Hakutulokset

  1. mais ku

    Arvatkaa mun vaatekoko *turhis,sis kuvat*

    Onnea, ihan ekana! :flower: Ja sitten päälle ihmettelyt, että vaatekokosi oli aiemmassa kuvassa mainitsemasi... olen mielestäni hyvin samankokoinen, mutta käytän korkeintaan kokoa 46/48, joskus pienempikin. :o Tuo sun nykyinen vartalo olis tavoitteena täällä, ei yhtään pienempi. Veikkaan...
  2. mais ku

    Onko täällä muita reilusti ylipainoisia?

    Pystytkös rekisteröitymään, niin vaihdetaan sähköpostiosoitteita?
  3. mais ku

    Kuka kävis mun puolesta Raision Ikeassa? :)

    Jaa-a, minkähän kokoisia ne on, kun meillä meni tuossa juuri auto lunastuskuntoon ilmeisesti (pakeni paikalta) rattijuopon törmäämisen takia. En pysty niitä oikein kuskaamaan kovin kauas, ennenkuin on taas auto. Ootko selvittänyt, pystyykö junassa kuljettamaan ilman, että itse on mukana...
  4. mais ku

    Kuka kävis mun puolesta Raision Ikeassa? :)

    Mä voisin käydä, mutta millä ne sulle saadaan sinne kauemmas? :) Kysy sieltä lähi-Ikeasta toimittavatko sisäisesti liikkeestä toiseen. Itse tilattuna tulee aika hurjat toimituskulut :/
  5. mais ku

    Onko täällä muita reilusti ylipainoisia?

    Joo, samoin... mun mielestä ois mukavampi ihan vaan yhden tai korkeintaan kahden ihmisen kanssa vaihtaa kokemuksia ja vinkkejä sekä tsempata toisiamme... pysyis selkeämpänä se homma. Lisäksi vois tosiaan muutenkin keskustella kuin vaan ilmoittaa viikottainen painonpudotus.
  6. mais ku

    Onko täällä muita reilusti ylipainoisia?

    Tuolla kerhojen puolella joskus sellainen olikin, mutta kuivui kai kasaan sitten lopulta.
  7. mais ku

    Onko täällä muita reilusti ylipainoisia?

    RouvaO eli ap, aletaanko yhdessä tsemppaamaan toisiamme painonpudotuksen kivikkoisella polulla? Mulla on nyt ties monesko yritys menossa kun tuntuu, ettei mikään auta kiloja putoamaan. Tällä ja toivottavasti viimeisellä kerralla on käytössä nyt kaksi ihan uutta metodia, joita en ole ennen...
  8. mais ku

    Ei jaksa enää taistella :(

    Hyvä, jos sait edes hiukan voimia näistä kirjoituksista täältä... mutta jatkoa ajatellen, voisit lähestyä sähköpostilla aiemmin antamaani osoitteeseen. Ei nyt, jos tunnet, ettet jaksa sitä tehdä, mutta vaikka nukuttuasi yön yli. Tai koska tahansa tunnet ajankohdan parhaaksi. Tiedän kyllä, että...
  9. mais ku

    Ei jaksa enää taistella :(

    Mulla vaihdettiin masennuslääkitys todella huonoon aikaan ja eihän tuo auta. En osannut edes lääkärille sanoa kuinka pahasti on asiat. Miehen välinpitämättömyys ei ainakaan parantanut asiaa. Mun lääkitystä ei olisi pitänyt vaihtaa, sitä mieltä olen ja sitä äitiyspolillakin sanottiin että jos ei...
  10. mais ku

    Ei jaksa enää taistella :(

    Kaipaisitko juttuseuraa vaikka ihan puhelimessa? Joskus ihan vaan sellainenkin auttaa jaksamaan, edes aamun asti ja mietitään siitä eteenpäin. :hug:
  11. mais ku

    Exän kanssa "neuvottelut" kesken, josko yritettäisiin vielä yhdessä, kun mitään estettäkään ei siihen ole. Miten fiksuinta aloittaa??

    Huomasitko, että tuossa kirjoituksessasi on hiukan ristiriitaa.? Kyselet, että "Kannattaako tehdä vain mahdollisimman paljon asioita yhdessä yms? " Sitten mahdollisena "syynä" eroon oli: "vietettiin vain liikaa yhdessä aikaa, tehtiin KAIKKI yhdessä, varmaan sellainen kaipuu yksinoloon oli...
  12. mais ku

    Tän takia mä en osta Lidlistä

    Noissa pelloilta kerätyissä tuotteissa toi tavallaan ihan "luonnollistakin" , mutta kun kuluttajat tietäis mitä kaikkea suuhun menee erilaisten ruoka-aineiden mukana ihan sen takia, että ruokateollisuudessa säästetään. Kuulin mm. entisen Leafin työntekijältä, miten vanhaa suklaamassaa...
  13. mais ku

    Apuja työhakemukseen ja ansioluetteloon?

    Niin piti jatkaa ap:lle vielä, että tää tapa on tosiaan paras, jos sun cv on laadittu niinkuin kerroit, ettei kunnolla paikkaa asialle. Noista syntymävuosista haastattelijat osaa laskea, että missä tyhjissä kohdissa olit hoitovapaalla ja kysyvät kyllä, jos on epäselvää.
  14. mais ku

    Apuja työhakemukseen ja ansioluetteloon?

    Hakemuksen pitäisi olla nimenomaan markkinointikirje ja mahdollisimman lyhyt ja ytimekäs. Hoitovapaalla ja irtisanomisilla ei hirveen hyvin itseään markkinoi. Joten ei ainakaan siihen noita tietoja. Noiden rekryihmisten kanssakin on niin, että niitä ja niiden arvostamia ja katsomia asioita on...
  15. mais ku

    Apuja työhakemukseen ja ansioluetteloon?

    Laita siihen kohtaan, mihin se ajallisesti sijoittuu niinkuin kaikki muutkin. Mutta jos sulla on muitakin katkoja siinä työhistoriassa, niin en tiedä kannattaako pelkkää äitiyslomaa merkitä sinne, ellei muita mainitse. Työnantajat osaa aika usein kysyä kun näkevät, että on tyhjä paikka, että...
  16. mais ku

    Miksi yh käy gynellä?

    Mikäs idea tässä on? :o Parisuhteessa elävienkö on oltava enemmän huolissaan tautien ja sen sellaisten suhteen...? :$
  17. mais ku

    Kokemuksia hypnoosista?

    Kiitos edes yhdestä vastauksesta... lisää kaipaisin =)
  18. mais ku

    Kokemuksia hypnoosista?

    :attn: putoo niin nopeasti, että pitää nostaa uudelleen...
  19. mais ku

    Kokemuksia hypnoosista?

    Onko kellään kokemuksia hypnoosilla hoidettavista "ongelmista", esim. tupakanpolton lopettaminen, laihduttaminen, uniongelmat ym. ? Auttoiko hypnoosi ja montako kertaa kävitte? Entä minkä hintaista?
  20. mais ku

    Kyllä Turku on kiva kaupunki

    Naapurikaupungissa asuvana ja ystävien tilanteita kyseisessä kaupungissa seuraavana voin sanoa, ettei kannata muuttaa. Turku ei enää kykene selviytymään siitä asukasmäärästä mikä siellä asuu. Saattaa olla muissakin isoimmissa kaupungeissa sama ongelma. Turun lähiympäristössä kyllä useampia...

Yhteistyössä