarkoittaa jotakin tämän tapaista: http://cdn.hometheaterforum.com/f/f5/f5075306_htf_imgcache_38162.jpeg Silti kuten jo...
  3. lespiri

    millainen uikkari / bikinit sopii koon 42 naiselle...

    En ole kokoa 42, mutta tuollaisen mekkoalaosan uimapuvun olen kokenut. Ne ovat mielestäni aivan kamalia. Helmat nousee heti kun veteen pääset ja saat koko ajan olla niitä oikomassa.:x
  4. lespiri

    Kenen julkkiksen kanssa olet ollut sängyssä?

    Oikeesti?:D:O
  5. lespiri

    Kestääkö liitto paremmin jos ei seksiä harrasteta heti?

    Sanoisin että ei. Itse olen kerran ollut suhteessa, jossa odotettiin yli puoli vuotta sitä seksin harrastamista. Näin oli miehen halusta. Silloin uskotteli sen yltiöpäisen läheisyydenhalun korvaavan jotenkin sitä seksin harrastamista. Hän halusi odottaa. Myönnän olleeni aika kärsimätön, etenkin...
  6. lespiri

    Miten äitisi reagoi, kun menkkasi alkoivat?

    Luuletko, että siis sinunkin äitisi mielestä tampoonit olivat jotenkin sopimattomia tmv?: / Tähän mennessä en ole kuullut kenenkään muun olevan tuota mieltä kuin oman äitini.
  7. lespiri

    Saa olla hyvät perustelut, jos ei pidä tätä kroppaa jotakuinkin täydellisenä!

    Hieno on.=) Näyttää itseasiassa aika paljon kumppaniltani. Piti vielä lisätä, että enpä rumaa naisvartaloa edes muista nähneeni. En sitten osaa sanoa minkälainen se täydellinen olisi.
  8. lespiri

    eikö teitä raskaanaolevia hävetä?

    No joo, tiedostan tuon ajatuksen kyllä tälleen julkisesti bi, kun olen. Ja tuohan tarkoittaa vielä, että sitä melaakin on sinne mekkoon saatu.:laugh: Mutta eipä se minua haittaa! Osaa olla ihmisellä vaikea elämä jos muiden ihmisten seksielämää noin tarkasti pohtii ja siitä ahdistuu.
  9. lespiri

    mitä mieltä nimestä

    Minusta taas tuo Kasper Henrikki on jotenkin pöljä. Kasper Henrik on nimenomaan se hieno.:heart: Mutta nää on näitä mielipide-eroja.
  10. lespiri

    mitä mieltä nimestä

    Minusta tuo on ihana nimi.=)
  11. lespiri

    Onko väärin haluta läheisyyttä, halauksia

    Ei tietenkään ole väärin!:hug: Todella harmi jos kukaan ei ole täyttämässä tuota aukkoa. Onko sinulla miestä? Luulisi että jokainen voisi kumppanilleen sanoa tarvitsevansa halia tai pariakin. Minulla kai sitten oli kerran tuollainen "poikkeus vahvistaa säännön"-poikaystävä.:D Hän rakasti yli...
  12. lespiri

    Onko teillä ns. "ihonalaisia"? Ikuinen ihastus/rakkaus? Miltä se tuntuu? Miten niistä pääsee yli?

    Minulla oli sellainen 5 vuotta mieheen, jonka kanssa en ikinä ollut edes suhteessa. Eli siis ihan tyhmä rakkaus/ihastuminen, mutta tiukassa se silti oli. Ajan kanssa pääsin vihdoin eroon ja muistamalla sen ketä oikeasti rakastan nykyään, siis kumppaniani.
  13. lespiri

    Mistä nimimerkkinne tulee?:)

    Peesaan.:D
  14. lespiri

    Te palstan Miehet ja Naiset, haluan...!!

    Valinnan varaa onneksi sitten ainakin riittää.:whistle:
  15. lespiri

    Miten vanhempasi ovat suhtautuneet ehkäisyyn?

    Meillä ei puhuttu siitäkään. Puoli vuotta teininä olin jo aktiivisesti ehtinyt hommailemaan silloisen poikaystäväni kanssa, kunnes isä ensimmäisen kerran parkaisi, että kai me ehkäisyä käytetään. Ei käytetty kuin vasta sen jälkeen.
  16. lespiri

    Miten äitisi reagoi, kun menkkasi alkoivat?

    Minunkin vanhempani olivat todella häveliäitä kaikkien alapään asioiden suhteen. Ei todellakaan kuukautisista, saati seksistä/ehkäisystä puhuttu. Tampooneita äitini ei antanut minun käyttää koko kotonaoloaikana. Ne kun olivat hänestä niin siveettömiä ja kamalia.: / Itse kun olisin niitä juuri...
  17. lespiri

    Tissin peittäjä - Miten olet pärjännyt ilman tätä?

    Minusta nuo ovat ihanat!:heart::ashamed:
  18. lespiri

    Minkä ikäisenä on sopivaa harrastaa seksiä?

    Minusta sopiva ikä voi hyvin olla jo 13- tai 14-vuotiaana. Mutta luonnollisesti täytyy olla vastuuntuntoa huolehtia ehkäisystä ym.
  19. lespiri

    Kuuluuko seksi mielestänne _aina_ parisuhteeseen?

    "On vähän junttia (ei millään pahalla) tolkuttaa, että juuri oma näkemys asiasta on se ainut oikea, kun niitä eri näkemyksiä asiasta kuitenkin riittää." Ihan yhtälailla sinä olet tolkuttanut, että aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, kuten taas minusta se ei sitä ole.;) Tuossa...

Yhteistyössä