Pihtaaminen alkaa nyppiä

Miksi miehet pihtaa? Missä vika kun oma kiimainen muija ei kelpaa? Alkaa ottaa päähän kun läheisyys yms on alkanu vähetä ja nyt on kait se seksikin jo loppunut kokonaan. Sitä en tiiä onko äijällä joku pano jossain, mun tietääkseni ei, koska ei se urpo koskaan käy missään. Olen yrittäny vihjailla ja sanoo suoraan että pane mua, mut ei mee jakeluun. Sängyssäkin makaa vaan pois päin.
Aina puhutaan joka paikassa et muijat ei anna ja lapsen saaminen tappaa viimeisenkin erotiikan mut miks ei koskaan puhuta miehen haluttomuudesta? Mikä ihmeen tabu se on? En yhtään ihmettele pettäjiä, on se omassakin mielessä käyny ku kotoota ei irtoo...
 
No jo on sulla mies! Jos mulla olisi kiimainen muija, joka haluaisi kolmasti päivässä, tekisin parhaani kolmasti päivässä.
Ihan oikeasti on niin, että jos elää puutteessa, alkaa aluksi tympiä, sitten oikeasti ottamaan päähän, seuraavaksi alkaa katsella muita, ja sen jälkeen alkavat "lähetin ja vastaanotin" virittyä - jos ei mikään tässä vaiheessa ala muuttua - seuraukset ovat loogista asioiden etenemistä. Niinpä sitten ennemmin tai myöhemmin löytää itsensä "väärästä" punkasta. Tähän tilanteeseen suhtautuu itse kukin omalla tavallaan. Jos sen kanssa on sinut, voi edessä olla uusi elämä - jos ei ole, voi kaikki mennä päin helvettiä.
Yhtä kaikki, on väärin pihdata. Jos ei haluta, voi silti olla sen verran epäitsekäs, että yrittää parhaansa toisen hyväksi. Jos se on liikaa, on syytä miettiä missä mennään ja missä pitäisi mennä :| !
 
Ei kyllä miesten pihtaaminen mikään tabu ole mutta se on huomattavasti harvinaisempaa.. Meillä on kyllä ihan toisinpäin. Itse mies ja vaimo sitä mieltä että taittaa noin kerta kuussa olla jees.. Ja itse taas mielellä rakastelisin edes 2-4 kertaa viikossa. Joten ei todellakaan mene yksi yhteen. Puhumattakaan että jos tarjolla olisi joka päivä niin taatusti parhaimpani tekisin senkin eteen.. :)
 

Yhteistyössä