Hakutulokset

1. M

Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

Täällä uusi odottelija :) Esikoisemme syntyi 30.5.2012 ja nyt on jo toinen tulossa :)...harkitusti ja suunnitellusti <3 Tietoni: Mehiläinen83, ja siis ikää 29v, laskettuaika 13.7., toinen ja synnärinä KOS
  2. M

Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Olin näköjään tippunut listalta, kun en niin ahkeraan kirjoittele täällä, vaikka lukemassa käynkin. Eli voisko Kirskis päivittää minulle Mehiläinen 83 28v, Kos, tyttölupaus :)
  3. M

Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

Laitoin Ninaninalle kaveripyynnön fb:ssä :) t.Maija
  4. M

Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet syksyllä ja talvella 2011-2012

Hitsi, kylläpäs susimielellä on jännät paikat meneillään...vai onkohan kenties nyytti jo kainalossa?!? :) Emby^ Sen vuoksi rasvausta ja hierontaa välilihalle, jottei repeäisi synnytyksessä. Tässä vielä kuvaa minun jättimasusta 16+3
  5. M

Toukokuun toivotut *JOULUKUU*

Itsekin kirjoittelen pitkästä aikaa...ei ole ollut oikein voimia istua tietokoneella naputtelemassa vaan sänky/sohva on vetänyt tämän naisen täysin puoleensa. On ollut todella kauhea olo ja viimeiset 8 viikkoa olenkin ollut saikulla. En ole saanut juurikaan syötyä tai mitä olen saanut on...
  6. M

Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

Hei kaikille! Ilmoittaudun mukaan :) Olen 28-vuotias esikoisen odottaja ja mieheni 27 vuotta. La 25.5., joten nyt menossa 14+3. Asumme Nurmijärven Klaukkalassa, mutta Helsingissä käyn töissä. Jumbo treffauspaikkana kuullostaa minustakin hyvältä. Toivottavasti joulun jälkeen löytyy päivää...
  7. M

~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

Pikaisesti vain omaanapaa... Kävin eilen ostamassa sea bandit ja ainakin vaikuttaa, että minulla toimisivat...ei ole ollut kuvotusta ja eilen illalla teki mieli kaikenlaista ruokaa eikä ajatus kuvottanut, kuten normaalisti... Tunnekuohut hyökänneet nyt minun kimppuun...itku herkässä ja välillä...
  8. M

Avocadolle zemppiä...toivottavasti kaikki selviää parhain päin...:hug: Line ja Eltsu81 missä päin asutte? Itse asun Klaukkalassa ja olen miettinyt synnäriä...mikä se tulis olemaan :) Varhaisultra takana ja siellähän se kohdun sisällä näkyi; sikiöpussi, jonka sisällä 6,1mm (pää-perä-mitta)...
  9. M

Varhaisultra takana ja siellähän se kohdun sisällä näkyi; sikiöpussi, jonka sisällä 6,1mm (pää-perä-mitta) mittainen sikiö, jonka sydän pamppaili jo mukavaan tahtiin :heart: sanoinkuvaamattoman ihanaa :heart: Rakas miehenikin innostui ensimmäistä kertaa asiasta ihan eri tavoin kuin aiemmin...
  10. M

Hurjaa kuinka paljon tänne ilmestyy päivässä parissa tekstiä ja itse en pysty kirjoittamaan ennen kuin olen aina kaikki "väliin jääneet" lukenut :D Onnea kaikille avioliiton satamaan purjehtiville :heart:. Itse rouviinnuin keväällä ja ihanaa, kun esikoisemme syntyy nyt kun olemme jo...
  11. M

Näyttänyt aika taas menevän niin paljon eteenpäin etten ole juuri mihinkään ehtinyt foorumille kirjoitella...no jospa nyt sitten kirjoittaisin ajan kanssa romaania (kirjotin aiemmin saman tekstin toukokuun toivotuihin :D) Täällä elellään nyt laskujeni mukaan 6+0. La luultavasti sit tarkentuu...
  12. M

Tervehdys kaikille ja kiitos Tiuhtille uudesta pinosta. Ihana tuo vaavin-kuva Näyttänyt aika taas menevän niin paljon eteenpäin etten ole juuri mihinkään ehtinyt vastailla...no jospa nyt sitten kirjoittaisin ajan kanssa romaania :D Täälläkin elellään nyt laskujeni mukaan 6+0. La...
  13. M

Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

Tervehdys taas kaikille (vahoille tutuille :)) Minäkin nyt ajattelin uskaltautua tänne odottavien puolelle. Ensimmäisen first signal haamun sain viikko sitten sunnuntaina ja keskviikkona CB digitalilla raskaana 2-3. Alkuvuosihan tässä meni treenatessa ja kierrosta 7 (mun kierrothan tosiaan...
  14. M

Esikoista yrittämään 2011

Kiitos kiitos ja vielä kerran kiitos kaikille onnittelijoille. Sunnuntaina (eli viikko sitten) tuli se ensimmäinen haamu ja keskiviikkona 21.9. cb digitalilla raskaana 2-3. Kai se on siis uskottava, että siellä jotain on. Silti olen todella pessimistinen, enkä uskalla kauheasti vielä hehkuttaa...
  15. M

***Toukokuun Toivotut***

Meillä vuosi miehen kanssa ikäeroa...hän siis vuoden minua nuorempi...puumanainen?? :laugh:
  16. M

***Toukokuun Toivotut***

Ajattelin minäkin uskaltautua nyt mukaan uutena tulokkaana, vaikka kovin pessimisti asian suhteen olen. Lasta on yritetty pitkään ja vihdoin tärppäsi (tai ainakin luulen niin ja TOIVON). 18.9. sain First signal testistä vahvan haamun ja keskiviikkon 21.9. CB Digitalista raskaana 2-3. Mulla on...
  17. M

APUA APUA APUA...en tiedä miten päin olisin. Ensimmäistä kertaa elämässä sain Clear Blue digitalista juuri äsken tuloksen: RASKAANA 2-3 (eli tarkoittaa viikkoja 4-5)...en voi uskoa tätä todeksi...en mitenkään päin 3 vuotta yritystä (toki vuosi taukoa välissä) ja nyt tulos on tässä...en usko...en...
  18. M

Heippa taas kaikille! Palailen jälleen forumille, kun iski jälleen toivon kipinä. Kesä oli ja meni ja lopetin laskeskelut yms. kun tuntui, ettei mitään tapahdu ja raskautuminen tuntui hirmu vaikealta. Pidin siis täysin taukoa forumilta ettei tämä toisi enää lisästressiä. Nyt kuitenkin palailen...
  19. M

Sunnuntai 18.9.2011 Vauvantekohommissa jo: nimim...............ikä........YK..............KP........ ...JÄNNÄPV melassi..........28........5..............45/28-32..........? Ambrosia85....26...... .9..............41/25-32..........? -Liv-..............23........6...

Yhteistyössä