Hakutulokset

  1. P

    mikä lastenne ikäero ?

    meidän poikien ikäero 1v 3vk, Raskasta oli varsinkin aluksi kun sai raahata kahta sylissä kunnes vanhin oppi kävelemään ja vaippoja kului aivan tajuttomasti. Kummankaan vauva aikana ei ehtinyt nauttia koska oli niin väsynyt. Nyt jo sujuu välillä tosikin mukavasti kun ovat pienellä ikäerolla ovat...
  2. P

    3-vuotiaiden äidit

    meillä täytettiin 3 v toukokuun lopussa. painoa on n.16 kg pituuttakin tarpeeksi (ei olla käyty juuri nyt neuvolassa) Ruoka maistuu useimmiten huonosti. Kuivaksi opittiin itse puoli vuotta sitten ilman opettelua. omaa tahtoa löytyy liiankin kanssa, mutta poika on kova auttamaan kotiaskareissa ja...
  3. P

    Nukkumaan meno, miten teillä?

    uskomatonta että muilla tuntuu lasten nukuttaminen käyvän leikiten meillä kun se tehdään aina tappelun kanssa oli kyse sitten päivä tai yöunille menosta, lapset ovat 2 ja 3v. Rutiinit ovat aina samat; leikkiä, iltapala, iltapesu ja sänkyyn, iltarukous ja suukko ja sängyistä pois ravaaminen...
  4. P

    diabetes ja odotus

    haluaisin kuulla kokemuksia miten muiden sokeritauti on tullut hoidettua ja miten vauva on voinut koko raskaus aikana? Onko tullut isoja vauvoja`? Oliko vauva teholla sokeritipassa synnytyksen jälkeen? Itse olen sairastanut 22v diabetestä ja odotan nyt kolmatta. Kahden edellisen lapsen hoidot...

Yhteistyössä