Hakutulokset

  1. mais ku

    Kokemuksia hypnoosista?

    Onko kellään kokemuksia hypnoosilla hoidettavista "ongelmista", esim. tupakanpolton lopettaminen, laihduttaminen, uniongelmat ym. ? Auttoiko hypnoosi ja montako kertaa kävitte? Entä minkä hintaista?
  2. mais ku

    Onko tämä jo ollut täällä?

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806267858889_uu.shtml Taas ootte päässy iltapäivälehtiin.... :whistle:
  3. mais ku

    Badoo

    Onko sen niminen sivusto netissä kenellekään tuttu? Ihmettelen kun sain sellaiselta sivulta sähköpostiin ilmoituksen, että ****** -niminen henkilö on laittanut minulle viestin. En ole sellaiseen kirjautunut, joten millä sinne on voinut minulle viestin laittaa? :/
  4. mais ku

    Hautajaisista kysymys...

    Nyt on pieni ongelma kukkien laskusta hautajaisissa. Kyse on ex-avopuolisoni mummosta, joka oli puolisolle enemmän äiti kuin mummo. Menen hautajaisiin suurimmaksi osaksi ex:n tueksi ja yhteisten lasten vuoksi. Tosin mummo oli aina minua ja aiemmasta liitosta olevaa poikaani kohtaan ihana ja...
  5. mais ku

    Peittävästä meikkivoiteesta....

    Täällä oli kerran juttua Blascon peittävästä meikkivoiteesta kun jonkun iho-ongelmaisen piti saada vihkimistilaisuuteensa peittävää meikkiä.... se keskustelu tuli mieleeni jostain ihmeen syystä kun kuulin tästä seuraavasta tuotteesta. Grimas-maskeeraustuotteet on ammattilaistenkin käyttämiä...
  6. mais ku

    Päivän naurut....

    Pakko oli laittaa tää tännekin piristämään muiden päivää.. eikö olekin tyylikästä ja taidokasta tanssia? Ja vielä eroottistakin... :laugh: http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27995302
  7. mais ku

    SANAPELEJÄ?

    Tietääkös kukaan sivustoa, josta vois tulostaa sanapelejä mm. niitä ruudukoita, joihin on piilotettu sanoja pystyyn, vaakaan ja vinottain? Muitakin vastaavia pelejä tulostettavina versioina voi laittaa.
  8. mais ku

    Iittalan Kivi-tuikuista

    Tietääkös joku onko noissa Kivi-tuikuissa sellanen ns. vakiohinta? Vai voisikos jostain saada edullisemmin? Kävin katselemassa Iittalan nettikaupan sivuilla ja siellä hinnat oli ihan samaa luokkaa kuin kaupoissa, joissa olen hintoja vertaillut.
  9. mais ku

    KEITTIÖNOITA!!! Ja muutkin ruoka-asioista kiinnostuneet!

    Olen huomannut, että täältä saa niin näppärästi vinkkejä... Nyt olis tarvetta helpolle, mutta ennenkaikkea hyvälle ruualle isolle porukalle. Tarkoitus juhlia lapseni 10-vuotispäiviä, mun valmistujaisia ja samalla vielä tutustutaan "uuteen" kauan kadoksissa olleeseen sukulaiseen. Ajankohta on...
  10. mais ku

    Taulutelevisioista kysely...

    Te, jotka olette jo hankkineet taulutelevision, kaipaisin mielipiteitä. Kumpi olisi parempi LCD vai plasma? Ensin mainittuhan on sellainen pehmeänäyttöinen, joten kestääkö lapsiperheessä, ellei laita seinälle? Plasmat vaan on niin paljon kalliimpia ja paljon vähemmän malleja. 37" olisi tarkoitus...
  11. mais ku

    Microgynon-pillereistä....

    Löytyykö ketään, joka olisi käyttänyt tai tälläkin hetkellä syö kyseisiä pillereitä? Itse syön nyt toista kuukautta ja aloittaessani hain netistä tietoa niistä. Hyvin vähän löytyi käyttäjäkokemuksia eli ilmeisesti näitä määrätään muita merkkejä harvemmin. Minulle ei aiemmista pillereistä ole...

Yhteistyössä