Hakutulokset

  1. Korvamankeli

    Lemmikkieläinten nimet pinoon?

    Koira on Pyry Hamsterit Amigo,Venla ja Helmi Kani on Ruusu
  2. Korvamankeli

    laittakaahan tekin niitä pörrövaavin kuvia tänne

    profiilissa pitäis näkyä meidän karvavauva 10 viikkoa
  3. Korvamankeli

    Päiväkotien ruokaloruja!

    Meillä tällainen: Kun pupuliinit kokoontuu silloin maiskuttaapi suu Lihaa, perunoita, lohta massu pullollaan on kohta Muki täynnä maitoa kasvuvoimaa aitoa Hyvää ruokahalua!
  4. Korvamankeli

    Mistä vuorelliset farkut lapselle?

    Kiitos, taidan sunnata lindexille jahka täältä perähikiältä pääsen ;)
  5. Korvamankeli

    Mistä vuorelliset farkut lapselle?

    Onko kellään hyvää vinkkiä, mistä löytyisi 130cm vuorellisia farkkuja tytölle?
  6. Korvamankeli

    Luomen poisto terveyskeskuksessa?

    Pistä iskä asialle niin ei tarvi kammoilla! Ei vaan noilta pieniltä on kurja ottaa kokeita kun saattavat pistää vastaan.Isukit osaavat kyllä sein olla siinä tilanteessa rauhallisempia kuin me äidit. Terkut koko porukalle sinnepäin!
  7. Korvamankeli

    Luomen poisto terveyskeskuksessa?

    No mikäs neidin hb:t nyt alhaseks on tehny. Onko tankattu paljon maitoo, eikös se vaikuta raudan imeytymiseen?
  8. Korvamankeli

    Kun aloittaa törttöilyn jo aamusta, niin onko se hyvä vai paha merkki?

    Yleensä tuollaisista päivistä tulee aika levottomia :saint: Toivotaan että tuo nyt kuitenkin jo riittäisi :D
  9. Korvamankeli

    kestävät saippuakuplat

    :)
  10. Korvamankeli

    aurinkolasit voimakkuuksilla??

    Käyttekö te jossain ilmaisessa näöntarkastuksessa optikolla vai miten selvitätte millaiset vahvuudet tarvitaan?
  11. Korvamankeli

    VERKKOKAUPPA LINKKIPINO =)

    :)
  12. Korvamankeli

    1973 pino tähän!

    Täällä ollaan!
  13. Korvamankeli

    Kypsyneet imetysdieettaajat - pino

    Meillä imetysdietti on juuri päättynyt, mutta ymmärrän tunteesi täysin. Olin dietillä jossa oli pois maito, muna, soija, kotim.viljat. Rankkaa oli, mutta kyllä se silti kannatti.Hassuinta on se että odotus siitä että saa syödä tavallista ruokaa, oli niin kova että meinas hepuli tulla, mutta nyt...
  14. Korvamankeli

    Kelan kanssa takkuaa...

    tapella, ihan tarpeeks kurjaa jo että on allergiaa. Voimia :hug:
  15. Korvamankeli

    2_vuotiaan itkut hoidon aloituksessa

    Itse lapsia hoitaneena voin todeta että kaikkein pisimpään menee tottumisessa niillä jotka ovat vain osa- aikaisesti hoidossa. Ehdottaisin myös, että jos saisit alkuun lapsen vähän useammin hoitoon, niin tottuminen olisi helpompaa. Kyllä se siitä silti rupeaa sujumaan, tsemppiä!
  16. Korvamankeli

    lastenlääkärille vai allergialääkärille?

    Suosittelisin ehdottomasti kunnon allergialääkäriä.
  17. Korvamankeli

    REFLUKSIVAUVAT/LAPSET!!

    Voi että tuo on sitten tuskallista vaivaa. Meillä oireilu oli myös reilua, oksensi useamman kerran päivässä ja oksenusrefleksi oli tosi herkässä. Mitään kökkö ruokaa ei voinut syöttää, eikä lapsen antaa itkeä, aina tuli oksennus. Ja ne yöt oli ihan tuskaa. Kyselen vielä sen verran, että oliko...
  18. Korvamankeli

    REFLUKSIVAUVAT/LAPSET!!

    Hmm, kuulostaa aivan meidän lapsemme oireilta. Meillä syyksi selveni myöhemmin maito, mua ja soija- allergia. Onko teillä poissuljettu allergia mahdollisena oireiden aiheuttajana? Toki uskon että voi olla refluksia, mutta tuli vain mieleen muukin vaihtoehto. Meillä kaikki refluksioireet...
  19. Korvamankeli

    PPH vs Päiväkoti

    \ No huh huh, kaveris saa mun puolestani ihan täynnä tutustumisia. Olen itse pph, ja toivon aina että lapsi ehtisi käymään tutustumassa vähintään kolme kertaa. Lapsen on silloin paljon helpompi jäädä hoitoon, kun paikka on tuttu. Tuollaiset kuin kaverisi ovat valitettavasti juuri niitä jotka...

Yhteistyössä