Hakutulokset

  1. V

    11-hoidot

    Ei voi olla totta, kyllä pukkaa negoja. :( Voimia solja sinnekin suuntaan. Lili_78, No joo mulla kans sama ajatus. Prosessi tosi pitkä.. Me ei olla edes alkuinfoa käyty ja pitää varmaan muutama kuukausi miettiä tässä ihan rauhassa mihin suuntaan tässä asiat laittaa. Huomenna vielä...
  2. V

    11-hoidot

    Eilen aamulla aavistin ettei tämäkään hoito onnistu, pientä ruskeaa vuotoa tuli hieman. Päivä oli kamala. :( Tänään kuitenkin tein vikan testin kaapista ja pp 12 ja nega. Nyt vain niin turta olo. En tiedä jatkosta. Yksityiselle ei enään varaa, en tiedä haluanko rassata itseäni uusillakaan...
  3. V

    11-hoidot

    Voi ei Megu, jaksamisia ja iso :hug: Tervetuloa Leonita79 :wave: Meillä oli nyt tämä nyt meneillä oleva hoito lisäviljelyllä, vai tarkoititko sulatuksen jälkeistä? Mutta minulla ei ole edes tietoa mihin vaiheeseen tämä alkio on muodostunut. En ole hoksannut kysyä eikä lääkärikään maininnut...
  4. V

    11-hoidot

    Tämä hätähousu päätti testata pp9 ja nega. tiistaina sitten veritesti, mutta ehkä haluan maanantaina testata kotona seuraavan kerran kun on vapaapäivä. Sunnuntaina haluaisin mutta viikonloppuna vieraita...
  5. V

    11-hoidot

    Oi ei Omena, olen todella pahoillani. Olo on varmasti niin hirveä nyt. Voimia kovasti torstaille. Halle, olen tosi iloinen että pääsit siirtoon, nyt kaikki onnen tuulet sinne suuntaan, samoin toki Lady Gigille. Miten minun kanssa sisaret siellä? Mikä fiilis Solja ja Leppis? ON: pp8 ja...
  6. V

    11-hoidot

    Täälläkään suunnalla ei oikein mitään oireita ja tänään pp4. Mulla on jotenkin aika rauhallinen fiilis nyt muutenkin tässä siirrossa ollut. Rinnat hieman kipeet, mutta eiköhän se nyt ole ihan lugejen piikkiin! Odotin ja pelkäsin että 2-4 päivä siirrosta yöllä olisi menkkamaista vääntöä, muttei...
  7. V

    11-hoidot

    Voihan itkulainen,olen pahoillani neganneille. Lämpimät halaukset ja voimia! Soljalle onnittelut siirrosta! Itse kävin tänään ja yhden alkion sain matkaan.Toinen alkio ei siis lisäviljelyssä lähtenyt jakautumaan.13.9 on sitten veritesti,taas 2 kokonaista piinaviikkoa edessä.
  8. V

    11-hoidot

    MT79, ÖÖ, kirjoitinko tekstisi unissani? Mä ajattelen ihan kuin sä. Hoen samaa itselleni sekä muille, että otan muka rennosti jne. Mutta yrittääkö sitä vain huijata itseään, jotta epäonnistuneet hoidot ei niin satuttaisi. Mutta satuttaahan se. Olen töissä missä vielä lapset pyörivät päivät...
  9. V

    11-hoidot

    Minilomalta palattu ja ilokseni huomasin että täältähän löytyi usea plussannut! Mahtavaa onnea teille ihan hirmuisesti!! Toivottavasti kaikki menee hyvin. :flower: Harmi, ettei kaikille plussaa tullut kuitenkaan. Täällä tänään käyty ultrassa ja zumenon 1 aamulla,yks illalla ei ollut...
  10. V

    11-hoidot

    Olen palstaa lukenut päivittäin, en ole vain kauhean ahkera kirjoittelija. Todella kurjiakin uutisia täällä ollut. Olen sanaton. Nyt isot tsempit teille jotka saanut kyytiläiset matkaan! Täällä alkoi eilen menkat ja kun lääkkeellisen pasin halusin niin tänään alkoi zumenon 2 kertaa päivässä...
  11. V

    Naistenklinikan VS Felicitaksen IVF-hoitojonot?

    Oletkohan saanut jo vastauksesi muualta? Tämä tulee nyt vähän jälkijunassa. Me menimme felicitasille hoitoihin aivan samoista syisty. En halunnut että aikaa tuhraantuu ja lapsi oli jo siinä vaiheessa ollut toiveissa yli 3-vuotta. Asiat tapahtuu siellä ripeään tahtiin. Toki alkukäynnin jälkeen...
  12. V

    11-hoidot

    Hei Kaikille! :wave: Täällä ollaan taas. Olen ollut pois palstalta täysin koko kesän, aika hyvin ajatukset ollutkin muissa asioissa. Mutta nyt mielessä pyörii ainostaan meidän viimeinen pas,kahden alkion siirto. Ensi viikolla pitäisi alkaa menkat ja sitten aloittaa estrogeenin popsiminen...
  13. V

    11-hoidot

    Blaah. Pas jääkin nyt maaliskuulta pois koska päätti olla ovuloimatta. Turhauttavaa ja kun sen kans ei ole aiemmin ollut mitään ongelmia eli eipä nyt sitten voi kun odotella ensi kuuta. Päätin kuitenkin että silloinkin yritys luonnolliseen kiertoon. En tiedä mikä on paras ratkaisu kun hoitoja...
  14. V

    11-hoidot

    Ihanaa kuulla plussa uutisia, niitä todella kaipaa. Onnea hurjasti plussanneille!! =) Ja isot pahoittelut neganneille. Yyh, aina niin kurjaa kuulla pettymyksistä. Tänään kävin sitten ultrassa ja uusi käynti tuli maanantaille koska limis ei ollut tarpeeksi hyvä. Huomenna alkaa kuitenkin...
  15. V

    11-hoidot

    Heippa! :wave: Täällä olisi taas yksi uusi liittymässä joukkoonne, olen nyt seurannut tätä ketjua kolmen kuukauden ajan ja jännäillyt välillä monien kanssa samassa tahdissa. Meidän taustoista jotain: Lapsettomuutta takana nyt tasan 4 vuotta ja hoitoihin hakeuduttiin viime syksynä...

Yhteistyössä