Hakutulokset

1. E

Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Kiitos teille:hug: On se kumma kun vastoinkäymiset aina nostaa esille ne vanhat tunteet, jotka on jo moneen kertaan läpi käyty. Nyppy, ei se arpikudos kai näy, kun mulle puhuttiin sillon tähystyksestä. Mutta sitä ne ei ala tekemään ilman, että kaikki muut tutkimukset on tehty ja on...
  2. E

Nyppy, niin kai se on ton kaavinnan kanssa, et harvoin ne epäonnistuu. Mull vaan riski on ollu normaalia isompi kun kaavinta tehtiin niin myöhään; rv 11+5. :'( Mut ehkä mun pelko et kyse on siitä johtuu osaksi myös syyllisyyden tunteesta, josta koskaan ole kunnolla päässyt eroon. Kaikki oli...
  3. E

heipä hei! ihan tuli mieleeni kysymys, kun etuajassa alkaneet menkat osoittautuivat tod. näk. varhaiseksi keskenmenoksi (tämä oli gynen epäily asiasta), että onko teillä muilla ollut ongelmia kiinnittymisen kanssa? Mulla ilmeisesti on, kun olen teini-iässä (14v) joutunut tekemään yhden...
  4. E

Miipelin kanssa samojen mutkien kautta löysin tieni tänne, mahtuuko joukkoon? Toivottavsti, ette pahastu copypaste- viestistä alla, mutta nääin ajatteli helpoimmaksi esittelyn :ashamed: "Kirjoittelin jo aikaisemmin tuolla esikoista kuumeilevien puolella, mutta luulen, että tämä on...
  5. E

****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

Hei teille kaikille tasapuolisesti :flower: Kirjoittelin jo aikaisemmin tuolla esikoista kuumeilevien puolella, mutta luulen, että tämä on enemmänkin minun pinoni.. Kun en mä oikein edes osaa sanoa, että millon vastuuttomuus ehkäisyn käytössä, on muuttunut salaiseksi toiveeksi ja siitä...
  6. E

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Kiitos tiuhti tsempistä, ja pahoittelut tädin tulosta :hug: Se on oikeesti kyllä kamalaa, riistävää ja raastava kun vaan tuntuu et joutuu pettymään kerta toisensa jälkeen, mutta silti sitä vaan jaksaa kun on sen verran isosta ja ihanasta asiasta kysymys :heart: Eli tsemppi sinullekin ja uuteen...
  7. E

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Hei Kaikille! Minäkin liittyisin seuraan hilpeään esikoista kuumeilemaan :wave: Itsellä ollut vauvakuumetta jo piiiitkään ilmassa, mutta nyt kun mieskin on saatu innostettua mukaan, niin voi sanoa todella kuumeilevansa :cool: "Yritystä" (ilman ehkäisyä menty) jo useampi vuosi...

Yhteistyössä