Hakutulokset

  1. H

    Takkiapua palstalaiset. Kiitos!

    Tykkäisittekö tällaisesta takista? :) Onkohan tuo materiaali sellaista, joka kerää itseensä kaiken mahdollisen karvan ja pölyn? Ja sitten asia, joka ihmetyttää eniten: onko tuossa koko-oppaassa jotakin kummallista? Nuo luvut kun eivät mielestäni tunnu menevän oikein. <a...
  2. H

    Tiistai-illan "mä en saa unta"- musaa!!!!

    Tuure Kilpeläinen ja Kaihon karavaani - Valon pisaroita - YouTube
  3. H

    Missä ovat tosielämän palstamammat?

    Meillä oli tänään yläkoululaisen ensimmäinen vanhempainilta. Otin puheeksi pyöräilykypärän käytön ja kerroin rehellisesti, että minä en kertakaikkiaan saa seiskaluokkalaistani kypärää päähänsä laittamaan. Ehdotin jonkunlaista tiedotustilaisuutta, jossa näytettäisiin esim. jotain järkkyjä kuvia...
  4. H

    Majakka kyselee jälleen typeriä..

    Meillä kun on se alle vuoden vanha tyttönen, ikää 11kk. Tänään huomasin kummallisen piirteen hänen silmissään. Toinen silmä on normaali, pyöreän muotoinen. Mutta toinen on epämääräisen muotoinen, melkeinpä soikea! Siis kun ensin on se mustuainen, ja sen ympärillä oleva sininen osa, niin se ei...
  5. H

    Keliakiasta kokemuksia

    Tämä nyt on vain arvailua ja pientä ehkä turhaankin stressaamista, mutta ajattelin nyt kuitenkin kysellä täältä kokemuksia. Meillä on 10kk vauveli ja perheessämme on ollut hassunhauska yrjötautibuumi. Vauva ei ole oksentanut eikä kuumeillut, mutta kakka on ollut löysää. Seassa on ollut...
  6. H

    Mitäs jos vauva vaihtuisi laitoksella?

    Kävin tänään kotikonnuilla viemässä isot lapseni sinne hiihtoloman viettoon. Vanhempani siinä ihastelivat vauvaani ja samalla ihmettelivät, kun tämä ei ole kummankaan näköinen, minun ja ukkoni siis. Äitini siinä heitti jopa sellaisen jutun, jostain naisesta, joka oli tullut laitokselta kotiin...

Yhteistyössä