Hakutulokset

  1. S

    Joudutteko pesemään itse työvaatteenne?

    Valtio ostaa ne ja pesula hakee likaiset pois + tuo silitetyt/puhtaat takaisin.
  2. S

    Myydään..(joo tiedän pitäis laittaa kirppis osioon)

    Vähän käytetty crosstraineri..Anttilasta tilattu about vuosi sitten ja käytetty vain muutamia kertoja. Laittakaa yytä jos kiinnostaa!!sähköposti osoitteeseen voin laitella kuvia alkuviikosta. Ps.myynti sit tarjousten perusteella ja nouto kotoani (pohjois-pohjanmaa)
  3. S

    G.minkä ikäisiä lapsia sulla on sitten kun olet 40v? (huumorilla)

    Vanhin on 20v,keskimmäinen 19v ja sit kuopus on 14v
  4. S

    Tee TYYLITESTI

    Mä olen kans viileä tyylittelijä :)
  5. S

    Olisitko ollut valmis äidiksi 20-vuotiaana?

    juu olin valmis =) sain esikoiseni silloin :heart:
  6. S

    Nyt kaikki mammat,

    Niin ja eipäse nyt näy kun en osaa laittaa :ashamed:
  7. S

    Nyt kaikki mammat,

    Tässä ois yks mun valikoimasta :) http://www.peterhahn.fi/ecshop/shop2/item.php?cartid=245815920261256387550186&objectid[]=371230
  8. S

    Muistatteko tarhantätejä/setiä Jouluna?

    minä ostin nuorimmaisen tarhaan jätti ison fazerinsuklaalevyn ja sit tehtiin yhdessä pojan kanssa kortti =) Saavatpahan kahvilla suut makeaksi.
  9. S

    Moneltas pukki tulee..?

    Meille tulee pukki tänä jouluna jo 10.30 :D Eli heti aamun riisipuuron jälkeen..Niin ja lapset eivät ole malttamattomia vaan halusimme muuten vaan muuttaa hieman perinteitä =) Pukki ei maksa mitään sillä naapurin isäntä toimittaa pukin virkaa meille ja sit taas meidän isukki menee niille n...
  10. S

    vuonna -79 syntyneet äidit

    Täällä ois kan äippä oulun läheltä vm-79 :D Lapset on syntyneet -99,-00 ja -05 :heart: Kaikki vaan Oulun seudun äidit sekä ihan oululaisetkin ottakaa yhteyttä YY:nä!
  11. S

    Mitähän vois pyytää vanhasta pulpetista

    en tiiä... mut mä voisin ostaa =) jos ok hinta :D Vai meinaatko huutikseen laittaa?
  12. S

    Millaisia kokemuksia MLL:n hoitajista?

    Meillä on vakkari hoitaja MLL:stä. Käy kerran viikossa n. 5h yhteensä. Jätän lapset luottavaisesti ja mielellään jäävätkin niin ja lapsia 3 kpl iät 2-8v
  13. S

    KOKEMUKSIA HIUSTENPIDENNYKSSESTÄ.. ja kuvia myöskin jos vain löytyy :D

    Juu minäkin olen oppinut noi pienet ranskanletit ulkomaalaiselta ystävältäni =) Mut täytyy sano ETTÄ ITELTÄNI EN kyllä värjää enkä leikkaa vaan luottokampaajani tekee ne hommat B) :D
  14. S

    KOKEMUKSIA HIUSTENPIDENNYKSSESTÄ.. ja kuvia myöskin jos vain löytyy :D

    Puntissa joka ommellaan on n.1m (siis puntin leveys) pituuksia on monenlaisia..Jos sinulla on enemmän hiuksia sinähän et varmastikkaan tarvitse tuuheutta vaan pelkästään pituutta :) Luulen et 1-1,5 punttia riittää..
  15. S

    KOKEMUKSIA HIUSTENPIDENNYKSSESTÄ.. ja kuvia myöskin jos vain löytyy :D

    Mut oikeesti jos jotain kiinnostaa pidennykset lisätietoa saa kysymällä ja jos asut Oulun seudulla voisin vaikka tekaistakkin :attn: Laittakaahan Yy:tä tuleen :)
  16. S

    KOKEMUKSIA HIUSTENPIDENNYKSSESTÄ.. ja kuvia myöskin jos vain löytyy :D

    Sanotaanko et melkein oikee :ashamed: lopetin koulun kesken..kai sitä pitäisi jatkaa jos vain saumoja olisi :) Äidilläni on ollut kampaamo missä olen näitä tehnyt..nytkun kampaamo lopetettiin teen kotona.
  17. S

    KOKEMUKSIA HIUSTENPIDENNYKSSESTÄ.. ja kuvia myöskin jos vain löytyy :D

    Jos ompelemalla laitetaan niin aitohiuslisä maksaa yheltä puntilta n.70 euroa ja se montako punttia menee riippuu sun hiuksista.
  18. S

    KOKEMUKSIA HIUSTENPIDENNYKSSESTÄ.. ja kuvia myöskin jos vain löytyy :D

    Teippihiuspidennyksessä on ollu aika paljon ongelmia sen pysyvyyden kanssa mutta kylläpä niitä on kaikissa tavoissa jos ei hoida kunnolla pesua ja harjausta...

Yhteistyössä