Hakutulokset

  1. Neljän suora

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Hurjasti onnea sheebis, Carcas, Arell86 ja sussssu. Tsemppiä Maijulille osastolle, Felicialle yliaikaiskontrolliin ja kaikille muillekin, joilla on tositoimet edessä! d=)b Täällä ne viikot taas poksuu. Eikä ole taatusti mitään pelkoa, että synnytys olisi lähelläkään. Mä olen jo...
  2. Neljän suora

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Pikaisesti kuittaan minäkin olevani edelleen hyvin vahvasti yhdessä koossa. Eikä sitten mitään tuntemuksia mihinkään muuhun. Itse veikkasin alunperin tälle syntymäpäiväksi 10.1., mutta taitaa mennä heittämällä siitäkin ohi. Tätähän minä ennustin silloin rv33, kun jouduin käymään supistuksia...
  3. Neljän suora

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Meidän kuu - uskomatonta, mahtavaa, jännittävää! Kiitos MLM, että jaksoit vielä viimeisenkin pinon meille päivittää! =) Ihanaa tätä vuotta kaikki mammat ja masut sekä tietysti vauvelit! :heart: Nyt saisi täälläkin alkaa tapahtumaan. Vaikka toisaalta tatomiran tunnelmia lukiessani...
  4. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Ihanaa, kun viitsitte kirjailla noita synnytyskertomuksianne tänne, niitä on NIIN ihanaa lueskella omaansa odottaessa. :heart: Ninnatar, eiköhän synnytysmatka taksilla kuulu suorakorvauksen piiriin. Kelan sivuilta löytyy lisäinfoa kelataksista. Kela - Matkan tilaaminen Ja kyllähän nuo...
  5. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    :flower: Onnea AnPellina, JenniJuulia ja ellen! :flower: Ellenillä onkin sitten varsin täsmälliset lapsukaiset. :D Kyllä niitä murusia on nyt alkanut meidän pinoon ropisemaan. :heart: Välillä omakin mieli on varsin malttamaton, mutta kyllä nyt ainakin ensi vuodelle jaksan odottaa. Enää...
  6. Neljän suora

    Neljäs tuloillaan! Uusi pino!

    Paljon onnea neljäskö tonttutytöstä! :heart: Wandiille osanottoni ja paljon voimia jatkoon! :hug: :hug: :hug: NS 38+5
  7. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Paljon onnea tatomiralle prinsessasta! Toivottavasti pienellä on kaikki hyvin ja pääsee pian vierihoitoon! jjuulille kyllä kaikki sympatiat. Mä itse olen kokenut rintatulehduksen kaksi kertaa, molemmilla kerroilla on siis tiehyttukos äitynyt tulehdukseksi, kun en ole tarpeeksi nopeasti...
  8. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Voi elämä teidän kanssanne! :laugh: Siis en naura kenenkään jouluvitutukselle, mutta kun te kerrotte asiat niin hauskasti. Koittakaa nyt kuitenkin mammelit saada itsekin tässä pyhinä levättyä ja rentouduttua, koska kohta on aika tositoimien! :hug: MLM:n tonttunen on kyllä ihan äärettömän...
  9. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Tuhannesti onnea MLM pienestä pojasta! :heart: IIIIIhana kuva! Menee aina ihan kylmät väreet, kun täältä löytyykin ihania vauvauutisia! Pysytään vaan munkin puolesta samassa pinossa. Kiva lukea vauvantuoksuisia juttuja eikä jää sitten ne loppukuun ähistelijät yksin. Itselläni...
  10. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Mä en oo menossa mihinkään, roikun täällä teidän kiusananne vielä piiitkään! :wave: =) Nyt alkaa olemaan jo sellainen ajankohtakin, että saapi pysyäkin reilun viikon vielä ihan kiltisti paikallaan. ;) Villavaatteita, siis itse neulomiani, en kyllä pese. Muutenkin pesen villaisia vaan todella...
  11. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Paljon onnea mima! :heart: inkalilla, et oo tosissas, siis mahakipujen takia sairaalaan ja täysin auki?! :O Mullahan on edellisestä synnytyksestä nyt 1v4kk ja sekin oli kohtuu rivakka, 5,5h. Nyt mulla on useamman päivän siis tullut sellasta vereslimasta vuotoa ja ollut kovia kipuja...
  12. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Voi onnea jjuuli pienestä prinssistä! :heart: Ja ihanaa, että täällä alkaa olla näitä parasta ennen -päiväyksiäkin jo tiedossa. ;) Lilliputtikin on aivan mahtavan upeille viikoille tuplien kanssa päässyt! =) (.) Pakko myöntää, että tahtoisin jo myös. Alkaa olemaan aika kurjat oltavat...
  13. Neljän suora

