Hakutulokset

  1. R

    Vakituisen rakastajattareen löytäminen ?

    Terve foorumin lukioille.. Itse olen päätynyt että vakituisen rakastajattaren löytäminen tai niin sanottu fuckbuddyn löytäminen alkaa olemaan pikku hiljaa ajankohtaista.. Olen siis sporttinen 30v mies ja nytten oltu naimisissa n.4v jonka aikana yhteinen seksi senkuin vähenee vuosi vuodelta.:'(...
  2. R

    Kaikki muu seksin edelle.

    Meillä kysyntä ja tarjonta ei ole vastannut PIIIIIIIIIIIIITKÄÄN aikaan enään.. Rouva tyytyy kerta kuukausi tahdilla ja minun mielestä 2-3 kertaa viikossa voisi olla sopiva.. Ja ikää meillä siis vasta minulla 33 ja vaimolla 31v... Joten ei ole asiat oikein kohdillaan.. :(
  3. R

    Haluton mies, mitä tehdä.... :(

    No tässä talossa on toisin päin ja minä miehenä olen pyrkinyt avustamaan ja tuottaa sekä aloiteita ja hellyyttä. Eipä pahemmin ole vastakaikua tullut.. Mutta 99% vastaus on että väsyttää ja on vaan niin paljon tekemistä. Oli sitten kiireelinen tai kiireetön asia. Eipä vaimo muuten sohvalle...
  4. R

    Pihtaaminen alkaa nyppiä

    Ei kyllä miesten pihtaaminen mikään tabu ole mutta se on huomattavasti harvinaisempaa.. Meillä on kyllä ihan toisinpäin. Itse mies ja vaimo sitä mieltä että taittaa noin kerta kuussa olla jees.. Ja itse taas mielellä rakastelisin edes 2-4 kertaa viikossa. Joten ei todellakaan mene yksi yhteen...

Yhteistyössä