Hakutulokset

  1. W

    *Elba* !!!

    Moikka! Sulla on se sama doppleri kuin mulla. Viitsisitkö katsoa siitä adapterista/laturista sen input ja output lukeman. Mulla on vino pino latureita, vaan mikäpä se on, mikä tähän masiinaan kuuluu...?
  2. W

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille *helmikuu*

    ......... lähtöpaino...... pituus......... lähtöbmi..... tavoite .......pudotettu Whisky Peat... 80,4 ...... 165 .......... 29,4 ........ 75/70 ....... -1,0 kg Sunflower..... 83,3 ....... 167 .......... 29,9 ........ 70/65 ....... -4,7 kg Miiuliini85...... 90 ......... 170...
  3. W

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    Josko täältä löytyisi tsemppikavereita :) Hei, olen Whisky Peat ja olen herkkuholisti :wave: Harmittaa niin, ettei mitään rajaa. Sain keväällä painon jo n. 74 kiloon, ja nyt se on taas n. 80 kg :( Syksyllä iski yskä, mikä kesti kaikkiaan n. 4kk ja salilla kävin hyvin satunnaisesti. Kaksi...
  4. W

    Hyvä liuska-ovulaatiotesti?

    Niin... mikähän se olisi se hyvä ja laadukas? Jossain ketjussa tästä jo oli, mutta enpä nyt enää sitä ketjua mieleeni saa.. Mulla on ollut nyt Davidin testejä, muut oli ok, yksi oli susi kun siinä oli jokin painauma testiviivan kohdalla, eikä siihen tullut mitään väriä, mutta toiseen testiin...
  5. W

    Miehen mielenmuutos vauvan suhteen?

    Niin, heti kärkeen sanottakoon, etten tarkoita kuinka mies saataisiin käännytettyä & aivopestyä vauvan yrittämiseen =) Hän on ollut vuosia sitä mieltä, että kaksi lasta riittää meille, eikä IKINÄ halua enempää. Itse olisin voinut useammankin haluta, mutta olen ollut onnellinen näistä kahdesta...

Yhteistyössä