    Neljäs tuloillaan! Uusi pino!

    Katjuskalle paljon voimia makoiluun! :hug: Vaikka varmasti on kurjaa olla erossa perheestä, on muutama viikko pienelle kohdun sisällä todella valtavan tärkeää, vaikka hieno painoarvio jo pikkuisella onkin. Minun esikoiseni ovat syntyneet rv28+0, joten tiedän, että maasta se pienikin ponnistaa ja...
  14. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Nyt veit kyllä tatomira niin sanat suustani! Mä olen myös pohtinut paljon sitä, että pitäisi jotenkin osata nyt nauttia tästä, kun ollaan viimeistä kertaa pappia kyydissä. Ja kun pienoinen vahingonlaukaus tämä meillekin oli, ei oo jotenkin yhtään osannut aluksi suhtautua ja sen myötä nauttia...
  15. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Uskomatonta, että ensimmäiset odottajat on jo täysiaikaisia! Onnea MLM ja muut! :flower: tatomira, sun kaikki energia on ilmeisesti tullut pikapostilla tänne. Mulla oli sellainen jäätävän pitkä lista jääkaapin ovessa, mitä kaikkea haluaisin saada tehtyä ennen vauvan syntymää/joulua. En...
  16. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Ihanaa eveliinukka! Hurjasti onnea pienestä tytöstä!
  17. Neljän suora

    Neljäs tuloillaan! Uusi pino!

    Hyvää itsenäisyyspäivää mammat! Täälläkin on paljon iloisempi mieli, kun on maassa jotain valkoista. =) Mulla myös näyttää noi kellonajat ihan perunoita. Esim. äiskä-73:n edellinen viesti näyttää tulleen tänään klo 16:05, vaikka kello on vasta 15:35. Ihanaa, kun täällä on noin monta...
  18. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Ninnatar, älä huoli, ei ne harkkasupparit ole mitenkään välttämättömiä. Ja sulla voi olla aivan hyvin niitä ollutkin, et vain osaa tunnistaa. =) Kivunlievityksestä sanoisin, että siellä synnärillä ovat sinua varten kätilöt eli asiantuntijat, jotka suosittelee kuhunkin tilanteeseen mielestään...
  19. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Huuui kun jännää! eveliinukalle tsempit matkaan! :flower: Juuri olinkin tänne tulossa kirjoittamaan, että saataisiinko joku isänmaallinen vauveli tänään maailmaan. =) Nyt näitä uutisia sitten alkaa pikkuhiljaa satelemaan. Ihan kylmät väreet menee. nuhmuliini, mun käsittääkseni tosta...
  20. Neljän suora

    * * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

    Paljon onnea Puzzlelle ja pienelle Alfille vielä tälläkin foorumilla! Hienoa, että poikasen vointi on noin mainio! Toivotan pojalle mahdollisimman pikaista voimistumista ja kasvamista kotiinpääsymittoihin sekä teille tuoreille äidille ja isälle paljon voimia sairaala-aikaan! :hug: Minäkin...

Yhteistyössä