Hakutulokset

  1. T

    Mitähän mulla on vielä edessä..?

    Kiitoksia vastauksista, tunnen itseni jo hieman viisaammaksi, kiitos Nyysy! Kirjainyhdistelmillä tarkoitan mm. IVF/ICSI.. en jaksanut sen enempää selata ketjuja, nuo löytyivät otsikoista.. Luulen että ne liittyvät juuri erilaisiin hoitomuotoihin, niihin mistä mulla ei ole aavistustakaan :D...
  2. T

    Mitähän mulla on vielä edessä..?

    Teroluteja söin 3kk.. ei auttanut.. sen sijaan mun kellonlyömä 28 päivän kierto heitteli päivän/pari ja ilmestyi tuhryvuotoa aina ennen menkkoja. Lähinnä nyt halusin tietää mihin hoitoihin mut mahdollisesti ohjataan ensimmäisenä ja mitä ne tarkoittaa käytännössä. Kun en ymmärrä näitä...
  3. T

    Mitähän mulla on vielä edessä..?

    Hei vaan kaikille! oon 28-vuotias ja 5 keskenmenoa saanut kahden vuoden sisällä. Mikään näistä ei ole ehtinyt rv6 pidemmälle. Olen niin pihalla, kuin lintulauta näistä hoidoista ja erilaisista kirjainyhdistelmistä, mitkä vilsee tällä palstalla.. Toivoisinkin jos joku voisi kertoa missä vaiheessa...
  4. T

    Miksi teillä ei tärppää?

    Miksi ne ei pysy mukana? 5km on nyt saldossa. Kaikki menneet heti alussa ennen 7 viikkoa. Helmikuussa tulee kaksi vuotta yritystä täyteen, ja kaikki kierrot on hyödynnetty. Olen aina ollut terve, ikää 28 ja kiertokin on justiinsa jämpti 28 päivää, eikä puoltakaan päivää ylitte. Nyt on viikko...
  5. T

    Kauanko matkan jälkeinen ripuli kestää, kuinka hoidetaan?

    Palasin tiistaina matkalta ja kotona alkoi ripuli. Luin netistä että matkan jälkeistä ripulia on tosi monella, mutta miten sitä hoidetaan? Mulla on nyt toi immodium paketti ja siinä ei oo kun 2 tablettia enään jäljellä. Onko muilla kokemuksia kuinka kauan kestää ja miten menee ohi ja koska...
  6. T

    4 alkuraskauden keskenmenoa

    Tänään selvisi sitten se neljäs.. 6+3 piti olla tänään mutta en tiedä koska on elo päättynyt, hcg kun oli vain päälle 600. ei voi muuta sanoa kuin että paha olo on sietämätön ja turhautunut. Mitä pahaa olen maailmalle tehnyt ansaitakseni tämän. Kerta toisensa jälkeen sitä jaksaa toivoa ja aina...
  7. T

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Taustalta tulin tänne huhuilemaan että jospas nyt neljäs kerta toden sanois ( 3 keskenmenoa takana ja yrityskierros taitaa olla 14 tai 15).. elikkäs plussa on saatu viikko sitten ja tänään 5+0 :heart: Epäileväisin mielin herään joka aamu, että meneeköhän tänään kesken, mutta ei se auta kun olla...
  8. T

    Hidden Chronicles naapurit

    Iltaa, osaisko joku auttaa (kun en googlettamallakaan löydä) miten hyväksytään uusi naapuri Facebookin pelissä Hidden Chronicles? Ollaan mieheni kans pyydetty toisiamme naapuriksi. Jos yrittää vielä pyytää, niin tulee teksti että olet jo pyytänyt. Mutta en ole itse löytänyt paikkaa mistä...
  9. T

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Mut vois varmaan siirtää taustalle kuumeilemaan. Käyn kyllä lukemassa teidän muiden juttuja, mutta olen niin laiska itse kirjoittelemaan. Nyt kun täti tuli kylään niin uuden kierron myötä siirryn taustalle. Toivottavasti teille muille tärppi käy nopeasti ja jos tulen takaisin, niin te muut...
  10. T

    Terolut mimmit

    Heippa vaan kaikille! aloitin ensimmäisen terolut-kuurin lauantaina ja olis kiva kuulla onko kenelläkään ollut niistä mitään sivuoireita ja jos niin minkälaisia. Jostakin oon lukenut, että saattaa aiheuttaa raskausoiremaisia sivuoireita ?! Olisi vaan mukava kuulla mitä saattaa olla tulossa...
  11. T

