Hakutulokset

  1. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Kiitos!
  2. B

    * Heinäkuiset 2016 *

    Hei! Täällä yksi vasta "plussannut" isoilla viikoilla. Nopeasti luin, että teillä on face-ryhmä. Saisiko siihen liittyä? Olisi minulle mukavampi vertaistukikanava, mikäli ryhmä on salainen (ei näy kavereille). Biana 16+
  3. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    ä-loman voi aloittaa varhennettuna 50 päivää ihan kuka vaan :)
  4. B

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Täällä olisi yksi uusi. En malttanut odottaa hyväksyntää tonne kerhon puolelle joten kirjotan nyt tänne. Ja se fb-ryhmä kiinnostaa myös :) Viikko sitten (28.12.) kävin nt-ultrassa. Siellä alkoi raskaus tuntumaan todellisemmalta. Sitä ennen ollut ja kyllä vieläkin on sulattelemista. Aika...
  5. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    3 yv:tä laittanutta olen pyytänyt kaveriksi. Anteeksi kun kesti, olen tällä palstalla käynyt nyt harvemmin.. Lisään teidät sitten ryhmään kun olette hyväksyneet kaveripyynnön :)
  6. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 Lokakuussa <3 <3

    Fb-ryhmä on salainen, joten pitää olla minun tai raapeleen kaveri, jotta teidät liittää ryhmään.
  7. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    En ollut vähään aikaan kirjautunut sisään mutta nyt on kaveripyynnöt lähetetty =)
  8. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Tervetuloa uudet! Ennenaikaisuudesta olette puhuneet. Ennenaikainenhan on ennen 37 viikoa syntyneet. 37-> on täysiaikainen. Esikoinen syntyi 36+3 ja oli hyvän kokoinen ja oli kok ajan minun vierihoidossa. Ei joutunut osastolle. Olimme pidempään kuin olisin halunnut sairaalassa, koska vauva...
  9. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Fb-kaveripyynnön saa kun laittaa mulle tai raapaleelle yv:nä linkin fb-profiiliin tai nimen tuntomerkkien kera :) Kun jomman kumman kaveri niin voidaan lisätä ryhmään :)
  10. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Facebookiin pääsee kun laittaa yv:llä mulle linkin fb-profiiliin tai nimen + fb-profiilikuvan tunnistamista varten tunnistusvinkkejä :)
  11. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Kyllä mä aina välillä pyrin täälläkin kirjottamaan. Kaikkea ei vaan enää tule purettua täällä.. Hanita toivottavasti kemut meni hyvin kaikesta huolimatta :)
  12. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    kurjenpolvi Jos toi pyykkijuttu tekee susta pirttihirmun niin sitten täältä löytyy toinenkin hirmu. En anna miehen ripustaa pyykkejä, ne on aina jotenkin väärin, esim. rytyssä eikä kuivu. Tai sitten käyn jälkeen tarkistamassa ja suoristamassa miehen laittamat pyykit :D Pissattaa myös täällä...
  13. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    Missähän vaiheessa tätä kuuta olisin tajunnut että kuukausi vaihtui jos en tätä pinoa olisi huomannut? Kiitos Diinu! Mulla taisi sunnuntaina vauva laskeutua. Kivut olivat sellaiset ja tuntuu että on alempana. Aikasin kyllä mun mielestä, rv 27. Täällä vaan tylsäillään kun maanantaina...
  14. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Reveria Fb-juttu hoidossa =) Synnytys on varmaan päivittäin mielessä. Lähinnä kenet saadaan lasten kanssa kun lähtö tulee? Vai synnytänkö yksin, jos mies joutuu jäämään lasten kanssa? Ehdinkö sairaalaan, koska 3. synnytys saattaa olla nopeakin ja sairaalaan 45min autolla, ehkä mies pitää...
  15. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Mulla alkoi nyt tulemaan maitoa. Toivottavasti ei ala valumaan niin että liivinsuojia tarvisi. Appivanhemmat. Noo, voisihan he kamalammatkin olla :) Eivät kauheesti ole arjessa mukana. Vielä työelämässä ja vilkas sosiaalinen elämä (ainakin luulisin kun eivät lapsia kovin usein näe). Asuvat...
  16. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    turkanen Lähetin sulle tässä joku päivä viestin fb:ssä. Eli en saa lisättä sua kaveriksi, varmaankin sun asetukset kieltää. Viestin sain kyllä omasta mielestäni lähetettyä. Tarkistin vielä. 12.8, perjantaina ja juuri äsken lähetin fb:ssä viestin. :)
  17. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Smaria :hug: Laita mulle yv:nä sun fb-profiiliin linkki niin lisään sut kaveriksi ja sitten ryhmään. Onneksi olet voinut nauttia raskaudesta ja kodin laitosta =) Unico Tsemppiä rd:n kanssa! manna8 Saatpas rampata neuvolassa usein. Hyvä että vauva voi hyvin! =) Ja tosiaan en minäkään...
  18. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Kakkosen tuleminen perheeseen, rakastaminen, esikoisen reaktiot, valvominene.. Juuri noita itsekin mietin silloin un kakkosta odotin. Nyt voinkin sanoa, että kyllä se arki vaan alkaa sujumaan kaikesta huolimatta :) Itse sain esikoiselle annettua aikaa kantoliinan avulla, vauva liinassa ja on 2...
  19. B

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Mun sokerirasitusohjeissa kiellettiin kaikki syöminen ja juominen 12 tuntia ennen koetta. Hammastahnan käyttäkin tulisi välttää sen mukaan :/ Onnea rouva Sannuska80! :) Jullanti tsemppiä saikkuiluun! HelenElisa Varmasti kaikki on hyvin eikä tarvitse stressata vauvan kokoa :) Nauttikaa...

Yhteistyössä