Hakutulokset

1. S

Väsymys menkkojen aikaan, normaaliako?

"Kiva" kuulla, että muillakin ihan karmeita väsymys-oireita. Itsekin tein kaksi lasta aika peräkkäin ja nuorempi nyt hieman yli vuosikas. Tietenkin on vielä huonoja öitäkin nuoremman vuoksi, mutta tämä ennen menkkoja-aika on ollut nyt parin kuukauden ajan jotain ihan kamalaa. Olen lähes...
  2. S

** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Olen viimepäivät ihmetellyt mahan kasvua..ei ollut kyllä esikoisesta tällaista kumpua jo tässä vaiheessa. Olen hoikka ja aina ollut hieman alipainoinen ja esikoisesta tuli jo aivan valtava maha...6 lasta synyttänyt mummonikin sanoi, että eipä ollut koskaan hänellä tuollaista mahaa! Ja nyt...
  3. S

Moi Ellu!!! Muistankin sinut, olin nimittäin lokamasuissa 2006 mut minun pippuinen ei jaksanut odottaa kylläkään lokakuuhun vaan syntyi jo 18.9 eli torstaina tulee 2vee täyteen ja menoa riittää. Ollaan sitten taas samalla palstalla:-) Hyvää raskauden jatkoa!
  4. S

Kävin viime viikolla ekassa ultrassa...viikolla 6 ja sieelähän se sydän jo pompotteli iloisesti ja nopeasti. Lekuri sanoi et yleensä sydän alkaa näkyä 5:n vkon lopussa tai 6:n vkon alussa eli olkaa ihan rauhallisin mielin. Mulla tuli lasketuksi ajaksi 5.5. mutta saa nähdä tuleeko etuajassa kuten...
  5. S

Tässä vielä nämä listaukset:) laskettu aika............nimi.........synnytyssairaala......monesko lapsi 18.9.............Niclas.........KAKS......esikoinen 7.5...............Prinssi/Prinsessa...........Ei vielä tietoa............toinen
  6. S

Liityn joukkoonne! Plussasin eilen ja on vielä vähän sekavat mutta onnelliset fiilikset. Esikoinen täyttää kohta 2 vee, joten eipä tarvii tosiaan paljon ostella..ellei sitten tule tällä kertaa prinsessa. Eli aletaanpa sitten masuja kasvattelemaan, olen kokoa 34 ja ekalla kerralla minusta kasvoi...
  7. S

hävinnyt kohdunkaula

Mulla vauva laskeutui tosi alas pari vkoa ennen synnytystä ja viikko ennen oli kaula hävinnyt ja kohdunsuu sormelle auki. Synnytys lähti käyntiin viime lauantaina saunan jälkeen verisellä vuodolla. Poika syntyi sunnuntain ja maanantain välisenä yönä viikolla 37+1.
  8. S

Äitejä vm -78?

\ Toiveissa olisi, että vauva haluis tulla maailmaan ennen laskettua-aikaa. Kävin keskiviikkona lääkärissä ja vauva jo lähtökuopissa ja kohdunsuu vähän auki. Ei välttämättä tarkoita mitään, mutta toivossa on hyvä elää:) Onneksi ei ole ollut isompia vaivoja, mitä nyt liikkuminen jo vähän...
  9. S

Äitejä vm -78?

Kiva, kun löytyi tämä hyvä vuosimalli! Toivottavasti saan liittyä joukkoon, vaikka en ole ihan vielä äippä. Laskettuun aikaan vielä parisen viikkoa.
  10. S

"vahingot" synnytyssängyllä

:laugh: Hitsi ku alkoi supistelemaan, kun nauratti niin paljon nää jutut! Itselläkin synnytys alkaa olla lähellä ja olen miettinyt samaa eli et entäs jo tulee kakka pöydälle...nyt tiedän et ihan normaalia ja no worries! Pitää vaan muistaa varotella miestä etukäteen ettei pyörry kaasuihin:)...
  11. S

Tulevan lapsesi nimi?

On tosiaan ihana aihe!! Meillä nimen pitäisi olla kansainvälinen ja sopiva sekä Suomessa että Saksassa, kun mies on saksalainen ja suurimmaksi osaksi Saksassa asustellaan. Ollaan mietitty seuraavanlaisia nimiä pojalle (kahden lääkärin ultrauksen perusteella 90% poika tulossa) : Niclas Robert...
  12. S

Te jotka kärsitte synnytyspelosta ja olette synnyttäneet ala

Yksi kokemus-kirjoittaneelle: Minulla on samanlainen tilanne käsillä eli lääkäri sanoi heti alkuraskaudesta, että sektio on aika vamaa ahtaan lantion ja urheilun taustasta johtuvien tiukkojen lihasten vuoksi. Olen nyt rv:lla 28 ja lantiokuvat otetaan viikolla 35. Oli vaan shokki viime...

Yhteistyössä