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Iltaa! Enpä ole testannut :/ Kumma juttu, kun oikein odottamalla odotin joka päivä ovulaation jälkeen edes jotakin ihan pientä oiretta raskautumisesta, niin ei mitään, ei sitten niin yhtään mitään, ei pienintäkään nipistystä tai närästystä. Sitten menkat ei kuitenkaan alkaneet keskiviikkona...
  12. T

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Turvottaaaaaa--lal-lal-laa... tissit on kipeet ja väsyttää!!! :) :) :) :) Josko huomenna testais ;)
  13. T

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Omaa napailua täältäkin pitkästä aikaa.. Maanantaina oli se verikokeiden tulosten kuuleminen ja kontrolli alapäästä. Terveen paperit sain, ei mitään vikaa missään. Lääkäri oli mun mielestä faktoihin takertuva ja sellainen "kirjallisuuden perusteella..."-tyyppi.. Eli kun eka keskenmeno oli viime...
  14. T

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Maanantai-iltaa vaan kaikille! :) [B]Sanja[B] Omasta kokemuksestani voin sanoa, että pupuilu kannattaa joka päivä jos meinaa raskaaksi tulla :D Tämä ainakin toimi omalla kohdallani kesälomalla. Ja toisaalta uskon muutenkin, että alle 30 vuotiailla ainakin siittiöt ovat vielä niin...
  15. T

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Saisinkohan mäkin liityä mukaan tähän The Esikoisen haaveiluun. Oon nyt taustaillut pian vuoden, niin ehkä olis aika jo kirjoitellakin, jos vain joukkoon sopii?! :) Mulla on takana nyt kolme keskenmenoa viimevuodelta, kaikki on menneet kesken jossain siinä 5-6 viikolla. Ensimmäinen oli...
  16. T

    Kysta puhkesi ja hcg 200, onko muilla kokemuksia?

    Moi! Eilen sain kuulla verikokeiden tulokset ja hcg oli laskenut 138:aan. Kyseessä oli siis keskenmeno. Tai tarkemmin ajateltuna nuo viikko sitten olleet kuukautiset, jotka olivat lähes viikon myöhässä, taisivat olla se varsinainen keskenmeno. Silloin vuosin todella runsaasti, että aina...
  17. T

    Kysta puhkesi ja hcg 200, onko muilla kokemuksia?

    Olen vieläkin ihan pihalla eilisestä illasta.. mutta pohjustan tapahtumaa ensin vähän. Lokakuun 1. päivä ( lauantai) minulla oli kuukautiset. Seuraavien kuukautisten oli määrä alkaa 29. lokakuuta (lauantai), vaan eivätpäs alkaneetkaan. Luulin jo hetken olevani raskaana, mutta viivyttelin testin...
  18. T

    Kysta puhkesi ja hcg 200, onko muilla kokemuksia?

    Olen vieläkin ihan pihalla eilisestä illasta.. mutta pohjustan tapahtumaa ensin vähän. Lokakuun 1. päivä ( lauantai) minulla oli kuukautiset. Seuraavien kuukautisten oli määrä alkaa 29. lokakuuta (lauantai), vaan eivätpäs alkaneetkaan. Luulin jo hetken olevani raskaana, mutta viivyttelin testin...
  19. T

    Gallup: käytitkö miniaspiriinia (50-100mg) raskautumisen avuksi?

    Olen utelias tietämään moniko on tätä keinoa käyttänyt, ja minkälaisilla tuloksilla? Menikö raskaus siis loppuun asti hyvin?! Aloititko kp 1 vai vasta plussaamisen jälkeen? Kuinka korkea hemoglobiini sinulla on? Oliko sinulla aikaisemmin keskenmenoja?
  20. T

    Maaliskuun muruset 2012

    Tulin vain kertomaan, että keskenhän tämä meni. Tänään soittelin eilisiä verikokeiden tuloksia ja hcg oli laskenut kahteensataan. Joten siirryn nyt takaisin tuonne vauvakuume puolelle ja toivottavasti pian taas takaisin odottajiin. Paljon onnea matkaan kaikille muille, vaikka minun kohdallani...

Yhteistyössä