Hakutulokset

  1. T

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    buah no negaa se testi näytti mulle sitten kuitenkin, stressistä sitten johtu et menkat myöhässä, saisivat sit alkaa jo et sais jatkettua *elämää*:D Mut joo mä siirryn nyt höpöttelemään kokonaan tuonne toiseen ketjuun mihin tulin samaan aikaan kuin tänne kun ei sitä jouluvauvaa mulle kerta...
  2. T

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    voi voi, eipä ollut plussa ei.. stressiä siis vaan.. uskomatonta miten se vaikuttaakaan naisen kehoon. En ole kovin pettynyt oli vaan niin kaikki oireet ja sellainen olo! Et ihme juttu.. Nooh sitä ihmettä jäädään siis vielä odottelemaan.. Mietin et pitäiskö ovista ittekkin ruveta tikuttelemaan...
  3. T

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    Ihanaa Äitix4 Ja onnea!!! Mulla on tänään jännäpäivä kaikinpuolin tiedossa mutta aattelin tänään nyt sitten testailla vihdoinkin kun ei ole tätiä näkyny vieläkään:) viikon siis ollut myöhässä jo. Jännä kun eilen illalla taas kauhee vilu ja lämmöt lähempänä 37 mut aamusin ne on normaalit ja...
  4. T

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    ikä mulla 26 ja kp 41/31 ja yk 1 vaikka hekäsyä ookkaan koskaan käytetty:D
  5. T

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Ainiin ja ikä on 26v ja kolmas olis toiveissa laitetaan vaikka yk 1 vaikka meillä ei mitään ehkäisyä ole koskaan ollutkaan.
  6. T

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Joo laitetaan se kp41/31 mulle ja kiitos:)!
  7. T

    Kuvia plussatesteistä

    Kyllä sieltä joku haamu kurkkii mun silmään!
  8. T

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Moii:) Minä tuun uutena tännekkin pinoon jännittämään, mulla siis menkat myöhässä aikast paljon, laskujeni mukaan ois pitänyt alkaa viikko sitten tai siitä pari pvää eteenpäin, kierto heittelee usein kaksipäivää eteenpäin. Viimeiset menkat olleet muistaakseni:D 22.2. En ole vauvakuumeilut sen...
  9. T

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    Ainiin ja kemiallisia mulla on ollut parikin tässä vuosien mittaa, tulee tosi haalee viiva tikkuun ja siitä sit mennyt viikko pari ja alkanut ihan sairas vuoto, mulla muuten tod. niukat menkat. EHkä sitä ne juuri ne huonot simpat teettää että ainakin yritystä on kiinnittäytyä. Pitäkää miul...
  10. T

    +++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

    Moii, minä ilmottaudun mukaan yllätyksellisesti kuumeilemaan koska menkat on myöhässä viime su-ti asti, kun kierto heittelee aina parilla päivällä mutta ei sen enempää:) Ti tein negan tikkutestin ja kaikki maholliset oireet löytyy, viikonloppuna oli aivan kaameet menkkakivut ja alaselän säryt...

Yhteistyössä