Hakutulokset

  1. K

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Lauantai iltaa kaikille! Täällä odotellaan menkkoja, tai siis niitä ei ole vielä kierukan poiston jälkeen tullut. Kierukka poistettiin siis vajaa kolme vkoa sitten. Oviksen bongasin viikko sitten tikulla ( vaikka etukäteen taas ajattelin etten todellakaan ala tikuttelemaan niin tässä ollaan )...
  2. K

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Heips! Liityn minäkin mukaan Olen 35v, naimisissa ja lapset 6V ja 7v. Kierukka poistettu maanantaina ja nyt jännäillään mitä tapahtuu seuraavaksi . Mirena oli 5,5v. Ja menkkoja ei ole tullut viiteen vuoteen. Myös itsellä vielä vuosi sitten oli ajatus että ei enää lapsia, mutta kas kummaa tässä...
  3. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Heippa vaan kaikille!! Täällä myös alkanut tuo kuvottava pahoinvointi 24/7. Oksentaa ei ole vielä tarvinnut, mutta aivan jatkuvasti sellainen krapula/matkapahoinvointi-tyylinen olo :x. Viime raskaudessa oli ihan sama juttu, ja kesti jonnekin vkolle 15 saakka. Muutoinkin tuntuu että olen ihan...
  4. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Heipsan, Mun tietohin saa vielä lisätä että 28v olen ja TAYS on synnytyssairaala :) Tänne ei mitään uutta ja ihmeellistä, edelleen väsyttää aivan älyttömästi!! Mulla myös kovia "menkkakipuja", niinkun esikoisestakin oli. Kirjoitin esikoisen aikana päikkyä, josta nyt kiva lueskella mitä...
  5. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Heips kaikille! Voi jestas että voi väsyttää!!! Tekis mieli vaan maata sohvalla, mutta tuo esikoinen ei oikein anna sellaiseen tilaisuutta :D Täällä on nimimerkikinkin mukaan varsinainen KiukkuIita, kaikki ärsyttää aivan suunnattomasti ja on kun olis PMS-oireet potenssiin sata päällä :) ...
  6. K

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Täällä yksi marraskuun odottaja liittyisi mukaan :) Plussa pärähti testiin eilen, ja nyt aika epäuskoinen olo vielä. Esikoinen nyt 1v2kk eli eikäeroksi tulee se 1v10kk. Laskettu aika olisi 25.11.2011. KiukkuIita 4+0:p

Yhteistyössä