Microgynon-pillereistä....

Löytyykö ketään, joka olisi käyttänyt tai tälläkin hetkellä syö kyseisiä pillereitä? Itse syön nyt toista kuukautta ja aloittaessani hain netistä tietoa niistä. Hyvin vähän löytyi käyttäjäkokemuksia eli ilmeisesti näitä määrätään muita merkkejä harvemmin. Minulle ei aiemmista pillereistä ole tullut ns. fyysisiä oireita, ainoastaan haluttomuutta jne. henkisen puolen juttuja, mutta nyt on rinnat olleet kipeät muutaman päivän. Olisinkin kysynyt voisiko kuulua pillereiden oireisiin vai pitääkö epäillä pillereiden pettäneen? Raskauksien alussa nimittäin on aiemmin ollut vastaavia oireita :( Voiko oireita tulla pillereiden aloittamisesta vasta toisen kuukauden aikana? Kiitos jo etukäteen, jos joku vaivautuu vastaamaan...
 
Hei
minulla on sama tilanne kuin sinulla. Aloitin juuri nuo pillerit noin kuukausi sitten. Muut eivät sopineet, joten tätä suositeltiin kokeiltavaksi. Ja olen todella ihmetellyt kun rinnat aristaa. Ja tosiaankin tuntuu samalta kuin raskauden alkuvaiheessa. Olipa huojentavaa kuulla että jollakin on ollut samankaltaisia oireita, ehkä pilleri ei sittenkään ole pettänyt...taidan kuitenkin varmistaa senkin asian.

 
microgynon
Olen käyttänyt monta vuotta ja ovat ok. kuukautisia ei tule joka kuukausi ja joskus lievää vuotoa väliviikolla
Huomatkaa tämä merkki on tarkoitettu kypsemmille naisille
 
"Huomatkaa tämä merkki on tarkoitettu kypsemmille naisille"
miksköhän naistentautien erikoislääkäri määräs microgynoneita mulle about 19-20-vuotiaana? ajattelin uudelleen aloittaa e-pillerit noi samat kun tässä olin ilman niitä ja olen ollut yhdynnässäkin monen kuukauden ajan ilman kondomiakin enkä ole tullut raskaaksi. voiko e-piillerit saada munasolut niin "unisiksi" et ne ei irtoo munasarjoista edes lopettamisen jälkeen?
 
vierailija
"Huomatkaa tämä merkki on tarkoitettu kypsemmille naisille"
miksköhän naistentautien erikoislääkäri määräs microgynoneita mulle about 19-20-vuotiaana? ajattelin uudelleen aloittaa e-pillerit noi samat kun tässä olin ilman niitä ja olen ollut yhdynnässäkin monen kuukauden ajan ilman kondomiakin enkä ole tullut raskaaksi. voiko e-piillerit saada munasolut niin "unisiksi" et ne ei irtoo munasarjoista edes lopettamisen jälkeen?
Mulle niit määrättii 16v
 

Yhteistyössä